Haosul din traficul rutier metropolitan afectează (și) Hărmanul. Ce fac locuitorii din Sânpetru și Tărlungeni?

Haosul din traficul rutier metropolitan afectează (și) Hărmanul. Ce fac locuitorii din Sânpetru și Tărlungeni?

Dezvoltarea imobiliară în localitățile satelit ale Brașovului nu a avut nicio reacție cu adevărat aplicată din partea autorităților locale și județene, care la această oră încă stau și discută, poate-poate se găsesc soluții.

Singura investiție relevantă în infrastructura rutieră din ultimii 20 de ani este centura mare a Brașovului, la care mai adăugăm pasajul rutier spre Sânpetru. Numai că nimeni nu a făcut un studiu de trafic profesionist, iar acel pasaj este subdimensionat, fiind necesară dublarea lui.

Dacă ieșirile din Brașov spre Cristian, Ghimbav și Săcele încă fac față traficului, este un adevărat haos la orele de vârf dacă vorbim despre Bod-Sânpetru, Budila-Tărlungeni-Săcele-Brașov, dar și în Hărman. Ultima localitate nu are probleme ca legătură cu Brașovul, pentru există DN11, dar până ajungi acolo trebuie să ai multă răbdare și rezervorul plin, pentru că mulți șoferi din Sânpetru și Bod preferă drumul mai lung, dar mai rapid ca timp de deplasare spre destinație, pe DJ Sânpetru-Hărman și tranzitarea centrului comunei spre DN11.

Alte articole:   Patru cursuri de formare profesională organizate de AJOFM Braşov, în luna octombrie

Primarul comunei Hărman spune că ar fi două soluții pentru a nu mai bloca centrul comunei, două drumuri care să permită accesul la DN11. Unul ar fi în zona complexului de recreere Fish4life, iar celălalt, mult mai important, dar și costisitor, un fel de centură a comunei, care să plece de la intrarea în Hărman dinspre Sânpetru și să facă joncțiunea cu DN11.

Și locuitorii din Tărlungeni, în special cei din cartierul Izvor, au găsit o alternativă la DJ 103A, spre Brașov – Uzina 2, mergând tot către Hărman, pe un drum care jumătate este neasfaltat, este pietruit, ieșind la pasajul de cale ferată de la intersecția DN11 spre Hărman.

Alte articole:   Fermierii, nevoiți să își culeagă urgent recoltele. Încep lucrările la Autostrada Făgăraş – Sibiu

Probleme sunt și la Săcele, unde centura municipiului, care vine în prelungirea DN1A până la Dârste, a ajuns să fie în interiorul localității, ca urmare a dezvoltării imobiliare și în această zonă. Din această cauză, edilii deja discută despre necesitatea construirii unei alte centuri pentru Săcele.

https://newsbv.ro/2022/03/29/doar-discutii-asupra-traficului-intens-dinspre-sacele-tarlungeni-si-sanpetru-spre-brasov/
Distribuie dacă îți place!

Anunţuri mică publicitate