Coliban mai bifează un proiect lansat de fostul primar Scripcaru, în locul fostului depou de tramvaie din Tractorul

Coliban mai bifează un proiect lansat de fostul primar Scripcaru, în locul fostului depou de tramvaie din Tractorul

Primarul Allen Coliban se laudă zilele acestea cu construirea unei grădinițe în locul fostului depou de tramvaie. Inițial, Coliban și reprezentanții USR nu au fost de acord cu proiectul lui Scripcaru, pe motiv că „e o prostie”.

Scripcaru dorea să facă un capus școlar în locul fostului depou (mai ales că, la câțiva metri, este Colegiul Nicolae Titulescu, cu ani de pregătire de la nivel de clasă pregătitoare până la clasa a XII-a). Și mai dorea Scripcaru și un parc, de vreo 15.000 de metri pătrați (asta apropos de laudele lui Coliban care promitea acum 4 ani un parc în fiecare cartier și nu a făcut nimic). Care era stadiul proiectului lui Scripcaru, în 2 iulie 2019, citiți în articolul de mai jos.

Școală și parc în locului fostului depou de tramvaie

În ianuarie 2021, Coliban a lansat ideea reconstruirii tramvaiului în Brașov. De capul lui. A urmat un val uriaș de reacții negative. Izolat de lumea reală și refugiat pe social media, Coliban continuă halucinant să-și promoveze ideea.

Primarul Facebook s-a refugiat pe Instagram şi forţează introducerea tramvaiului în Braşov

În 3 februarie 2021, fără să întrebe Consiliul Local, Coliban se duce la șeful lui de partid de la acea vreme, Dan Barna, coleg de curling, și cere bani pentru tramvai.

Coliban deja cere finanțare pentru tramvai. Mai contează ce vor brașovenii?

După acest moment, Coliban renunță la această aventură administrativă și revine la proiectul lui Scripcaru. Însă, spre deosebire de administrația Scripcaru, noul primar cere Consiliului Local să cheltuie undeva la un milion de lei ca să dărâme construcțiile de la fostul depou de tramvaie.

Alte articole:   Prima pădure urbană la Victoria. Amplă acţiune de împădurire, astăzi

La acea vreme, consilierul Ciprian Chiricheș îi spune primului gospodar de pe Facebook că este enorm să cheltui circa 200 de euro pe metru pătrat ca să demolezi! Mai mult, Scripcaru cerea firmelor care demolau diverse obiective de pe domeniul public să dea o cotă parte din veniturile obținute la bugetul local, din ceea ce obțineau din valorificarea materialelor obținute din demolări.

Pentru că aleșii locali nu au fost de acord cu prețul cerut, mâna dreaptă a lui Coliban, administratorul public care pretinde că muncește remote și se ocupă de treburile municipiului din Malta, Adriana Miron, a zis că rezolvă ea treaba. Și a împărțit zona de dărâmat în două imobile, pentru care a cerut o sumă și mai mare!!! Iar consilierii locali au votat la următoarea ședință fără să mai aibă vreo problemă. Deh, și vigilența lor cât să dureze. Sau poate au fost alte negocieri în spate, cine știe…

Alte articole:   Protest în Piața Victoriei faţă de modul în care se judecă dosarul accidentului de la 2 Mai: ”Justiţia nu este de partea noastră, ci pledează pentru apărarea vinovatului”

Încetișor – încetișor, lucrurile merg mai departe

Abia în 3 mai 2023 Primăria anunță finalizarea lucrărilor de demolare a fostului depou de tramvaie. Detalii mai jos.

Brașovul va avea primul campus preșcolar construit după 1989

Acum, Primăria a anunțat că s-a adjudecat licitația pentru construirea unei grădinițe cu program prelungit. Fără partea de parc. Termenul de execuție este de 24 de luni (daca totul decurge cum trebuie, ar trebui finalizată în 2026). Din păcate, vorbim iar despre un proiect inițiat de vechea administrație, întârziat nejustificat…

Dacă apreciezi știrea, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like!

Alte articole:   Alexandru Rafila: Părinţii au responsabilitatea să îşi protejeze copiii prin vaccinări

Noutăți RAPID și pe canalul de Whatsapp și Telegram !

 

Distribuie dacă îți place!