
În 2008, braşoveanul Dan Micaş şi-a cumpărat cu banii jos, 11.200 de euro, un autoturism nou, Fiat Linea. Achiziţia urma să fie atât maşină personală, cât şi taximetru. La doar trei luni de la semnarea contractului a început coşmarul pentru braşovean, maşina s-a defectat, iar problemele au început să se repete periodic. Bărbatul a chemat în instanţă firma care i-a vândut autoturismul, cerând să i se înlocuiască cu unul nou.
Practic, omul a ajuns la disperare după ce a ajuns ca să-şi schimbe la maşină caseta de direcţie de trei ori…: „Am cumpărat maşina pentru taximetrie pe persoană fizică şi o conduc numai eu. Anual, fac aproximativ 33.000 km. Dar chiar şi făcând taxi, nu aveam voie să am astfel de probleme. Primele belele au apărut la 4.932 km. M-am prezentat la dealerul local AutoBrescia Braşov pentru zgomote pe faţă sub pedalier şi alte probleme. Cei de acolo miau spus că nu aud nimic”.
AutoItalia este firma care reprezintă Fiat în România. Reprezentanţii acestei societăţi au declarat că de acest caz sunt răspunzători reprezentanţii dealerului local AutoBrescia Braşov. „Ştim de acest caz, am purtat o corespondenţă lungă cu domnul Micaş. I-am oferit alternative, însă nu era ce îşi dorea dânsul. Noi am făcut şi mereu facem tot ce putem pentru a ne ajuta clienţii, însă comunicarea în acest caz a fost dificilă”, a declarat pentru evz Iulia Tudor, PR Manager AutoItalia.