ANAF a descoperit că PNL a plătit o campanie care l-a promovat masiv pe Călin Georgescu pe TikTok

ANAF a descoperit că PNL a plătit o campanie care l-a promovat masiv pe Călin Georgescu pe TikTok

PNL ar fi plătit campania #EchilibruşiVerticalitate, realizată cu influenceri pe TikTok, despre care un document desecretizat al CSAT susţine că ”este identică cu campania Frate pentru Frate derulată de Federaţia Rusă în Ucraina”, derulată de Rusia chiar înainte de invazie, arată o anchetă Snoop și citată de news.ro. 

Ulterior Kensington Communication a venit cu explicații – VEZI AICI

Potrivit publicaţiei, 130 de influenceri cooptaţi de compania Kensington Communication, care face servicii de marketing politic, dar şi campanii online pentru liberali, au lansat în luna noiembrie 2024, înaintea alegerilor prezidenţiale, o campanie intitulată #EchilibruşiVerticalitate.

ANAF a descoperit că ”acţiunea de campanie Echilibru şi Verticalitate, de pe pe TikTok, a fost plătită din banii Partidului Naţional Liberal”, conform unei surse confidenţiale citate de Snoop.

Alte articole:   Profesorii, plătiţi pentru asistenţa şi evaluarea lucrărilor de la Bacalaureat la nivelul anului 2024

Influencerii au primit un scenariu şi au transmis într-un video, către public, calităţi ale unui viitor preşedinte, fără să-l numească.

Reacția Kensington

Kensington Communication, firma angajată pentru a realiza campania de comunicare, arată că ei au realizat o campanie pentru ”a combate extremismul și încurajarea valorilor euroatlantice” și nu li s-a cerut vreo campanie pentru Călin Georgescu.

”Kensington Communication constată cu surprindere interpretarea total eronată a informațiilor pe care le-a furnizat cu transparență și promptitudine în legătură cu campaniile de conștientizare derulate pentru PNL.

Precizăm că Kensington Communication nu a făcut și nu ni s-a cerut vreo campanie pentru Călin Georgescu. Kensington Communication nu a ales și nici nu a avut vreo relație cu influencerii de pe platforma de promovare.

Hashtagul propus de Kensington Communication a fost #echilibrusiseriozitate.

Kensington Communication nu a folosit hashtagul #echilibrusiverticalitate. Dacă campania a fost clonată sau deturnată în favoarea unui candidat sau altul, cerem organelor abilitate să verifice și să ia măsurile legale care se impun.

Pentru a continua în spiritul transparenței, atașăm briefurile care dovedesc foarte clar că Kensington Communication a susținut o campanie de descurajare a extremismului și promovarea valorilor pro-europene. Menționăm că aceste documente au fost transmise și jurnaliștilor Snoop”, arată Kensington Communication.

Alte articole:   VIDEO O femeie din Brașov a furat mașina unui livrator de mâncare în Cluj-Napoca, după ce l-a amenințat cu un cuţit

Dacă apreciezi știrea, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like!

Noutăți RAPID și pe canalul de Whatsapp și Telegram !

Distribuie dacă îți place!

Anunţuri mică publicitate

De top în Brașov