blog-logo

Rezolvă „polițiștii culcați” problema accidentelor pe trecerile de pietoni?

Rezolvă „polițiștii culcați” problema accidentelor pe trecerile de pietoni?

accident trecere de pietoni griviteiPrimăria Brașov a anunțat că vă monta aproape la toate trecerile de pietoni „polițiști culcați”, măsură care survine în contextul în care patru oameni au murit loviţi pe zebre numai de la începutul acestui an.

Municipalitatea sper cca prin montarea a 78 de astfel de limitatoare de viteză să diminueze tragediile care au loc.În plus, în zona trecerilor de pietoni edilii au anunțat că viteza maximă de circulaţie este de 30 de kilometri/oră. După ce tot mai mulți braşoveni se plâng de vizibilitatea redusă în zona trecerilor de pietoni, autorităţile locale au mai decis și amplasarea de indicatoare cu grad de reflexie mai mare şi cu margini galbene, pentru a presemnaliza trecerile de pietoni şi care sunt mult mai vizibile pentru şoferi. De asemenea, la trecerile de pietoni considerate tot de către edili ca fiind cu risc mare de producere a accidentelor, vor fi montate semafoare cu buton.

Alte articole:   Pompier de la ISU Braşov, erou în timpul liber: A salvat o femeie imobilizată la pat, dintr-o casă cuprinsă de flăcări

Alba-neagra cu „zebra morţii”

Reprezentanții Primăriei Brașov au mai anunțat că nu mai sunt de acord cu desfiinţarea tecerii de pietoni de la interesecţia Căii Bucureşti cu strada Soarelui, unde au fost accidentate mortal două persoane.

Inițial, Poliţia Rutieră a propus desfiinţarea trecerii de pietoni, dar Primăria nu este de acord deoarece pe această zebră trec mulţi copii care merg la şcoală, dar şi oamenii care merg la Piaţa Astra. Autorităţile locale cred că desfiinţarea trecerii de pietoni i-ar putea face pe braşoveni să traverseze prin loc nepermis. De fapt, discuțiile pe tema desființării trecerilor de pietoni ar terbui reluate în toate aceste situații, pentru că degeaba reduci statisticile cu morți loviți pe trecerile de pietoni, dacă oamenii vor ajunge să fie omorâți pentru că trec prin loc nepermis din cauză că zebrele sunt rărite.

Distribuie dacă îți place!
  1. Poate ca iese bine. Dar cum ramane cu instalarea unor lumini albe in tot orasul sa vedem si noi ceva pe drumuri seara? Cine sa le sugereze la astia de la primarie ceva de genul asta sa priceapa odata? Oare ei merg cu masina noaptea/seara prin oras sa vada ce lumini chioare sunt? Sau chiar nu-i intereseaza? Ar trebui sa faca o vizita in parcare la coresi. Stalpi cu iluminare din aia ne trebuie bai nene sa se vada pe strazi!

    Reply
  2. Nu stiu daca rezolva problema accidentelor, dar cu siguranta rezolva suspensiile, palcutele de frana si bucsaraia masinilor.
    Cred ca vor „rezolva” si niste pacienti transportati cu salvarile.
    Si sa vedem ce rezolva iarna, cand plugurile trebuie sa curete zapada.

    Reply
  3. Nici limitatoarele, nici desfiintarea trecerilor nu este solutia. Din pacate articolul e scris atat de prost si contine si informatii eronate ca nici nu are legatura cu problema care intuiesc ca se vrea pusa in dezbatere, daca citesc titlul! Oricum domnul autor vrea sa sublinieze inca odata ca Primaria e devina si nu cretinii de politisti care nu isi fac treaba si vin apoi cu astfel de masuri idioate, doar ca sa le arate superiorilor ca ei isi fac treaba

    Reply
  4. Primaria e de vina pentru ca a creat un sistem de trafic destinat in exclusivitate masinilor, o bataie de joc la adresa pietonilor.
    Politia e de vina ca nu sanctioneaza excesul de viteza. In continuare (intre doua limitatoare) se poate merge cu 80-90 km/ora.

    Reply
  5. Partea buna este ca sunt sanse mai mici sa fii luat pe sus pe trecerea de pietoni sau sa astepti interminabil pentru ca unii nesimtiti nu au citit codul rutier nici macar de curiozitate.

    Partea proasta este ca e o solutie provizorie, una care nici nu adreseaza, ce sa mai vorbim de rezolvat problemele din traficul brasovean.

    TOTUL trebuie schimbat in ce priveste actuala „sistematizare”. Revenirea la semafoare sincronizate este o solutie aplicata peste tot in lume, una care asigura un trafic sigur si fluent atat pentru pietoni cat si pt soferi.

    Asigurarea unui serviciu de iluminat public corespunzator secolului in care ne aflam este alta parte esentiala. Cred ca daca am atarna faclii de stalpii de pe multe strazi, inclusiv Grivitei, ca asta a fost ultima strada cu accident, s-ar vedea mai bine.

    Tin minte cum inaptii de la primarie se laudau cum vor implementa nu stiu ce sistem inteligent de iluminat in Triaj, sistem gandit sa faca economie prin reducerea intensitatii luminii cand senzorii arata un trafic scazut. Pentru ca in anno domini 2016 factura la curent este o problema pt un oras de marimea si cu bugetul Brasovului, nu siguranta publica si calitatea vietii!!!

    Solutii sunt multe si varite. CE SPER CA TOTI BRASOVENII O SA RETINA ESTE CA NU POLITICIENII SI POLITISTII INAPTI TREBUIE SA VINA CU SOLUTII AICI CI URBANISTII, OAMENI CARE INTELEG CE INSEAMNA URBANISM MODERN SI SOLUTII PRACTICE, ECOLOGICE SI SUSTENABILE.

    NOI NU TREBUIE SA CEREM SOLUTII DE LA ACTUALA CLASA POLITICA, TREBUIE SA LE CEREM SA LASE PROBLEMELE IN MANA ADEVARATILOR PROFESIONISTI SI SA PUNA DEOPARTE GRANDOMANIA SI CULTUL PERSONALITATII.

    Si mai mult decat orice, sa ne educam, sa intelegem ca orice domeniu, mai ales unul atat de complex cum este urbanismul si administratia locala, vine cu specialistii lui.

    Accidentele si traficul greu sunt doar prima parte din nota de plata pe care cu totii o platime pt indolenta si nepasarea pe care am aratat-o cu cand am vazut cum oameni inapti si corupti au parazitat institutiile locale si si-au plasat apropiatii subcalificati.

    Sta in puterea noastra sa schimbam totul, dar trebuie sa incepem prin a ne educa si prin a fi mai activi si implicati in viata frumoasei noastre cetati.

    Reply
  6. ar fi bine sa schimbe neoanele din galben inchis in alb ca se se vada mai bine pietoni care nu se asigura inainte sa treverseze

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Anunţuri mică publicitate