blog-logo

Photohotel, un model de business cu un succes răsunător la nivel mondial, condus din Brașov

Photohotel, un model de business cu un succes răsunător la nivel mondial, condus din Brașov

Pasiunea pare să fie apanajul afacerilor de succes, iar acest lucru este demonstrat şi de experienţa celor de la Photohotel. O idee inedită se poate transforma, cu multă dedicare, într-un business care să atingă un succes răsunător. Astăzi descoperim împreună povestea brandului Photohotel, compania de fotografie hotelieră turistică care deţine, în prezent, poziţia de lider european pe această nişă.

Toţi cei care îşi doresc să îşi clădească un business propriu, ar trebui să ia exemplul Photohotel. Un concept care a pornit cu timiditate, în 2008, în insula Creta, a ajuns la momentul actual să se afle în topul companiilor de fotografie hotelieră din Europa. Românul Florin Castravete şi francezul Ramzi Abichou, iniţiatorii proiectului, au demarat această afacere inspiraţi fiind de peisajele cuceritoare ale insulei Creta, ce te îndeamnă să le imortalizezi pentru a le păstra drept amintiri memorabile.

Alte articole:   Persoanele dializate, imobilizate sau nedeplasabile se pot vaccina în etapa a II-a, fără programare

Povestea brandului a început, aşadar, în anul 2008, cu o echipă formată din doar 4 persoane şi cu 2 structuri hoteliere colaboratoare. Mai apoi, compania şi-a extins activitatea şi în Spania (respectiv în Andaluzia, Mallorca, Menorca), iar în prezent Photohotel se află în şi în alte destinaţii, printre care: Grecia (Creta, Rodos, Corfu, Atena), dar şi în Malta şi în Insulele Canare (Tenerife, Lanzarote, Fuerteventura, Gran Canaria).

Photohotel este prima companie la nivel european înfiinţată în domeniul fotografiei turistice.

De la afacere locală, la lider de piață

Photohotel este dovada clară că se poate să ai succes în afaceri, atâta timp cât porneşti de la o idee inedită. Din 2008 şi până în prezent, compania şi-a clădit drumul către succes, deţinând în prezent poziţia de leader în Europa. Mai mult decât atât, Photohotel se mândreşte acum cu peste 200 de angajaţi şi cu un portofoliu care cuprinde mai bine de 100 de structuri hoteliere colaboratoare. Întreaga activitate a companiei este condusă din Braşov, acolo unde se află sediul său administrativ.

Alte articole:   Mai multe străzi din Săcele rămân fără curent electric

Progresul este evident şi în ceea ce priveşte investiţia în echipamentele utilizate de către fotografii hotelieri. Investiţiile în aparatura foto, consumabile, calculatoare şi imprimante depăşeşte, anual, pragul de 150.000 de euro.

Pe lângă toate acestea, compania a dezvoltat soft-uri proprii, atât pentru gestiionarea fotografiilor, pentru care s-a realizat un sistem intern de stocare şi antipiratare – dar şi pentru gestionarea eficientă a resursei umane – pentru care s-a creat o platformă internă pentru monitorizare şi recrutare.

Planuri de viitor

Iniţiatorii proiectului construiesc strategii îndrăzneţe pentru anii următori. Reprezentanţii Photohotel spun că, pe viitor, compania se va extinde şi în alte continente ale lumii, cum ar fi America, Africa sau Asia.

Alte articole:   Hochei: Victorie în deplasare pentru Corona Braşov Wolves, în Erste Liga

De asemenea, Școala Photohotel, în care au participat până la momentul actual peste 600 de cursanţi va fi digitalizată prin intermediul unui sistem de E-learning.

Distribuie dacă îți place!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Anunţuri mică publicitate