PNL ar fi plătit campania #EchilibruşiVerticalitate, realizată cu influenceri pe TikTok, despre care un document desecretizat al CSAT susţine că ”este identică cu campania Frate pentru Frate derulată de Federaţia Rusă în Ucraina”, derulată de Rusia chiar înainte de invazie, arată o anchetă Snoop și citată de news.ro.
Ulterior Kensington Communication a venit cu explicații – VEZI AICI
Potrivit publicaţiei, 130 de influenceri cooptaţi de compania Kensington Communication, care face servicii de marketing politic, dar şi campanii online pentru liberali, au lansat în luna noiembrie 2024, înaintea alegerilor prezidenţiale, o campanie intitulată #EchilibruşiVerticalitate.
ANAF a descoperit că ”acţiunea de campanie Echilibru şi Verticalitate, de pe pe TikTok, a fost plătită din banii Partidului Naţional Liberal”, conform unei surse confidenţiale citate de Snoop.
Influencerii au primit un scenariu şi au transmis într-un video, către public, calităţi ale unui viitor preşedinte, fără să-l numească.
Reacția Kensington
Kensington Communication, firma angajată pentru a realiza campania de comunicare, arată că ei au realizat o campanie pentru ”a combate extremismul și încurajarea valorilor euroatlantice” și nu li s-a cerut vreo campanie pentru Călin Georgescu.
”Kensington Communication constată cu surprindere interpretarea total eronată a informațiilor pe care le-a furnizat cu transparență și promptitudine în legătură cu campaniile de conștientizare derulate pentru PNL.