blog-logo

Coliban a semnat contractul de achiziție pentru încă 10 autobuze hibrid, pe o finanțare obținută de Scripcaru

Coliban a semnat contractul de achiziție pentru încă 10 autobuze hibrid, pe o finanțare obținută de Scripcaru

Primarul Allen Coliban a semnat, în această dimineață, contractul privind achiziția a 10 autobuze hibrid marca Mercedes, care au un impact minim asupra mediului.

Finanțarea a fost obținut în vechiul mandat în cadrul proiectului ,,Achiziția de mijloace de transport moderne”, proiect finanțat, în proporție de 98%, prin Programul Operațional Regional.

Cele 10 autobuze Mercedes-Benz, tip Citaro hibrid, vor circula pe liniile 25, 28 și 41, deservind zona de Nord a Municipiului Brașov, respectiv cartierele Bartolomeu, Avantgarden,  Stupini.

  • – linia 25: Avantgarden – gara Brașov – terminal Poienelor,
  • – linia 28: Stupini (str. Fundăturii) – Avantgarden – Livada Poștei,
  • – linia 41: Stupini (str. Lujerului) – Livada Poștei.
Alte articole:   FOTO Accident între un camion și un ATV, pe DN73. Trafic blocat între Tohanu Nou și Tohanu Vechi

Reducerea emisiilor poluante cu cca. 17% pe liniile deservite, respectiv cca. 96213 kg CO2 (dioxid de carbon)/an, 1291 kg NOx (oxizi de azot)/an, 170,5 kg HC (hidrocarburi)/an, 26 kg particule/an

Date tehnice achiziție autobuze hibrid

Conform datelor tehnice prezentate de fostul primar George Scripcaru, aceste autobuze hibrid diesel-electric noi, din gama 12 m (12000+350mm), cu tracțiune hibridă (diesel-electric), au podea complet coborâtă pe toată lungimea, cu trei uși și aer condiționat în salonul de călători, destinate transportului urban de călători în Municipiul Brașov.

Sistemul de propulsie al autobuzului va fi o combinație a tehnologiilor de propulsie diesel și electrică, menită să exploateze la maxim potenţialul de reducere a emisiilor de CO2 și în același timp să asigure condițiile corespunzătoare de fiabilitate în operare, pe toată durata de viață a vehiculelor. Opțional, autobuzele ofertate pot avea posibilitatea încărcării externe a sistemului de stocare a energiei electrice, această dotare suplimentară fiind punctată în procesul de evaluare a ofertelor.

  • Durata de utilizare normală: minim 12 ani;
  • Durata de utilizare fără reparaţie generală: minim 8 an
Alte articole:   Cutremur de 3,5 grade în Vrancea, vineri seara

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like!

Distribuie dacă îți place!
  1. 17% pare putin – poate sunt specificatiile in conditiile de mers pe distante lungi (sau pe kWh cum e la masini mari), nu oprit la fiecare 500 metri in statie si la fiecare trecere si semnafor.
    Daca bateria permite macar pornirea fara suprasolicitarea motorului termic, diferenta ar trebui sa fie mai mare.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Anunţuri mică publicitate