
Primăria Braşov anunţă că de la 1 martie se pot face programări pentru depunerea documentelor necesare obținerii sau schimbării actelor de identitate, precum și pentru viza de reședință.
Astfel, de astăzi, braşovenii se pot programa online la ghişeele Serviciului Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Braşov (SPCLEP), de pe site-ul Primăriei Braşov, www.brasovcity.ro, accesând câmpul special, „Programare online depunere cerere eliberare acte de identitate”, care permite completarea formularelor sau urmând link-ul https://extranet.brasovcity.ro/EvidentaPersoanelor/Programare.aspx.
Potrivit şefului Serviciului Evidenţa Persoanelor din cadrul SPCLEP Braşov, Carmen Şchiopu, solicitantul este atenţionat că trebuie să citească Regulamentul de programare online, după care poate completa câmpurile, respectiv data şi ora programării, numele şi prenumele, CNP-ul, numărul de telefon şi adresa de email.
După completarea acestor câmpuri şi acceptarea condiţiilor de utilizare a aplicaţiei se apasă butonul „Confirma programarea”, moment în care aplicaţia returnează un mesaj de confirmare, printr-un mail, ce conţine detaliile programării, opţiunile de printare rezervării sau a cererii tip pentru eliberarea actului de identitate, precum şi un cod de acces pe baza căruia se poate reaminti/modifica sau anula programarea.
În cazul în care o persoană nu va mai putea ajunge la Buletine conform programării, aceasta va putea anula programarea tot online, apoi va putea face alta, primind alt număr de autentificare.
Perioadele rezervate astfel nu vor mai fi oferite prin bon de ordine, pentru a nu exista suprapuneri.
Pentru a nu exista conflicte între persoanele care se vor programa online şi cele care vor alege varianta clasică de a ridica bon de ordine de la faţa locului, angajaţii SPCLEP vor afişa în fiecare dimineaţă lista cu cei înscrişi prin intermediul internetului.
Conform regulamentului întocmit de SPCLEP, programarea online va fi netransmisibilă, individuală, corespunzătoare unui singur CNP.
Pentru a nu se decala programările, nu se vor accepta întârzieri. Neprezentarea la data şi ora programată, neconformitatea datelor din formularul de programare şi lipsa actelor necesare vor duce la anularea programării.
În cazul zilelor declarate nelucrătoare anunţate ulterior prin acte normative, solicitanţii vor fi sunaţi şi reprogramaţi telefonic de către Serviciul de Evidenţă. În funcţie de cum va funcţiona acest sistem, Primăria ar putea achiziţiona un sistem prin care să se ofere direct numărul de ordin (care să facă direct legătura între programările online şi cele de la sediul Primăriei).