Românii au cheltuit de Black Friday mai mult de un milion de lei pe minut

Românii au cheltuit de Black Friday mai mult de un milion de lei pe minut

În ciuda pandemiei, românii au doborât orice estimare și au cheltuit mai mult ca niciodată: un milion de lei pe minut.

Românii au cheltuit de Black Friday mai bine de 1 milion de lei pe minut, în primele șapte ore de când s-a dat startul celui mai așteptat eveniment de cumpărături al anului, potrivit Digi24.

De banii aceștia, cei mai mulți români și-au luat produse pentru casă și îngrijirea locuinței, dar și produse de beauty și îngrijire personală.

Pandemia a modificat obiceiurile românilor în materie de shopping, astfel că în topul comenzilor s-au aflat inclusiv produse de protecție sanitară, precum mănușile și măștile, dar și servicii medicale care cuprind și teste real time PCR, pentru depistarea coronavirusului.

Românii au cheltuit în acest an, de Black Friday, cu 200 de lei mai mult față de anul trecut. Valoarea coșului mediu a sărit de 700 de lei.

Minutul de aur al ediției online de Black Friday a fost înregistrat în intervalul 7:44 – 7:45. Timp de 60 de secunde românii au făcut aproape 5.000 de tranzacții, scrie Agerpres.

În ediția de anul acesta, cel mai valoros produs vândut a fost o mașină cu peste 40.000 de euro, la care s-a aplicat o reducere de mai bine de 13.000 de euro.

Au crescut plățile online

Retailerul eMag a comunicat faptul că la ediţia din acest an Black Friday a înregistrat comenzi de 585,7 milioane de lei, cu 17% peste cele de anul trecut, şi de 17 ori mai mult decât în urmă cu 10 ani, când avea loc prima ediţie a campaniei de reduceri.

Conform datelor centralizate, 54,58% dintre comenzi au fost plătite cu cardul online, fiind pentru prima dată când cardul bate plata cash.

În total, au fost comandate peste 1,7 de milioane de produse din 3.000 de categorii, cu peste 30% mai mult faţă de anul trecut.

Valoarea totală a volumelor tranzacţionate online cu ocazia Black Friday 2020 a ajuns la 349 de milioane de lei, în creştere cu 78% comparativ cu ediţia de anul trecut a campaniei, arată datele finale centralizate şi publicate de către procesatorul de plăţi online, PayU România.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like!

Distribuie dacă îți place!