Victoria’s Secret își continuă transformarea cu lansarea noilor colecții de lenjerie intimă și articole de beauty

Victoria’s Secret își continuă transformarea cu lansarea noilor colecții de lenjerie intimă și articole de beauty

Victoria’s Secret a anunțat, încă din august 2021, o campanie de rebranding după câțiva ani în care a înregistrat o scădere a vânzărilor.

Conform noii viziuni, cel mai luxos și controversat brand de lenjerie intimă și produse de beauty din lume, își propune să devină principalul susținător al femeilor la nivel mondial și un campion al susținerii imaginii femeilor de pretutindeni.

O campanie de rebranding și un documentar readuc compania în atenția publicului

Încă de la mijlocul lunii februarie Victoria Secret Romania și-a dezvăluit cea mai recenta colecție de lenjerie intimă. E cunoscută sub numele de Love Cloud. Majoritatea pieselor de lenjerie intimă se concentrează pe asigurarea confortului pe tot parcursul zilei. De asemenea, compania a selectat ca modele, femei din diferite medii. Cu culori ale pielii diferite, vârste, forme, siluete și abilități diferite, inclusiv primul său model cu sindrom Down, Sofia Jirau.

Lansarea colecției Love Cloud este totodată un semn ca Victoria’s Secret’s lucrează serios pentru a-și schimba imaginea. De la un stil luxos și exclusivist, la unul al bunului gust și incluziv. Prin lansarea acestei colecții, care include lenjerie intimă pentru șase tipuri de siluete diferite, Victoria’s Secret speră să atraga femeile de toate vârstele care caută lenjerie de zi cu zi la prețuri rezonabile.

Alte articole:   Revolut a introdus apelurile în aplicație ca metodă de protecție împotriva scam-urilor

Schimbarea de imagine a Victoria’s Secret vine și pe fondul unei schimbări în ceea ce privește modul de percepție și de acțiune al femeilor, care, de cele mai multe ori, caută să încorporeze în ținutele de zi cu zi, dar și în cele extravagante articole mai confortabile și realizate din materiale durabile.

Pentru a-și susține noua campanie de imagine compania a realizat în premieră, un film documentar. E alcătuit din trei părți, regizat de Matt Tyrnauer „Victoria’s Secret: Angels and Demons”. Documentarul analizează și prezintă modul în care marca a evoluat de-a lungul timpului. De la o companie de catalog de bun gust, la un vehicul de divertisment soft-core și la o nouă imagine în prezent. De asemenea urmărește și analizează în profunzime evoluția ideii de atractivitate. Într-o lume în care naturalețea, simplitatea și confortul tind să înlocuiască vechile mentalități.

Alte articole:   Brașovul şi Chişinăul își consolidează colaborarea: Întrevedere între Adrian Veștea şi Ion Ceban

Lenjerie intimă și articole de beauty exclusiv la Victoria’s Secret România

Victoria’s Secret, cel mai mare retailer de specialitate pentru articole intime din lume, oferă o gamă largă de colecții moderne, inspirate. Inclusiv sutiene, chiloți, pijamale, articole sportive sau accesorii precum și parfumuri, produse pentru îngrijire corporală premium și seturi cadou. Cu peste 1.350 de magazine internaționale și o echipă cu peste 30.000 de angajați, Victoria’s Secret se mândrește cu cea mai mare echipă de experți în lenjerie intimă din întreaga lume.

PINK este un brand care se concentrează pe sărbătorirea și sprijinirea puterii comunității și promovarea unei mentalități pozitive și sustenabile. Onorează diversitatea, echitatea și incluziunea, încrederea în sine și individualitatea. Sub acest brand sunt incluse piese vestimentare precum topuri tricotate, sutiene, chiloți, îmbrăcăminte activă, accesorii și produse destinate îngrijirii corpului.

Victoria’s Secret Beauty este marca de parfumuri no. 1 în America

Cu arome iconice, premiate precum Bombshell, Tease și Heavenly. Acest brand include o colecție în continuă evoluție de produse destinate îngrijirii corpului. Inclusiv apă de parfum, spray-uri de corp, loțiuni de corp, geluri de duș. Produse exfoliante pentru corp sau produse destinate îngrijirii buzelor.

Alte articole:   O femeie din Covasna a dat lovitura la Augustin: 200.000 de lei!

Accesoriile moderne de la Victoria’s Secret Beauty precum gențile, rucsacurile, gențile pentru cosmetice sau accesoriile mici, adaugă o notă de eleganță și originalitate oricărei ținute.

Happy Nation este cel mai nou brand de la Victoria’s Secret & Co. Și-a anunțat cu câteva luni în urmă debutul în metavers, printr-o integrare captivantă pe Roblox. Este un brand de vânzare cu amănuntul complet digital, care oferă o gamă de produse pentru preadolescenti și adolescenți.

Membrii comunității Roblox pot găsi centrul Happy Nation printr-un portal de marcă situat în piața principală în cadrul experienței BayView, de unde pot accesa trei Obby-uri.

În România produsele pot fi achiziționate direct în magazinul Victoria’s Secret din Băneasa Shopping City. E situat pe Șoseaua București-Ploiești 42D, dar și online, în cadrul e-shop-ului Victoria’s Secret România.

Distribuie dacă îți place!

Anunţuri mică publicitate

De top în Brașov