blog-logo

Surprize pentru brașoveni și magazine noi, în AFI Brașov

Surprize pentru brașoveni și magazine noi, în AFI Brașov

Pornind de la contextul actual al pandemiei în care ne sunt limitate activitățile de care ne putem bucura în timpul liber, ne sunt restricționate destinațiile în care putem călători, ne sunt reduse experiențele culinare la restaurante și contextele în care să ne putem declara iubirea și recunoștința față de cei dragi, în februarie și martie am adus Parisul la Brașov.

„Am creat un context în care brașovenii își pot crea amintiri noi, faine chiar și-n vremuri de pandemie, respectând reglementările în vigoare la fiecare vizită în mall, deoarece ne dorim ca AFI Brașov să devină o destinație de timp liber pentru brașoveni, nu doar o destinație de shopping”, spun reprezentanții AFI Brașov.

De aici ideea de a transforma esplanada într-o piațetă boemă din Orașul Iubirii cu faimosul Turn Eiffel, Sena, Podul Iubirii unde îndrăgostiții își pot lăsa un lăcățel cu inițialele ca mărturie a poveștii lor de dragoste, zona instagramabilă Cafe de Paris pentru cafele cu arome pariziene. Și pentru că o plimbare în minunatul Paris e menită să te surprindă la fiecare pas cu artă, arhitectură și muzică bună la etajul 1 vis a vis de Obstentum găzduim expoziții de artă ale pictorilor brașoveni.

Alte articole:   Accident pe DN11, la Popasul Căprioara

În februarie expoziția a ridicat semne de întrebare prin titlul ”Ce este iubirea”, iar în martie ne transmite emoțiile și stările care traduc tot ce înseamnă a fi femeie.

Dacă în luna februarie am oferit un citybreak în 2 la Paris, pentru cei care au participat la Tombola Iubirii, în martie am ales să trimitem femeile din comunitatea brașoveană la un SPA al sufletelor prin intermediul unui proiect inițiat de Fundația Hera.

Femeie, cât ești de faină!

Aceste cuvinte ne-am dorim să ajungă la fiecare femeie din Brașov, inclusiv la cele care trec prin perioade mai dificile ale vieții și au încetat să mai creadă asta despre ele.

De aici ideea de a organiza la începutul lunii martie o licitație online pentru femeile din comunitatea brașoveană care au nevoie de suport psihologic și ajutor să treacă peste aceste perioade dificile cu tablouri pictate de artiste minunate din Brașov: Getty Tatomir/ tabloul HER, Iulia Schiopu/ tabloul EVA, Anca Timiș/ taboul LOVE IS THE ONE.

Alte articole:   4,53 la mie, incidența la nivelul județului. La Comăna s-a ajuns la 16,5 la mie!

Artiste care și-au pus talentul la treabă și au pictat special pentru această licitație câte un tablou menit să aducă zâmbete pe chip și fericire în suflet, atât celor care le-au cumpărat, cât și femeilor care vor beneficia de acțiunea inițiată de HERA – Un ghid pentru fiecare mamă.

Tablourile pot fi admirate toată luna martie la etajul 1 AFI Brașov în cadrul expoziției de pictură FEMEIA ce reunește lucrări minunate despre emoțiile, trăirile și provocările femeii.

Lunile februarie și martie 2021 nu au adus doar Parisul la Brașov, ci și magazine noi pentru brașoveni.  Cei pasionați de sport se bucură acum de ultimele colecții de la The North Face și Adidas în AFI Brașov, iar iubitorii de cafea pot savura specialitățile de la Starbucks to go sau pe terasă. 

Veștile bune circulă repede!!! Brașovul ocupă primul loc în Europa într-un clasament inedit, cel al magazinelor de bere artizanală draft pentru acasă. De la începutul lunii martie, Rombeer Brașov și-a deschis ușile în AFI Brașov cu peste 150 de tipuri de bere artizanală 100% românească și a participat activ la clasamentul mai sus menționat.

Alte articole:   Jurnal de artizan - Gravură manuală pe sticlă cu artista brașoveancă Astrid Bata

Chiar dacă accesul la mese în interiorul food court-ului a fost restricționat, terasa de 1600 mp cu cel mai fain view spre Tâmpa rămâne un loc fain și safe de ieșit în oraș la cafea sau de savurat mâncarea preferată la masă, ca-n vremurile normale după care tânjim cu toții.

Pentru că ne pasă de sănătatea celor care ne vizitează și de cea a angajaților mall-ului, încurajăm în mod constant prin jingle-uri audio și signalistică vizibilă respectarea distanțării impuse de pandemie, dezinfectarea mâinilor, purtarea măștii în mod corespunzător, contorizăm numărul persoanelor prezente în mall și scanăm temperatura vizitatorilor prin porțile termice poziționate la intrările în mall. 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like!

Distribuie dacă îți place!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Anunţuri mică publicitate