blog-logo

Râșnovenii pot transmite Primăriei, din februarie, orice problemă apărută în localitate, prin intermediul unei aplicații

Râșnovenii pot transmite Primăriei, din februarie, orice problemă apărută în localitate, prin intermediul unei aplicații

De la 1 februarie râșnovenii vor putea sesiza primăria, în câteva secunde, direct de pe telefonul mobil, printr-o aplicaţie prin care pot transmite orice problemă apărută în localitate.

Primăria orașului Râșnov oferă de la începutul lunii viitoare cetăţenilor aplicaţia City Health care le va permite să transmită orice sesizare sau orice posibilă problemă apărută pe raza localității. Aplicaţia informatică poate fi instalată gratuit pe telefonul mobil şi cetăţeanul poate transmite o sesizare în doar câteva secunde, mesaj care ajunge în timp real la echipa primăriei. De asemenea, pot fi transmise către cetăţeni sfaturi, informări sau avertizări.

Platforma City Health este un ajutor pentru comunitate şi permite administraţiei publice locale să relaţioneze mai uşor cu cetăţenii, să afle şi să rezolve rapid problemele acestora.

Prin intermediul aplicaţiei, cetăţenii pot raporta (mesaje text, poze – inclusiv cu geolocaţie) problemele cu care se confruntă şi pot solicita mai uşor asistenţă din partea administraţiei. Reprezentanții primăriei preiau solicitările simplu, prin notificările din platformă, şi pot interveni pentru rezolvarea situaţiilor sesizate.

De asemenea în cadrul acealuași proiect, pe viitor va fi lansată și o aplicație care le va permite râșnovenilor să propună proiecte pe principiul bugetării participative. Acest lucru va fi lansat după aprobarea bugetului pe anul 2021, de către Guvernul României.

Sursă text+foto: Orașul Râșnov (Facebook)

Alte articole:   Kids Tâmpa, victorii în Liga Elitelor pentru U15 și U16

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like!

Distribuie dacă îți place!

Leave a Reply

Your email address will not be published.