Nu ai timp pentru antrenamente complexe? Folosește bicicleta magnetică!

Nu ai timp pentru antrenamente complexe? Folosește bicicleta magnetică!

Tu ce parere ai despre bicicleta magnetica? Ar putea acest aparat fitness sa te ajute sa slabesti in ritmul rapid pe care il urmaresti? Majoritatea bicicletelor stationare din salile de sport sunt, din pacate, folosite foarte des in aceste doua moduri: fie pentru mini-sesiuni cardio utile in incalzirea pentru exercitii cu greutati, fie pentru “antrenamente” plictisitoare ce implica o pedalare fara efort.

Bicicleta magnetica, insa, iti pune la dispozitie programe foarte variate de exercitii, astfel dovedindu-se un aparat foarte eficient in eforturile pe care le faci impotriva tesutului adipos.

Astfel, fie ca esti in cautarea unei noi provocari sportive, fie ca doresti sa dai jos cateva kilograme sau sa iti imbunatatesti starea generala de sanatate si sistemul cardiovascular, recomandarile si programele de exercitii din randurile de mai jos sigur iti vor fi de mare ajutor.

Cum sa ajustezi bicicleta magnetica inainte de primul antrenament?

Pentru a te putea bucura la maximum de beneficiile pe care le aduc exercitiile pe bicicleta magnetica, va trebui sa o pregatesti in mod corect. Primul lucru pe care trebuie sa il faci (si poate cel mai important) este potrivirea seii. Pentru a determina cea mai buna pozitie, trebuie sa te pozitionezi langa bicicleta si sa ridici saua pana la nivelul soldurilor.

Apoi, dupa ce te asezi, va trebui sa te asiguri ca genunchiul tau va fi usor flexat pana si in cel mai indepartat punct al extensiei din timpul pedalarii. Ajustarea ghidonului, in cazul in care modelul de bicicleta magnetica pe care il folosesti permite acest lucru, va depinde de preferintele tale, insa poti incerca cateva pozitii pentru a o gasi pe cea mai confortabila.

O ultima ajustare va trebui sa te asigure ca sezutul este suficient de indepartat de ghidon pentru ca extremitatea genunchiului sa se alinieze perfect pe verticala cu mijlocul pedalei.

Indiferent de timpul pe care il ai, exista un antrenament eficient pe bicicleta magnetica!

Dupa ce ai potrivit corect elementele mobile ale aparatului, esti pregatit cu adevarat pentru exercitii care sa te apropie de obiectivele pe care ti le-ai propus. In randurile de mai jos, asadar, vei descoperi doua programe de antrenament pe care le poti “ataca” folosind o bicicleta fitness in functie de timpul pe care il ai la dispozitie.

Vrei sa “dai cateva pedale” inainte sa pleci la serviciu sau seara, inainte de culcare? Vrei sa-ti soliciti corpul la maximum cu un antrenament de 45 de minute care sa iti accelereze metabolismul? Nicio problema, bicicleta magnetica iti ofera solutii eficiente potrivite nevoilor si stilului tau de a exersa! Iata doua dintre acestea:

Antrenamentul de 15 minute pe bicicleta magnetica

  • – Incepe cu o perioada de incalzire de 5 minute, pedaland in ritm rapid la o rezistenta minima;
  • – 5 minute de pedalat rapid – alterneaza intre pozitiile asezat si ridicat;
  • – Mareste rezistenta la pedalare si sprinteaza timp de 1 minut;
  • – Incheie antrenamentul pe bicicleta magnetica cu 4 minute de revenire, scazand constant rezistenta la pedalare pana la zero.

Antrenamentul de 45 de minute pe bicicleta magnetica

  • – Incepe cu un interval de 5 minute de incalzire, pedaland in ritm rapid la o rezistenta minima;
  • – Pedaleaza in pozitie ridicata timp de 5 minute – rezistenta medie, viteza medie;
  • – Micsoreaza rezistenta la pedalare si pedaleaza cat poti de repede (sprint) pentru 2 minute, apoi aseaza-te pe sa si mentine ritmul timp de 3 minute;
  • – Mareste putin rezistenta la pedalare si repeta pasul anterior;
  • – Pedaleaza in pozitie ridicata pentru 1 minut – rezistenta mare la pedalare, viteza mare;
  • – Aseaza-te din nou pe sa si pedaleaza 3 minute – rezistenta mica, viteza mare;
  • – Revino la pozitia “ridicat” pentru 5 minute – rezistenta mare, viteza medie;
  • – Aseaza-te si pedaleaza 2 minute la rezistenta mica si viteza medie;
  • – Mareste viteza de pedalare si continua ritmul timp de 5 minute;
  • – Pastreaza viteza de pedalare, insa mareste treptat rezistenta timp de 4 minute – ar trebui sa simti o solicitare foarte mare la sfarsitul acestei perioade;
  • – Incheie antrenamentul pe bicicleta magnetica eliminand total rezistenta la pedalare si micsorand treptat viteza – 5 minute.

Bineinteles, poti folosi bicicleta magnetica si pentru antrenamente de 20, 30 sau 60 de minute, chiar adaptand programele de exercitii expuse mai sus. Singurul detaliu de care trebuie sa te asiguri, indiferent de “reteta de fitness” pe care o urmezi, este sa nu uiti de perioadele de incalzire si revenire dupa efort.

Acestea te vor ajuta sa te feresti de accidentari si alte posibile neplaceri. Daca si tu ti-ai propus sa scapi repede de kilogramele in exces folosind o bicicleta magnetica, intra pe Sport-Mag si alege modelul potrivit stilului tau dintr-o gama deosebit de diversificata de aparate fitness, accesorii si echipament sportiv la cele mai bune preturi!

Loading...

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Anunţuri mică publicitate

0 Shares
Share via
Copy link
Powered by Social Snap