Cântă Cucu, bată-l vina, dar ni se rupe mașina…

Cântă Cucu, bată-l vina, dar ni se rupe mașina…

Ca să nu mai pierdem vremea, la capitolul Drumuri Naționale Brașovul este praf. DN1 este un deliciu masochist pentru mitici și nu numai, care petrec jumătate de weekend pe drum, din cauza traficului supradimensionat (ministrul Cuc are și o iecsplicație pentru aglomerație: au oamenii bani, că au crescut pensiile și salariile și de-aia a crescut traficul…, min. 19 vlipul video de mai jos).

În schimb, DN73 este un monument închinat incompetenței atât de la nivel administrativ, cât și al firmei care se face că lucrează acolo.

Astăzi, onor ministrul Transporturilor Răzvan Cuc a venit să ne cânte că a venit primăvara și că așteaptă managementul companiei, ăla din străinătate, să vină săptămâna viitoare cu căciula în mână și să bată pas de defilare cu onorul la Cuc, iar dacă în trei săptămâni nu sunt în grafic (care grafic, nici Hristos care va să Învie nu mai știe, că ăla din contract s-a dus de mult), reziliază contractul, iar trei ani nu mai pupă lucrări în toată UE…

Să ne dea lacrimile mai ceva ca după lacrimogenele lansate de jandarmi la proteste. Așa determinare, așa fermitate, așa profesionalism doar la dna. premier Dăncilă ce se mai vede!

Din păcate, toate aceste somități din PSD (vorba fostului deputat Ioan Adam) și susținute de partid, sunt depășite de propria incompetență și vin ți își dau cu părerea care mai de care.

Anul trecut, în 31 iulie, la Prefectura Brașov, în discuție aflându-se tot dezastrul de pe DN73 și bătaia de joc cumplită la adresa celor care merg spre cea mai căutată zonă agroturistică din România și la cel mai vizitat monument istoric din țară, Castelul Bran, tovarășul Narcis Neaga, cel mai mare șef de la CNAIR, ne explica, doct, de ce nu e bine să se rezilieze contractul, pentru că „nu este o măsură constructivă, pentru că va fi o procedură de durată pentru desemnarea unui alt constructor”.

Acum, avem parte de alt tril ministerial: reziliem și facem în regie proprie… Păi dacă se poate și așa, de ce din iulie, de când nu s-a întâmplat nimic până astăzi notabil pe DN73 (în afara multelor accidente grave) nu s-a decis rezilierea contractului? Nu câștigam (măcar) o jumătate de an la proiectul ăsta de modernizare a unui drum național care durează de vreo opt ani?

Vorba primarilor din zona calamitată de Ministerul Transporturilor: ăștia nu sunt în stare să repare un drum național, iar noi visăm autostrăzi…

Foto: Răzvan Cuc și Narcis Neaga

Loading...

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Anunţuri mică publicitate

Share via