Circulație închisă pe DN 1 Valea Prahovei marți și miercuri pentru demolarea podului CFR Câmpina-Câmpinița care riscă să cadă

Circulație închisă pe DN 1 Valea Prahovei marți și miercuri pentru demolarea podului CFR Câmpina-Câmpinița care riscă să cadă

DN 1 Valea Prahovei se închide două zile, marți, 19 martie și miercuri 20 martie (în total 48 de ore) între Bănești și Cornu pentru dezafectarea podului feroviar de pe linia CFR Câmpina-Câmpinița. Dezafectarea podului CFR se face în urma expertizei care a indicat pericolul de probușire a podului, potrivit CFR Infrastructură, podul fiind construit în perioada comunistă peste un strat de sare. De marți, ora 00 00 până la sfârșitul zilei de miercuri circulația rutieră va fi deviată de la Bănești prin Câmpina cu revenire la Cornu pe DN 1, însă doar pentru autovehicule de până la 3,5 tone sau riveranii cu autorizație specială de transport, transmite CNAIR :

,,CNAIR informează conducătorii auto că în perioada 19.03.2024, ora 00.00 – 20.03.2024, ora 24.00, circulația rutieră va fi închisă pe DN 1, pe sectorul de drum cuprins între km. 89+450 și km. 94+650, pentru efectuarea lucrărilor de demolare a pasajului CF, care supratraversează drumul național în zona km. 93+120. Pe perioada închiderii circulației rutiere, traficul rutier se va desfășura deviat pe categorii de vehicule, după cum urmează:

Circulația autovehiculelor cu MTMA ≤ 3,5 tone, dar și pentru riveranii care dețin autovehicule cu MTMA > 3,5 tone, pentru relația București – Brașov și retur, se va desfășura pe următoarea variantă de ocolire:
– DN1, km.89+450 (Bănești) intersecție cu DJ 102I, km 0+000 (Calea Daciei-Bvd. N.Bălcescu) – DJ 101R (Bvd. Carol I) – Intersecția DJ 101R, km. 16+635 cu DN 1, km. 94+650, Cornu;
Circulația autovehiculelor cu MTMA > 3,5 tone, pentru relația Ploiești – Brașov și retur, se va desfășura pe următoarele variante de ocolire:
– DN 1, km. 53+650 (Bărcănești) intersecție cu DN 1A, km 70+550 – Centura de Est – DN 1A (Blejoi – Vălenii de Munte – Cheia – Săcele) – DN 1, km 161+000 – Brașov;
– DN 1, km. 59+800 (Bărcănești) intersecție cu DN 1A, km. 64+400 – Centura de Vest – DN 1A (Blejoi – Vălenii de Munte – Cheia – Săcele) – DN 1, km 161+000 – Brașov;
– DN 1, km. 64+400 (Bărcănești) intersecție cu DN 72, km. 76+180 – DN 72, Târgoviște – DN 71 (Târgoviște – Fieni – Moroieni) inters. DN 71, km. 109+905 cu DN 1 km. 120+400, Sinaia – DN 1 – Brașov.” -Comunicat CNAIR.
Grinzile podului sunt în pericol de prăbușire- CFR Infrastructură 

Circulația feroviară pe ruta Câmpina-Câmpinița a fost închisă în 2013 ca urmare a degradării unei pile : ,,Precizăm totodată faptul că, pentru lucrările de dezafectare a podului care supratraversează DN 1, la km 0+609, au fost emise avize și acorduri din partea autorităților locale – Primăria Municipiului Câmpina şi Primăria Comunei Poiana Câmpina -, Poliţiei Rutiere, CNAIR SA, Apele Române, Agenţia pentru Protecţia Mediului Prahova, dar şi a altor deţinători de utilităţi sau reţele edilitare în zonă. Lucrările de dezafectare a structurii podului, obiectiv aflat în evidențe ca punct periculos cu risc de prăbușire a grinzilor, sunt executate de SC Infra System Proiect în baza contractului semnat cu SRCF București în decembrie 2022, pentru servicii de proiectare și execuţie lucrări, precum și a Autorizației de Desființare, emisă de MTI în octombrie 2023.”- CFR Infrastructură. 

Sursa: economedia.ro

Dacă apreciezi știrea, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like!

Noutăți RAPID și pe canalul de Whatsapp și Telegram !

Distribuie dacă îți place!