Fiica unui celebru mafiot napolitan, mort de 20 de ani, a creat un parfum cu numele lui: „O Liò”

Fiica unui celebru mafiot napolitan, mort de 20 de ani, a creat un parfum cu numele lui: „O Liò”

Se numește „O Liò”, parfumul lansat recent de Nunzia Giuliano, fiica fostului șef al Forcella, Carmine Giulian, decedat în urma unei boli grave în 2004, relatează Corriere della Sera.

Un omagiu explicit, după cum povestește chiar ea, având în vedere că aceasta era porecla tatălui ei în anii în care familia sa, în frunte cu fratele său Luigi, se afla la cârma diferitelor operațiuni de trafic ilegal și era protagonista unui război aprig al Camorrei.

Tânăra este complet străină de cercurile criminale și era puțin mai mult decât un copil în momentul morții tatălui ei, este acum o mică femeie de afaceri activă pe rețelele de socializare, unde profilul ei TikTok are 14 mii de urmăritori. Și tot aici și-a lansat, cu fotografii și videoclipuri, produsul său, care, judecând după primirea în comentarii și după imaginile cu transporturile care pleacă spre alte orașe decât Napoli, pare să se fi vândut ca pâinea caldă în timpul sărbătorilor de Crăciun.

Povestea a fost relatată pentru prima dată de jurnalistul napoletan Arnaldo Capezzuto în ziarul online La Domenica Settimanale.

”Cumpărând acest parfum, îi oferiți respect tatălui meu, pentru că ați primit respect din partea lui”, se entuziasmează Nunzia Giuliano, al cărei profil este plin de declarații de dragoste pentru părintele ei, într-o înregistrare video.

Dar, deși printre comentarii – sute – mulți manifestă apreciere pentru figura fostului patron și îl elogiază pentru că a intrat chiar în ‘istoria orașului’, anumite tonuri și cuvinte nu pot să nu strâmbe din nas celor care, din acea istorie, cunosc bine și condamnă profilul infracțional.

Într-una dintre fotografiile publicate de Nunzia Giuliano, flaconul de parfum apare alături de niște cravate Marinella. O curiozitate pe care Maurizio Marinella, aflat la cârma companiei de renume internațional în materie de modă masculină și cravate, o explică astfel: „Cred că este o călătorie în amintiri. Din imagini reiese clar că cravatele au la spate etichete care datează de aproximativ 40 de ani. Îmi imaginez că sunt cravate pe care fiii trebuie să le fi primit cadou, amintiri pe care le-au păstrat de la tatăl lor”, spune el despre asocierea dintre branduri.

Clanul Giuliano, a cărui putere criminală s-a consolidat inițial în jurul contrabandei cu țigări, iar mai târziu s-a afirmat și în traficul de droguri și în alte afaceri ilegale, a fost printre cele mai puternice din Campania din anii 1970, până în anii 1990, dar, prin intermediul urmașilor săi, a continuat să comită infracțiuni în districtul Forcella din Napoli, și după aceea, făcând chiar și victime nevinovate.

În noaptea dintre 26 și 27 februarie 1986, în timpul unei percheziții a poliției la domiciliul lui „Lyon”, care la acea vreme era fugar, au ieșit la iveală câteva fotografii care atestau prietenia lui Maradona cu unii membri ai bandei Forcella: a devenit istorică fotografia care îl înfățișa pe campion într-o cadă de baie în formă de scoică împreună cu Carmine și Raffaele Giuliano, acesta din urmă devenind ulterior colaborator al poliției.

Sursa: g4media.ro

Distribuie dacă îți place!

Anunţuri mică publicitate