Brașovenii se documentează online înainte de a cumpăra

Internetul este tot mai folosit pentru informare înainte unei achiziții. Este foarte simplu să intri pe câteva site-uri și să compari prețuri și diferite caracteristici ale unor produse sau servicii, ca să poți lua cea mai bună decizie.

Online, poți face asta în cel mult o oră, în timp ce vizita prin diferite magazine ți-ar lua chiar și o zi întreagă. Prin urmare, tot mai mulți brașoveni aleg să se documenteze online despre anumite produse pe care vor să le cumpere.

Atunci când se informează despre produsele sau serviciile de care au nevoie, românii sunt atenți la mai multe aspecte: preț, timp de livrare și renumele magazinului online. În medie, clienții care cumpără de pe internet vizitează în fiecare an 9 magazine online, iar cei care nu au decis încă să cumpere intră totuși anual pe 5 magazine online, doar pentru a se informa.

Încrederea într-un anumit brand devine tot mai importantă, pentru că notorietatea magazinului este considerată o garanție a calității serviciilor. Asta înseamnă inclusiv posibilitatea de a cere detalii, de a comunica eficient și deschis cu un consultant de specialitate, care să le poată răspunde clienților la orice întrebare.

“Marea majoritate a clienților noștri se documentează foarte bine în online, mai ales că pot discuta oricand cu specialiștii noștri prin email, telefon sau chat. În acest fel, clientul câștigă timp și se informează corect, astfel încât să poată cumpăra cel mai potrivit produs pentru nevoile sale. Sunt clienți care decid să vină și în showroom: cei care nu sunt foarte hotărâți și doresc să discute direct cu un consultant, sau care doresc să se convingă personal de calitatea materialelor”, a declarat reprezentantul SensoDays.ro.

Alte articole:   Pleci într-o călătorie în țară și vrei să știi dacă ai semnal la mobil la destinație? Află cu un clik!

Potrivit unui studiu realizat de GPec, românii preferă să cumpere online în special electronice și electrocasnice, dar și haine, încălțăminte, cosmetice, produse de înfrumusețare și decorațiuni pentru casă și grădină. În topul cumpărăturilor online se situează și serviciile turistice, cărțile, biletele la diferite evenimente și florile.

Poate părea un paradox, dar, deși se informează în cea mai mare măsură online și comandă diferite produse și servicii tot prin intermediul internetului, cei mai mulți români preferă să plătească ramburs, la livrare. Doar 15% dintre cumpărători aleg să plătească online cu cardul, cei mai mulți simt nevoia să vadă mai întâi produsul ajuns la ușa lor, să-l verifice și să abia apoi să-l achite.

Loading...

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Anunţuri mică publicitate

0 Shares
Share via
Copy link
Powered by Social Snap