Bătaie de joc la adresa celor care și-au cumpărat bilete pentru cursele aeriene operate de Dan Air. Iată ce ne-a scris un brașovean, scandalizat de modul în care compania îl tratează pe el, dar și pe alte zeci de persoane care sunt în aceeși situație.
„Ma numesc Vlad Tigau și vreau sa apelez la dumneavoastră pentru a ma putea ajuta cu o înșelătorie provocata de compania aeriana DANAIR. VA ROG sa publicați dacă este posibil un articol cu ce se intampla cu situația provocată de aceasta companie aeriană.
Am cumpărat bilete de călătorie in perioada 22 decembrie și respectiv 05.01.2024 către aeroportul Brașov. Din motive cunoscute aceasta companie a oferit 2 variante total favorabile doar pentru ei: aceea de a returna banii înapoi sau de a accepta zborul către Bacău în alta zi. Problema este ca nu oferă transport către Brașov cum ar fi normal sa asigure, deoarece atât eu cât și foarte multe persoane suntem în aceeași situație.
Și varianta de rambursare este la fel de nefavorabilă, deoarece în acest moment când am primit această notificare preturile de la bilete sunt duble la alte companii. Este o înșelătorie și sper ca și alte persoane sa afle despre cum tratează aceasta companie pasagerii. Sunt foarte multe persoane în situația mea va pot ajuta sa vedeți ca nu sunt singura persoana sunt sute de persoane.
Va mulțumesc foarte mult pentru amabilitate”.
Brașoveanul a precizat că a sesizat și Protecția Consumatorului.
Iată și răspunsul oferit brașoveanului de Compania Dan Air
Dacă apreciezi știrea, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like!