blog-logo

Modelare, fixare și îngrijire – spray pentru păr

Spray-urile de păr sunt împărțite în mod convențional în 2 categorii: îngrijire și modelare

De asemenea, pot exista de mai multe tipuri, cum ar fi: monofazice și bifazice, precum și  formulări cu sare. Îngrijirea părului trebuie aleasă în funcție de starea generală și de rezultatul dorit. 

Produsele de îngrijire oferă următoarele rezultate:

  • întărirea rădăcinilor;
  • stimularea creșterii;
  • îmbunătățirea nutriției și sănătății;
  • refacerea structurii;
  • protecție împotriva factorilor nocivi ai mediului;
  • strălucire.

Pe ambalaj este indicată funcția produsului. Spray-ul de îngrijire trebuie să conțină ingrediente naturale, fără a provoca alergii sau a afecta structura firelor de păr.

Care sunt cele mai benefice componente ce stau la baza unui spray?!

  • Uleiurile esențiale hrănesc, înmoaie și accelerează creșterea;
  • Mineralele întăresc rădăcinile;
  • Siliconul acoperă fiecare fir cu un film (care îi protejează de uscare, temperatură ridicată, fragilitate) și conferă buclelor strălucire;
  • Extractele de plante calmează scalpul, înmoaie și hrănesc firele;
  • Vitaminele îmbunătățesc sănătatea și strălucirea.
Alte articole:   Cetățenii vaccinaţi cu prima doză în alt stat pot face rapelul în România, fără programare

Există compoziții universale potrivite pentru toate tipurile de păr https://makeup.ro/categorys/247635/:

  • Produse pentru păr uscat și fragil

Dacă scalpul este uscat, predispus la descuamare, iar firele sunt lipsite de vitalitate, alegeți o compoziție cu uleiuri. Acestea regenerează părul deteriorat, îi conferă catifelare și elasticitate. După aplicarea spray-ului, firele capătă un aspect sănătos, sunt ușor de pieptănat și nu se rup în timpul coafării. 

Pentru părul uscat și fragil, se folosesc formulele cu silicon. Rezultatul este vizibil imediat după pulverizare și răspândire pe bucle. Coafura devine îngrijită, firele strălucesc, părul este protejat de influențele nocive.

  • Dacă șuvițele sunt uleioase

Uleiurile vegetale pentru acest tip sunt contraindicate, deoarece scalpul și firele în sine sunt suficient de saturate cu grăsimi. Atunci când alegeți o compoziție pentru păr gras, acordați atenție ingredientelor. Este bine dacă există uleiuri esențiale printre componente. Usucă ușor pielea și încetinesc glandele sebacee. În același timp, scalpul este vindecat, bulbii rădăcinii sunt întăriți.

Alte articole:   Cîţu: Singura soluţie pentru a merge la concerte, la mare şi la restaurant este vaccinarea

Mătreața și descuamarea pielii sunt considerate o problemă majoră, iar uleiurile esențiale reprezintă o soluție perfectă. Pentru a vindeca scalpul, alegeți compoziții care conțin uleiuri esențiale de:

  • – brad;
  • – pini;
  • – lămâie;
  • – lemn de trandafir.

Uleiul de ricin este un bun stimulent al creșterii. Un produs cu o astfel de componentă este utilizat de 2 ori pe săptămână. Dacă se abuzează de uleiul de ricin, rezultatul va fi opus. 

Căderea părului – cum să alegeți un spray pentru a remedia problema

Spray-urile efective împotriva căderea părului conțin ingrediente naturale, un complex de vitamine și minerale. Remediul pentru căderea părului se aplică direct pe rădăcini și se masează.

Alte articole:   Centre mobile de vaccinare în trei localităţi din judeţul Braşov

Modelarea  și fixarea coafurii

Spray-urile care îndeplinesc exclusiv o funcție de modelare sunt rareori găsite. Producătorii lansează diverse produse care modelează coafura și îngrijesc delicat  buclele. Pentru a proteja împotriva substanțelor chimice dăunătoare, componentele speciale sunt incluse în spray-urile de modelare. Se găsesc în cantități mai mici decât în ​​produsele de îngrijire.

Spray-urile de modelare sunt utilizate pentru:

  • creșterea volumului;
  • styling;
  • colorare;
  • fixare.

Produsul nu doar mărește vizual volumul, dar îi păstrează și forma. Cu cât nivelul de fixate este mai ridicat, cu atât coafura va fi mai rezistentă.

Distribuie dacă îți place!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Anunţuri mică publicitate