Direcția de Drumuri zice că nu e de vină pentru mulțimea accidentelor din zona Vlădeni – Codlea

Direcția de Drumuri zice că nu e de vină pentru mulțimea accidentelor din zona Vlădeni – Codlea
maria greceaDirecția de Drumuri și Poduri Brașov a răspuns interpelării deputatului Maria Grecea, care a întrebat care sunt cauzele producerii a numeroase accidente rutiere, cu urmări foarte grave, pe tronsonul Vlădeni – Codlea.
„În luna august 2015 am înaintat o adresă către Direcția Regională Drumuri și Poduri Brașov, o adresă prin care solicitam anumite clarificări cu privire la starea Drumului Național 1, tronsonul de la km 184 la km 208. Am demarat acest demers ca urmare a numeroaselor accidente rutiere, puse de conducătorii auto, dar și de Poliția Municipiului Codlea, pe seama stării necorespunzătoare a carosabilului.
Astfel, ca urmare a solicitării, s-a recurs la refacerea indicatoarelor și a semnalizării, termenul de finalizare fiind 10 octombrie 2015. Din păcate, problemele cele mai grave rămân încă la stadiul de discuții”, a declarat, astăzi, deputatul PNL Maria Grecea.
În ceea ce privește acoperirea rigolelor de scurgere, DRDP Brașov susține că investiția este irealizabilă, fiind una care generează costuri mult prea ridicate. Cu toate acestea, DRDP ia în calcul o ședință comună cu Poliția Municipiului Codlea, pentru a identifica zonele cu risc sporit de producere a accidentelor, în vederea montării unor parapeți metalici.
„Consider că aceasta poate fi doar o soluție temporară, un drum de o importanță atât de ridicată impunând soluții tehnice actuale, care să garanteze siguranța conducătorilor. Voi analiza cu interes decizia adoptată în acest sens, urmând a depune la CNADNR solicitări pentru identificarea unor soluții optime. Este inadmisibil ca DRDP Brașov să nu poată identifica soluții moderne pentru unul dintre cele mai circulate drumuri din țară. Mai mult decât atât, Direcția Regională Drumuri și Poduri Brașov continuă să sfideze, menționând în răspunsul formulat faptul că drumul care face obiectul adresei se află într-o stare corespunzătoare, toate accidentele fiind produse din vina conducătorilor auto care nu adaptează viteza la condițiile date. Din păcate, din declarațiile cetățenilor, dar și ale lucrătorilor de la Poliția Municipiului Codlea, rezultă că, pe tronsonul amintit, drumul este prea îngust, fiind totodată mărginit de rigolele cu adâncimea de 0,7-1,5 m. Oare care ar fi, în viziunea distinșilor lucrători ai CNADNR, o viteză corespunzătoare pentru condițiile date?”,  a întrebat retoric Maria Grecea.
Potrivit reprezentanților Inspectoratului Județean de Poliție (IPJ) Brașov, DN1 și DN13 sunt cele mai periculoase drumuri care traversează județul Brașov având în vedere numărul mare de accidente rutiere care se produc în aceste zone, aceste drumuri fiind totodată cele mai circulate din regiune.
„Oare este normal ca pe un drum național de importanță maximă, viteza de deplasare în afara localității să se limiteze la 70 km/h ? Cât de cinici să fie cei de la DRDP Brașov, încât să-i sfideze chiar pe cei din banii cărora sunt plătiți?”, a încheiat deputatul liberal aserțiunea pe această temă.
Distribuie dacă îți place!
Alte articole:   Noaptea Muzeelor 2024. Lista completă a obiectivelor care pot fi vizitate în judeţul Braşov

Anunţuri mică publicitate