blog-logo

Primăria Brașov a lansat concursul pentru funcția de director tehnic

Primăria Brașov a lansat concursul pentru funcția de director tehnic

Marți, 24 noiembrie, Primăria Brașov a publicat anunțul de concurs pentru ocuparea funcției publice de director al Direcției Tehnice, unul dintre posturile importante în ceea ce privește administrarea orașului, având în vedere că directorul tehnic gestionează activitatea de întreținere și reparații drumuri publice, întreținere zone verzi, curățenie și deszăpezire, iluminatul public și, nu în ultimul rând, investițiile realizate din bugetul local.

În același timp, directorul tehnic are și o mare responsabilitate în gestionarea fondurilor publice, având în vedere că, de exemplu, în 2020 bugetul de gospodărire a orașului este de peste 150 de milioane de lei, la care se adaugă capitolul de investiții.

Alte articole:   20 de străini care stăteau ilegal în România, depistați de polițiștii brașoveni de la Imigrări, anul trecut!

Termenul limită pentru depunerea dosarelor de concurs este 14 decembrie, iar proba scrisă va avea loc în data de 24 decembrie.

Direcția Tehnică

Misiune
Asigurarea îmbunătățirii circulației pe drumurile publice, amenajarea zonelor de agrement, asigurarea activității de salubrizare și deszăpezire a domeniului public, realizarea investițiilor necesare dezvoltării municipiului și monitorizarea activității de transport de persoane și de mărfuri.

Structură

  • Serviciul Amenajare Drumuri Publice și Siguranța Circulației
  • Serviciul Amenajare Zone de Agrement
  • Serviciul Urmărire Contracte Salubrizare și Deszăpezire
  • Serviciul Investiții
  • Serviciul Administrare Patrimoniu și Urbanism Comercial
  • Compartiment Transport și Monitorizare
Distribuie dacă îți place!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Anunţuri mică publicitate