blog-logo

Cum să câștigi notorietate în vreme de pandemie (fără să cumperi publicitate)

Cum să câștigi notorietate în vreme de pandemie (fără să cumperi publicitate)

Într-o perioadă de criză, comunicarea este esențială. Dacă scapi din vedere acest aspect, repercusiunile te vor afecta în mod negativ. Nu trebuie să uiți de valorile care stau la baza afacerii tale. De fapt, e simplu.

Tot ce ai de făcut e să comunici atât intern, cu angajații tăi, cât și extern, cu clienții, furnizorii, partenerii. Și, desigur… think big and think for the future! Chiar dacă acum nevoia de supraviețuire pare a fi cea mai presantă, rezultatele comunicării strategice se vor vedea și după trecerea crizei.

 De preferat ar fi să comunici prin intermediul unei echipe experimentate. Tudor Communication (https://tudor-communication.ro/) este o agenție de PR premiată pentru rezultatele excelente în relația cu media, formată din jurnaliști și comunicatori cu experiență. Specializată în creare de strategii de PR si comunicare de brand, aceasta deține o expertiză extinsă și în comunicare de criză, dar și în creare-implementare de evenimente.     

 Cum poate să te ajute o agenție de PR și comunicare în eforturile tale de a te impune pe o piață extrem de competitivă într-o perioadă dificilă din punct de vedere economic? O echipă experimentată îți va crea conținut valoros, despre care să se vorbească. Mesajul tău va fi transformat în știre și preluat de media, cu rapiditate și acuratețe. De la televiziuni, până la publicații, bloguri și rețele sociale. La aceasta, Tudor Communication se pricepe cel mai bine.

 Pentru că deține conexiuni – multe și bune. Oameni pe care îi poate suna oricând atunci când e nevoie. Nu cunoaște pe toată lumea – doar pe cei care contează în networkingul de calitate. Cei care sunt racordați la tendințele lumii în continuă transformare – lideri autentici, vizionari, jurnaliști care mai cred în presa de calitate. 

De aceea, te promovează masiv în media care se adresează publicului tău, fără să fii nevoit să cumperi publicitate. Astfel, într-o perioadă relativ scurtă de timp poți ajunge să te bucuri de o bună reputație în piață, să devii influent, dar mai ales să câștigi notorietate maximă cu costuri avantajoase. Cum? Printr-un plan strategic foarte detaliat, croit special pentru nevoile și obiectivele tale de afacere, actuale dar și viitoare. Agreat de tine, creat și implementat de agenția ta de PR și comunicare: TUDOR Communication.

Dacă treci printr-o criză de comunicare, primul lucru pe care trebuie să îl faci este să nu intri în panică. Al doilea este să contactezi o agenție de PR și comunicare care să îți dea „privirea din avion” pe care tu nu o mai ai într-un moment dificil.

Beneficiile sunt multiple: nu îți pierzi buna reputație, ai o strategie care poate răsturna întreaga situație în favoarea ta și unde mai pui că reduci și pierderile materiale. O agenție de PR experimentată știe să transforme o situaţie de criză într-o oportunitate salvatoare.

 Te-ai gândit vreodată că tu ești cel mai important ambasador al afacerii tale? Tu, cel care i-ai pus bazele, ești motorul ei și prin tine ea poate fi cunoscută celorlați. Cu o campanie de relații publice și branding personal, câștigi încrederea clienților și a partenerilor, plusezi cu o importantă acoperire mass media fără să plătești publicitate. Se știe ca poveștile bune vând, însă cele foarte bune construiesc branduri.

O agenție de PR și comunicare și o echipă de jurnaliști cu experiență va ști întotdeauna cum să facă din povestea ta una de succes. Așadar, nu neglija brandingul personal în timp ce comunici pentru și despre compania ta. Pentru că valoarea unui business nu poate fi niciodată mai mare decât valoarea oamenilor care o compun. Iar oamenii au întotdeauna încredere mai multă în oameni decât în companii.

Agenția de relații publice Tudor Communication se deosebește de celelalte agenții prin valorile sale, valori care nu sunt negociabile: Respect, Integritate, Empatie, Performanță și Pasiune.

 Mărturie stau campaniile create și implementate, finalizate spectaculos pentru clienți. De la nenumăratele preluări în media centrală, dar și locală – în funcție de caz, de la schimbarea comportamentului consumatorului până la creșterea semnificativă a cifrei de afaceri, TUDOR Communication le-a bifat pe toate pentru clienții săi.

Dacă vrei să faci parte dintre noii lideri care comunică pentru a transforma comunitatea prin încurajarea independenței economice și a eticii profesionale, TUDOR Communication poate fi agenția de PR de care ai nevoie. Pentru că susține cu pasiune antreprenorii și managerii valoroși, implicați și încrezători. Ca tine.  

Distribuie dacă îți place!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Anunţuri mică publicitate