blog-logo

Cum poţi avea un business de succes?

Mai multe persoane doresc să intre în lumea antreprenoriatului, datorită faptului că acestea îşi pot monetiza propriile hobby-uri şi pasiuni. Aşadar, dacă şi tu te numeri printre acestea, tot ceea ce trebuie să faci este să te gândeşti la activităţile tale preferate şi la diferite modalităţi de a obţine profit. Totuşi, să începi o afacere care să aibă succes încă din primul an de funcţionare poate fi un task destul de dificil.

Pentru a îţi uşura munca, tot ceea ce trebuie să faci este să intri pe edukiwi.ro. Aici vei putea găsi toate informaţiile de care ai nevoie, cu privire la business, marketing şi dezvoltare în carieră. Printr-un simplu click vei putea accesa lista de cursuri special concepută pentru tinerii antreprenori, care abia şi-au început un business.

În cazul în care nu ştii cum să îţi începi un business, în acest articol îţi vom prezenta câţiva paşi simpli pe care să îi urmezi.

  1. Idei
Alte articole:   Primăria Făgăraș vrea să dezvolte propriul serviciu de transport metropolitan!

Încearcă să pui pe o listă toate hobby-urile tale, precum şi activităţile la care te pricepi cu adevărat. Ulterior, vei putea realiza un clasament al acestora, astfel încât activitatea firmei tale să se axeze pe un anumit domeniu. De altfel, celelalte servicii pe care le poţi oferi vor deveni secundare.

Totuşi, dacă întâmpini probleme la acest pas, este important să accesezi un curs de consiliere profesională, prin intermediul căruia un specialist te va ajuta să realizezi care este drumul tău în carieră. Atunci când cauți cele mai bune idei pentru promovare online, citește acest articol.

  1. Birocraţie şi investiţii

După ce ai realizat care idee este cea mai potrivită pentru tine şi, implicit, pentru business-ul tău, următorul pas este să alegi suma pe care o investești şi să te informezi cu privire la birocraţie. Vei putea găsi numeroase firme care să te ajute să îţi deschizi propria afacere şi care, totodată, să se ocupe de documentele necesare. Totuşi, va trebui să te gândeşti la un buget de start.

  1. Marketing
Alte articole:   Victorii împărţite pentru FC Braşov şi Astra Giurgiu în Campionatul Naţional de juniori

După ce firma ta s-a înfiinţat, următorul pas este legat de promovare. Poţi folosi diferite canale şi platforme pentru a îţi promova afacerea în online, iar printre cele mai populare se număra platformele de Social Media şi Youtube. Pentru a realiza o campanie de marketing reușită, tot ceea ce trebuie să faci este să creşti organic, prin intermediul metodelor free sau plătite.

Printre metodele free se număra postările de pe propria pagina de socializare sau din grupuri, realizarea de evenimente, live stream-uri sau story-uri interesante, SEO, email marketing, iar printre metodele plătite se număra campaniile PPC (Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads si Tik Tok Ads).

Alte articole:   17 octombrie - Ziua Patrimoniului Cultural Imaterial

În cazul în care doreşti să realizezi o campanie de marketing online, poate fi extrem de important să accesezi unul dintre cursurile online, unde îţi vor fi prezentate diferite strategii, astfel încât afacerea ta să devină vizibilă. De altfel, vei avea posibilitatea de a alege între cursurile dedicate pentru Youtube sau Social media.

  1. Portofoliul de clienţi

O campanie de marketing reuşita va aduce cu sine un număr mare de clienţi, dar şi un număr impresionant de proiecte inedite. Aşadar, portofoliul tău va fi în continuă creştere. Ulterior, vei putea observa chiar şi o creştere substanţială a profitului firmei tale. 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like!

Distribuie dacă îți place!

Leave a Reply

Your email address will not be published.