Am plătit mâlul la preţ de Perrier…

Am plătit mâlul la preţ de Perrier…

A trecut o lună de la scandalul apei tulburi, de la acele zile în care instituţiile statului ne spuneau ba ca e, ba ca nu e potabilă apa.

Singurul lucru reproşat şmecherilor de la Compania Apa a fost acela că nu au ştiut să comunice, să informeze opinia publică, despre ce se întâmplă.

Din păcate, nici de la nivelul Primăriei, nici al Consiliului Județean (acționarii semnificativi la Compania Apa Brașov) nu existat reacții la bătaia de joc la adresa tuturor brașovenilor.

Revenind la situația de acum două săptămâni, cerem public Comisariatului Regional pentru Protecția Consumatorului Brașov să spună brașovenilor dacă este firesc să plătească apa tulbure, mâloasă, la prețul stipulat în contract, pentru că produsul livrat la robinetele populației nu putea fi consumat direct, ci cu recomandarea venită expres de la furnizor de a fi fiartă, ceea ce presupune nu doar disconfort, ci și cheltuieli suplimentare pentru un serviciu prestat, spunem noi, neconform contractului încheiat între cele două părți.

Alte articole:   Protocol între CNAS și Patriarhia Română pentru sprijinirea pacienților oncologici

De bun simţ ar fi fost ca managerul Companiei Apa să iasă public şi să anunţe că pe perioada respectivă se va scădea din factură consumul de apă, calculat în baza unei mediei zilnice lunare. Dar, poate există şi o explicaţie: managerul încasează lunar o cotă parte din totalul facturilor plătite de consumatori, așa că omul pierdea câteva mii de lei. Deci, nu e loc de bun simț…

CITEȘTE ȘI

Distribuie dacă îți place!

Anunţuri mică publicitate