blog-logo

Coliban cadorisește cu 130.000 de lei firma de publicitate care apare în Dosarul Gala Bute. I s-a urât de brandul Brașovului

Coliban cadorisește cu 130.000 de lei firma de publicitate care apare în Dosarul Gala Bute. I s-a urât de brandul Brașovului

Primăria municipiului Braşov se pregăteşte, la acest început de an, să redefinească brandul Braşovului. Municipalitatea nu a trecut prin vreo procedură care să implice cetăţenii, ca în alte cazuri de până acu. Nici nu a făcut vreo consultare a cetăţenilor, vreun studiu de oportunitate sau vreun concurs de soluţii. Ci a trecut direct „la fapte”, atribuind direct un contract în valoare de 130.000 de lei fără TVA, unei firme de publicitate.  

Pentru 130.000 de lei, firma de publicitate trebuie să… „definească promisiunea brandului de oraş” 

Conform contractului în valoare de 130.000 de lei, MAP Advertising SRL urmează să se ocupe de: „definirea promisiunii brandului de oraș și viziunea identitară de dezvoltare pe termen lung și planificarea acțiunilor care vor livra pe promisiune”.

Alte articole:   Brașovul, pe locul al IV-lea în țară în ceea ce privește numărul salariaților

De asemenea, firma va trebui identifice şi „valorile și misiunea locuitorilor orașului, ce îi definește”. În plus, contractul include şi crearea identităţii vizuale a oraşului, respectiv a unui logo şi a unui slogan.  

Ce s-a schimbat între timp, de Primăria Braşov vrea să rebranduiască oraşul, nu se ştie!

Aflați mai multe despre această afacere pe brasovmetropolitan.ro

Am solicitat un punct de vedere și purtătorului de cuvânt al Primăriei Brașov, Sorin Toarcea: „Unul dintre obiectivele acestui contract este ca firma respectiva sa identifice care sunt valorile brasovenilor, ce ii defineste pe acestia, astfel incat brandul de oraș sa fie construit tinand cont si de aceste lucruri. Brasovul nu a avut pana acum un brand de oras. In cadrul proiectului european «Brașov – Centrul turismului romanesc», a fost realizat un logo, cu un manual de identitate, dar atat”.

Valoarea logo-ului a fost de 632.214 lei, inclusiv TVA, și a fost semnat cu SC Efect Advertising, în data de 18.01.2011.

Alte articole:   S-a lansat RO-ALERT-Copil dispărut. Populația va fi anunțată despre dispariția minorilor și semnalmentele  lor

Nu a dat nicio explicație referitoare la lipsa de transparență privind consultarea cetățenilor și nici dacă s-a efectuat vreun studiu de oportunitate.

Distribuie dacă îți place!

Leave a Reply

Your email address will not be published.