Facebook ,,luptă” cu imaginea de rețea pentru generație mai în vârstă: Platforma atrage cel mai mare număr de adulţi tineri din ultimii trei ani

Facebook ,,luptă” cu imaginea de rețea pentru generație mai în vârstă: Platforma atrage cel mai mare număr de adulţi tineri din ultimii trei ani

Aplicaţia emblematică Facebook a Meta atrage cel mai mare număr de adulţi tineri din ultimii trei ani, în condiţiile în care compania vrea să schimbe reputaţia platformei de bastion al unei generaţii mai în vârstă, transmite agenția Reuters, citată de News.ro.

Peste 40 de milioane de adulţi din SUA şi Canada cu vârste între 18 şi 29 de ani verifică acum Facebook zilnic, a declarat compania de socializare, în prima sa publicare a unor astfel de informaţii demografice.

Facebook, al cărei fondator Mark Zuckerberg a împlinit luna trecută 40 de ani, a împlinit anul acesta 20 de ani de la înfiinţare.

Creşterea reflectă eforturile companiei din ultimii câţiva ani de a redobândi atenţia tinerilor adulţi care au apelat la aplicaţia de video scurte TikTok, deţinută de ByteDance din China.

Meta a înregistrat ”cinci sferturi din creşterea sănătoasă a utilizării aplicaţiilor” în rândul adulţilor tineri, a spus un purtător de cuvânt al companiei.

La un eveniment din New York, menit să evidenţieze modul în care tinerii folosesc aplicaţia, şeful Facebook, Tom Alison, a declarat că aniversarea i-a determinat pe directori să realizeze că Facebook trebuie să evolueze pentru a rămâne relevantă pentru generaţia următoare.

“Pentru cine este Facebook? Este pentru părinţii mei?”, a spus Alison, citând întrebări pe care a spus că le-a auzit de la adulţii tineri.

Alison a declarat pentru Reuters, într-un interviu, că utilizatorii tineri păreau să vină iniţial pe Facebook pentru a folosi secţiuni precum Marketplace, Grupuri şi Întâlniri în momente cheie din viaţa lor, cum ar fi atunci când au nevoie să amenajeze apartamente pentru prima dată.

În timp ce majoritatea acestor secţiuni nu prezintă reclame, utilizarea lor a generat implicarea pe scară largă, a adăugat el.

”Odată ce sunt pe Facebook, merg şi verifică lucruri care se întâmplă în Feed sau din Reels”, a spus el, referindu-se la produsul video scurt de tip TikTok al Meta.

Facebook, fondată într-un cămin al Universităţii Harvard în 2004, s-a răspândit ca focul în campusurile universitare din SUA după ce a fost lansată şi a devenit rapid platforma implicită de comunicare în masă pentru o generaţie de utilizatori de internet.

Aplicaţia a adunat 50 de milioane de utilizatori în primii trei ani şi acum are 3,2 miliarde de utilizatori la nivel global.

Pe parcurs, însă, a devenit mai puţin atractivă pentru utilizatorii tineri care conduc modurile de consum şi sunt considerate cruciale de agenţii de publicitate responsabili de majoritatea vânzărilor de reclame ale Meta.

Doar aproximativ o treime dintre adolescenţii americani spun că folosesc Facebook, conform unui sondaj realizat de anul trecut de organizaţia de cercetare Pew, o scădere mare în comparaţie cu sondajele anterioare efectuate de grup în 2014 şi 2015.

Prin comparaţie, ponderea tuturor adulţilor din SUA care spun că folosesc Facebook a rămas relativ constantă din 2016, la aproximativ 68%, a spus Pew.

Sursa: economedia.ro

Dacă apreciezi știrea, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like!

Noutăți RAPID și pe canalul de Whatsapp și Telegram !

 

Distribuie dacă îți place!

Anunţuri mică publicitate