blog-logo

Cum pot fi transmise către ANAF documentele ce nu sunt încă digitalizate

Cum pot fi transmise către ANAF documentele ce nu sunt încă digitalizate

Prin Formularul de contact din SPV se pot transmite documente care nu sunt încă digitalizate, anunță ANAF.

De la 1 martie 2022, transmiterea cererilor, înscrisurilor sau a oricăror altor documente către organele fiscale de către contribuabilii/plătitorii persoane juridice, asocieri şi alte entităţi fără personalitate juridică, precum şi persoane fizice care desfăşoară o profesie liberală sau exercită o activitate economică în mod independent se va face exclusiv prin intermediul Spaţiului Privat Virtual (SPV).

În acest sens, Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) informează contribuabilii că toate documentele care nu sunt încă digitalizate sau disponibile în format electronic se pot transmite prin intermediul Formularului de contact accesibil în serviciul Spațiul Privat Virtual (SPV).

Alte articole:   Valiza cu amintiri a Mariei Butum din satul Veneția de Sus

ANAF spune că pentru transmiterea acestor documentre trebuie selectată categoria „Asistență și îndrumare de specialitate în domeniul fiscal”.

Pentru a nu întâmpina dificultăți în transmiterea cererilor sau oricăror altor documente, Centrul Național pentru Informații Financiare a ridicat limita maximă a fișierelor ce pot fi atașate formularului de contact, de la 5 MB la 10 MB.

De asemenea, pentru a facilita transmiterea documentelor, vă rugăm să aveți în vedere următoarele:

  • Scanarea la rezoluție maxim 300 dpi;
  • Eliminarea automată a paginilor albe (goale);
  • Scanarea în alb-negru;
  • Scanarea într-un fișier format PDF;
  • Comprimarea fișierului PDF.

Informaţii suplimentare privind înregistrarea în Spaţiul Privat Virtual găsiți AICI.

Dacă apreciezi știrea, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like!

Distribuie dacă îți place!

Leave a Reply

Your email address will not be published.