blog-logo

Marketing digital, marketing off-the-box, word-of-mouth – cele trei tipuri de marketing care îţi ajută businessul să crească

În ziua de azi, când 67% din mileniali și 56% din Generația X preferă să-și facă cumpărăturile online este imposibil să ignori acest segment de piață.

Comercianții online caută în permanență modalități de a-și promova produsele utilizând metode cât mai ingenioase și originale, deoarece concurența dintre jucătorii online devine din ce în ce mai acerbă: atât nou/veniții, cât și jucătorii cu experiență sunt fortați să devină creativi dacă vor să rămână în top și să prospere. Astfel, fie că lucrează cu o agenție de marketing online, fie că își dezvoltă in-house strategiile, provocările rămân.

Ce este marketingul inovator și cum îți poate ajuta compania?

Rolul inovației în marketingul online este de a explora noi piețe pentru a crește vânzările și, eventual, profitabilitatea. Marketingul inovator crede în dinamica lumii afacerilor care se schimbă în mod regulat și la fel se modifică și strategiile de marketing. Experții ăn domeniul promovării știu că tehnicile de marketing convenționale nu mai sunt atât de eficiente, iar afacerile preferă tehnologiile avansate de promovare. Strategiile inovatoare în marketing permit să monitorizezi performanța și să schimbi tacticile pentru a satisface mai bine nevoile clienților.

Conceptul de marketing inovator se referă la efectuarea de cercetări de piață cu privire la nevoile, comportamentele și obiceiurile clienților. Prin urmare, strategiile de promovare dezvoltate de o agenție de marketing online pot include dezvoltarea unui prototip sau modificări în proiectarea produsului, lansarea unui nou produs într-un loc unic, stabilirea prețului produsului într-un mod unic sau promovarea produselor într-un mod neconvențional.

La polul opus, se află marketingul online, practica utilizării canalelor bazate pe platformele online pentru a răspândi un mesaj despre brandul, produsele sau serviciile unei companii către potențialii săi clienți. Spectrul de tehnici și metode de promovare online tradiționale includ e-mailul, rețelele sociale, publicitatea, optimizarea motoarelor de căutare, Google AdWords și multe alte

Alături de marketingul digital, la fel de eficient și foarte apreciat este marketing ‘din gură în gură’ (word-of-mouth): probabil cel mai puternic tip de marketing deoarece este realizat de clienți fericiți și mulțumiți. Un client mulțumit va rămâne întotdeauna fidel și nu va ezita să menționeze brandul tău și altor persoane. Din acest motiv, creează o listă a clienților tăi și aspire să-I uimești de fiecare dată când interacționează cu brandul tău.

În general, într-o piață în continuă competiție, pentru a putea ajunge la clienții săi, o companie îmbină inovația cu tehnicile main-stream (enumerate la promovare online și la word of mouth).

Distribuie dacă îți place!

Leave a Reply

Your email address will not be published.