Unirea Shopping Center Brașov a ajuns la pragul de rentabilitate. Cum s-a reușit?

Unirea Shopping Center Brașov a ajuns la pragul de rentabilitate. Cum s-a reușit?

Ani de zile suspectată de investitorii de portofoliu că ar fi căpușată, împovărată de provizioane, cu un președinte al Consiliului de Administrație exilat la propriu, copleșită de litigii și controale ale instituțiilor de stat, societatea care operează magazinul Unirea din centrul Capitalei a obținut în 2018 un câștig net de 23 milioane lei, față de pierderile din exercițiile financiare precedente.

Investitorii de pe bursă cu plasamente în acțiunile Unirea Shopping Center (SCDM) au fost exasperați în ultimii ani de rezultatele financiare ale emitentului și de acuzațiile reciproce de fraudă din partea celor 2 tabere care-și dispută moștenirea omului de afaceri Dan Adamescu, decedat la începutul anului 2017. La Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor au primit, finalmente, o veste bună: societatea a trecut pe profit în 2018, iar bugetarea include perspectiva unui câștig și pentru anul în curs, anunță profit.ro.

Conducerea companiei spune că cei 125 de clienți existenți la nivel național sunt stabili.

Magazinul de la Brașov a ajuns la pragul de rentabilitate după ce s-a semnat contract de închiriere cu Pepco, iar astfel etajul 2 a fost „rezolvat”, iar pentru etajul 3 într-o lună și jumătate ar urma să fie contractat un client de pe segmentul entertainment, cu care deja se află în tratative.

Pentru zona de restaurante de la ultimul nivel există un plan de reconfigurare care să optimizeze utilizarea spațiului existent, astfel încât să atragă mai mulți clienți.

Alte articole:   Am mâncat cea mai bună ciorbă de burtă. Burtă de peşte!
Loading...

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Anunţuri mică publicitate

0 Shares
Share via
Copy link
Powered by Social Snap