blog-logo

Prioritate pentru Brașov: fluidizarea traficului și protejarea pietonilor

Gabriel Antohe (stg), alături de Mihai Costel

Gabriel Antohe (stg), alături de Mihai Costel

 

Cnadidatul PMP la Consiliul Județean Brașov, Gabriel Antohe, spune că una dintre prioritățile municipiului Brașov este realizarea unei strategii privind fluidizarea traficului rutier, realizată de profesioniști și nu după cum vrea unul sau altul din Primărie.

„La cei 630.000 de locuitori din judeţul nostru, există 160.000 de autoriurisme înmatriculate, dintre care 137.000 aparține persoanelor fizice. Cele mai multe, bineîneșeles, sunt în municipiu. La acest trafic local se mai adaugă și cel turistic. În acest context, trebuie să avem grijă de pietoni, dar acest lucru nu înseamnă să aibă probleme șoferii. Traficul rutier trebuie pus la punct, iar pentru fluidizarea avem nevoie de proiecte, care astăzi nu există, avem nevoie de pasaje sub și supraterane, pentru principalele și cele mai aglomerate zone ale Brașovului, în centru, de la Trei Alimentare, la bariera din Bartolomeu sau în Tractorul. Este evident că acele zone sunt din ce în ce mai aglomerate, iar la orele de vârf totul devine un calvar. Este rău și pentru șoferi, și pentru pietoni, iar poluarea crește foarte mult”, a precizat Antohe.

Alte articole:   Incidența cazurilor de COVID-19 este 1,35 în municipiul Brașov și 1,09 în județ

În altă oridne de idei, Antohe l-a criticat pe Scripcaru, „în graba de a prelua temele PMP din campania electorală, a uitat să facă lucrurile din fișa postului. Acum se asfaltează, imediat se sapa, iar se asfalteaza etc. De exemplu, pe strada Tomai Ionescu, la şcoala 5, unde este un trafic mare, s-a săpat timp de mai multe săptămani, s-a abandonat lucrarea şi nu s-a mai făcut nimic de cateva săptamani. Desi oamenii au sesizat acest lucru,  nici Primaria si nici altcineva nu raspunde problemelor cetatenilor. Cred ca au uitat ca sunt alegeri. Macar acum puteau sa procedeze altfel”.

La rândul său, Mihai Costel, candidatul PMP la Primăria Brașov, spune că actualul edil se pricepe să asflateze, dar din păcate nu are și nu a fost în stare să pună la punct o strategie coerentă pentru a rezolva problemele traficului rutier din Brașov.

Alte articole:   Spitalele private care au contracte cu casele de asigurări de sănătate, obligate să afișeze la vedere și pe site-urile proprii tarifele percepute pe durata internării

asfaltari brasov

„Orașul se dezvoltă, iar în Tractorul, unde se construiesc locuințe și apar noi cartiere, zona devine și mai aglomerată. Revenind la dezvoltarea continua a primarului, săptămâna tercută, în municipiul Brașov au fost scoase pe străzi utliajele pentru a demonstra că se face treabă, dar s-au asfaltat zone unde nu erau probleme, cum ar fi Bd. 15 Noiembrie, iar în cartiere, însă, sunt foarte multe probleme, unde sunt gropi de un metru. Care dezvoltare continuă? Cea de fațadă, de campanie, să mai luăm niște voturi, sau cea urbană, de care nu poate fi vorba, pentru că domnia sa nu are viziune?”, întreabă retoric Mihai Costel.

Distribuie dacă îți place!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Anunţuri mică publicitate