Importanța gestionării asociațiilor de proprietari – servicii oferite de DigitalProperty

Importanța gestionării asociațiilor de proprietari – servicii oferite de DigitalProperty

Asociațiile de proprietari trebuie să aibă în vedere diversele reguli ce se impun privind traiul la bloc, deci le revine acestora obligația de asumarea a unor responsabilități. Fiecare președinte al Asociațiilor de proprietari trebuie să îndeplinească o serie de atribuții, ce fac referire la executarea unor hotărâri luate de către adunarea generală a proprietarilor.

Pentru că este cel care alege administratorul blocului, diverșii angajați, respectiv prestatori, trebuie să se asigure că fiecare decizie este conform cu hotărârile asociației, dar și că aceasta din urmă respectă prevederile legale.

Din fericire pentru aceștia, la ora actuală există firme profesionale, ce prestează servicii de administrare asociații de proprietari. Recomandată este totuși constituirea unei Asociații de Proprietari pe o scară sau tronson de clădire pentru o mai bună evidență.

Un reper pentru cei aflați pe raza Brașovului este Digital Property, firmă ce se recomandă prin transparență, profesionalism, precum și prin prestarea de servicii în concordanță cu normele legale. Scopul echipei Digitalproperty este de a oferi servicii digitale în acest sens, pentru a ușura munca de gestiune și pentru creșterea eficienței manageriale.

După cum precizează și site-ul oficial, prezintă disponibilitate atât online, cât și offline – pentru a acoperi cerințele diverselor categorii de utilizatori. Mai mult decât atât, un atu pe care firma îl are față de diverșii competitori se referă la faptul că este autorizată de Primăria Brașov, fapt ce constituie un plus de încredere pentru președinții Asociațiilor de proprietari.

În ce constau serviciile de organizare de la Digitalproperty?

Administrarea contabilă este ramura ce prezintă un grad mai mare de complexitate, deci care necesită o atenție deosebită.

Echipa Digitalproperty prezintă mai departe câteva dintre atribuțiile ce intră în acesastă categorie de servicii, de administrare contabilă:

Administrarea datelor cu caracter de gestiune contabilă

  • Calcularea sumelor de încasare conform listelor și cotelor de întreținere;
  • Calcularea penalităților și restanțelor aferente neplății la timp a sumelor impuse;
  • Organizarea unei liste ce se actualizează în funcție de numărul de proprietari;
  • Citirea datelor și calcularea cheltuielilor de apă caldă, respectiv de apă rece conform datelor specificate de pe apometrele preluate de un administrator de bloc sau relatate de către fiecare proprietar în parte;
  • Transmiterea informațiilor către proprietarii ce doresc o lămurire specifică pentru diverse probleme sau neînțelegeri.

Administrarea lucrărilor tehnice

Confortul proprietarilor este reflectat din aceste lucrări de întreținere periodice, dar și de intervenția în timp util atunci când situația o cere. Pe lângă îndatoririle proprietarilor este de luat în considerare și prezența unei liste de beneficii. Un administrator asociatii de proprietari Brasov este o soluție optimă și eficientă de echilibrare al acestui aspect.

Iată câteva dintre atribuțiile ce vizează serviciile de administrare a lucrărilor tehnice:

  • Starea subsolului și verificarea periodică a stării de funcționare;
  • Verificarea liftului din punct de vedere funcțional acolo unde este cazul;
  • Supravegherea lucrărilor ce țin de sistemul electric și prevenirea problemelor de scurt circuit sau de altă natură;
  • Participarea la lucrările de reparații și verificarea contractelor;
  • Verificarea personalului ce activează în cadrul asociatiei de proprietari.

Servicii de facturare și caserie

  • Gestionarea managementului cheltuielilor lunare și încasarea contribuțiilor provenite de la proprietari
  • Programul de încasare este stabilit și disponibilizat astfel încât să corespundă cu cerințele asociației de proprietari
  • Există posibilitatea de a plăti atât cash, cât și cu cardul sau prin transfer bancar.

Avizierul online

Avantajul constă în posibilitatea de a vizualiza situația financiară la orice oră prin deschiderea unui cont, cu user și parolă proprie.

Astfel, se menține caracterul de transparență și posibilitatea de a introduce personal cifrele de pe apometre fără a mai fi nevoie să fie transmise printr-un intermediar, în cazul în care programul de lucru de la serviciu sau timpul nu permite acest lucru.

Mai mult decât atât se poate efectua și plata online prin fiecare cont deschis, existând și posibilitatea de a primi notificări ce amintesc valoarea datorată și momentul când trebuie achitată, diminuând riscul de întârziere și adăugarea sumelor restante.

Pentru mai multe informații poți să vezi aici toate serviciile oferite de catre Digitalproperty.ro.

Loading...

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Anunţuri mică publicitate

0 Shares
Share via
Copy link
Powered by Social Snap