blog-logo

Electrica Furnizare face verificări suplimentare, după scandalul facturilor umflate la energie

Electrica Furnizare face verificări suplimentare, după scandalul facturilor umflate la energie

După ce mai mulți clienți ai Electrica Furnizare au primit facturi urișe la energia electrică, compania anunță că face o verificare suplimentară a facturilor emise cu valori atipice în raport cu istoricul de facturare şi comportamentul de consum în cazul unora dintre clienţii casnici.

Compania susţine că astfel de situaţii sunt “izolate”, iar unele dintre facturile verificate au fost deja stornate, urmând să fie emise facturi noi, după finalizarea analizei fiecărui caz în parte.

„Ca urmare a situaţiilor constatate în ultima perioadă cu privire la emiterea unor facturi a căror componentă a energiei electrice active are o valoare atipică în comparaţie cu istoricul de facturare şi comportamentul de consum ale clienţilor în cauză, compania a demarat un proces intern de analiză ce vizează posibile anomalii înregistrate pe întreg lanţul de facturare. Unele dintre facturile verificate au fost deja stornate, urmând să fie emise facturi noi, după finalizarea analizei fiecărui caz în parte. Compania îşi asigură clienţii că va clarifica situaţia în regim de urgenţă şi că niciunul dintre aceştia nu va fi afectat de posibilele erori identificate în procesul de facturare”, se arată într-un comunicat de presă transmis, joi seară, de Electrica Furnizare.

În plus, Electrica Furnizare îşi încurajează clienţii să utilizeze canalele de comunicare puse la dispoziţie de companie şi să solicite informaţii privind orice neclaritate referitoare la facturare la adresa clienti@electricafurnizare.ro sau utilizând formularul de contact online.

Alte articole:   Râșnovul dă startul sărbătorilor de iarnă, duminică, în ajun de Moș Nicolae

Ce pot face clienții care primesc facturi uriașe

  • luați legătura cu furnizorul
  • faceți o sesizare la ANRE la adresa anre@anre.ro sau completând formularul de la secțiunea Petiții
  • faceți o sesizare la ANPC completând formularul de pe site-ul autorității.

De asmenea, în cazul unui consum exagerat este recomandat să verificați dacă aveți scurgeri de curent sau sunteți victima furtului de curent sau puteți cere furnizorului să verifice sau să schimbe contorul.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like!

Distribuie dacă îți place!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Anunţuri mică publicitate

De top în Brașov