blog-logo

Noi măsuri luate de Primăria Brașov pentru a reduce riscul infectării cu COVID-19

Noi măsuri luate de Primăria Brașov pentru a reduce riscul infectării cu COVID-19

În contextul creșterii ratei de infectare la nivelul municipiului Brașov, de la o incidență de 2,65 la 1.000 de locuitori, în 13 februarie, la o rată de incidență de 3,76 la 1.000 de locuitori, astăzi, reprezentanții municipalității le atrag atenția brașovenilor că pot reduce interacțiunea fizică inclusiv în relație cu primăria, care și-a diversificat continuu oferta de servicii electronice.

Cetățenii nu mai sunt nevoiți să se deplaseze la Primărie pentru a își rezolva cea mai mare parte dintre probleme. De la depunerea cererilor pentru locurile de parcare rezidențiale, certificate de urbanism, toaletări de arbori, permise de liberă trecere pentru majoritatea tipurilor de transport, până la sesizări și cereri de informații, programări pentru actele de identitate, plata taxelor și impozitelor sau situațiile pe care le depun asociațiile de proprietari, toate se pot face prin intermediul aplicațiilor existente pe portalul www.brasovcity.ro sau pe e-mail, contact@brasovcity.ro. Toate aceste solicitări primesc număr de înregistrare, care îi este comunicat automat solicitantului, după care sunt repartizate spre soluționare serviciilor de specialitate“, a explicat viceprimarul Flavia Boghiu, făcând apel către brașoveni să respecte în continuare măsurile de siguranță, în mijloacele de transport în comun, pe stradă, în magazine, sau în instituțiile publice, să fie responsabili față de sănătatea lor și a celor din comunitate.

Alte articole:   Cum se dă cu "Jula" la RIAL

Excepțiile pentru care este necesară depunerea fizică a documentelor în relație directă cu Primăria Brașov, sunt:

– Depunerea documentațiilor în vederea eliberării autorizațiilor de construire, certificatelor de edificare a construcțiilor, certificatelor de alipire, certificatelor de dezlipire;

– Prelungirea autorizațiilor de construire și a certificatelor de urbanism;

– Eliberarea permiselor de liberă trecere zilnice (cu excepția celor pentru aprovizionarea șantierelor, a super și hipermarketurilor și cele pentru platformele industriale, care se eliberează electronic);

– Depunerea documentațiilor pentru eliberarea acordurilor de funcționare pentru exercițiile comerciale;

– Depunerea documentațiilor pentru abonamentele de ocupare a domeniului public;

– Depunerea documentațiilor pentru semnarea proceselor-verbale de vecinătate cu statul român;

– Depunerea documentațiilor pentru obținerea deciziilor de atribuire a terenului aferent construcțiilor prin ordin al prefectului;

Alte articole:   Grădina Zoologică angajează!

– Înscrierile în Registru agricol;

– Depunerea documentațiilor pentru eliberarea Aprobărilor de săpătură și pentru obținerea Avizelor administratorului drumurilor publice.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like!

Distribuie dacă îți place!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Anunţuri mică publicitate