Trickshot AFI Brașov: Eat, Play, Enjoy

Trickshot AFI Brașov: Eat, Play, Enjoy

Grupul Trickshot, creatorul conceptului de business #FunDining din București, își începe expansiunea națională cu Trickshot Afi Brașov, o investiție de 1,8 milioane de euro.

Pe 21 ianuarie, se deschide în AFI Brașov cel de-al treilea restaurant Trickshot (și a cincea locație a Grupului în total).

Locația are 1.000 mp – 800 mp la interior și 200 mp la exterior – și va pune în valoare cea mai spectaculoasă vedere la Tâmpa, prin conceptul de business #FunDining, care reunește gastronomia (internațională) de calitate cu leissure pentru toate vârstele – bowling, biliard, shuffle board -, toate într-un ambient modern, cu finisaje de cea mai bună calitate.

Unicitatea Trickshot este dată de faptul că este construit pe baza a patru zone conceptuale amenajate în spații deschise – Bucătăria, Barul, Zona de jocuri și Terasa încălzită. Chiar dacă oaspeții vin în vizită doar pentru un drink sau doar pentru o oră de bowling, amenajarea deschisă a spațiilor, modul în care este gândit accesul dintr-o zonă în alta, te face să experimentezi tot pachetul, o ieșire completă în oraș, într-una dintre cele mai moderne și premium locații din Brașov. Atmosfera va fi completată de live DJ, de miercuri până sâmbătă.

Alte articole:   Carfil SA şi Periscope Aviation semnează astăzi acordul strategic de cooperare

La Trickshot AFI Brașov, oaspeții se vor putea bucura de un meniu international diversificat, cu prețuri și preparate accesibile fiecărui segment al populației, acoperind toate momentele zilei: mic dejun/ late Breakfast (în weekend, până în ora 14.00), concept de business lunch, cină, dar și o adresabilitate pentru întreaga familie – adulți, tineri, copii.

În weekend se dorește și implementarea unui concept de brunch, care să ofere brașovenilor și turiștilor aflați în zonă cea mai bună experiență, în combinație cu terasa încălzită cu o vedere impresionantă către simbolul orașului, Tâmpa.

Bucătăria va fi condusă de Executive Chef Cristian Carabageac, un profesionist cu 20 de ani de experiență,
coordonând bucătării în lanțuri hoteliere precum JW Marriott și Hilton Gardenn Inn. Este concurent Top Chef și, de-a lungul carierei, a creat meniuri pentru personalități precum Regele Mihai, şeicul Quatarului, Hamad bin Khalifa Al Thani, Madonna, Enrique Iglesias și alții.

”Având în vedere specificul internațional al meniului, pentru preparatele mediteraneene și zona de pește,
ingredientele vedetă sunt importate direct de noi din Italia și Grecia. Restul sunt produse alese de la producătorii locali, în funcție de sezon, producători cu care Grupul a dezvoltat parteneriate de durată. Unul dintre obiective pentru Brașov este ca, în prima jumătate a acestui an, să demarăm parteneriate de lungă durată cu furnizorii locali, asigurând standardul și consecvența calității ingredientelor stabilite pentru conceptul Trickshot”,
declară Ionuț Girleanu, General Manager al locației Tricksot AFI Brașov.

Alte articole:   Adrian Veştea: Braşovul va avea cel mai mare traseu de tren metropolitan din România. Acesta va contribui la rezolvarea problemei traficului în zona periurbană a oraşului

Investiția s-a ridicat la 1.800.000 euro, depășind estimarea inițială atât din cauza contextului international, precum și a faptului că echipamente sunt toate de ultimă generație, sustenabile și eco friendly. Trickshot fiind o companie cu o cultură responsabilă (pe toate planurile) și sustenabilă, cu o strategie pe termen lung pentru tehnologie și echipamente eco friendly, dar și un plan operațional care include, de asemenea, un indicator de sustenabilitate pe termen lung.

”Expansiunea Grupului Trickshot la nivel național este în planurile noastre de câțiva ani, dar am vrut să luăm decizia cea mai înțeleaptă în ceea ce privește orașul și mall-ul partener. Locațiile noastre sunt gândite nu doar pentru centre comerciale de mari dimensiuni, dar și pe un anumit profil de vizitator/ consumator: educat, tânăr profesionist, corporatist sau antreprenor, care caută locații cu personalitate și energie, cu concept, chiar și atunci când pregătește o ieșire în proximitatea biroului sau a casei. Este un public care călătorește, are gustul educat și identifică ingredientele de calitate, chiar și în cele mai simple preparate. Brașovul a fost mereu în topul listei datorită potrivirii perfecte cu personalitatea conceptului Trickshot – profilul locuitorilor, stilului de viață (educat, cu preferințe clare spre mâncare și timp de calitate petrecut cu familia și prietenii), centru universitar și, în mod special, abordarea administrației locale pentru dezvoltarea orașului (economic și turistic). Identificarea locației potrivite a fost ceea ce ne reținuse în a face pasul decisiv, dar deschiderea mall-ului AFI Brașov ne-a oferit și ultimul punct care rămăsese nebifat pe lista de analiză a potentialului local. Afinitatea dintre profilul mall-ului și conceptul nostru este ceea ce am căutat pentru extinderea națională”, declară Ion Tănăsescu, Cofondator și CEO al Grupului Trickshot.

Distribuie dacă îți place!

Anunţuri mică publicitate