Accident la trecerea de pietoni de la Micșunica

Accident la trecerea de pietoni de la Micșunica

accident pieton micsunicaÎn oraşul condus de administratorul public Miklos Gantz, cel care ne spunea  că este perfect semnalizat din punct de vedere rutier, a mai avut loc un accident de circulație.

Unde? Evident la o trecere de pietoni semaforizată, dar unde nu funcționa semaforul. Având în vedere declarațiile de zilelele trecute, când domnia sa preciza ca strategie reducerea numărului de pietoni accidentaţi (din păcate mulţi mortal) prind desfiinţarea „zebrelor”, recomandăm cu căldură să aibă în vedere şi această trecere de pietoni, care strică statisticile Poliţiei la capitolul accidente rutiere.

Foto: Daniel Mihuly

Alte articole:   De ce este importantă planificarea propriului buget?
Loading...
  1. Da puneti mai desteptilor semafoare peste tot…va doare in cur de viata oamenilor….pentru imigranzi aveti destul current si gratis ….porci…

    Reply
    • Accidentul asta este dovada ca nu semafoarele sunt solutia…

      Reply
      • nu de alta dar de fiecare data cand nu vor merge vor fi accidente 🙂

        Reply
        • Mare intelepciune ai spus!

          Semafoarele ii obisnuiesc rau pe soferi, le mai amintesc de pedala de frana. Din cauza aceasta – a soferilor mult prea dispusi sa franeze la tot pasul – s-au invatat pietonii brasoveni sa fie puturosi si sa nu calculeze prin analiza matematica traiectoria probabila a tuturor vehiculelor emergente. Ghise e de vina, ca de obicei, ca n-a desfiintat mai din timp semafoarele. Daca desfiintam aceste reminiscente ale inapoierii, care sunt semafoarele, soferii isi vor da liber la acceleratie tot timpul. Si, dupa cateva sute/mii de accidente, vor invata odata si pietonii ramasi in viata ca prioritatea lor e doar o chestie de forma ion rromanica, asa ca sa dea bine la poza in UE.

          In Uniunea Sovietica traditionala si chiar si in Romania pana in 1968 pietonul nu avea prin lege niciodata prioritate. De fapt, pana in 1968, marcaje pentru treceri de pietoni existau doar cateva prin Bucuresti si pe strazi importante din orase mai mari. Trecerea in lipsa marcajelor se facea pe la coltul strazii si exclusiv pe raspunderea pietonului. De altfel, conducatorul auto nu este obligat nici azi in Romania sa dea prioritate pietonului care trece pe la coltul strazii, in lipsa marcajului de trecere.

          Vad ca multi dintre cei care dau ochii peste cap impotriva asa-zisului pericol comunist nutresc in ascuns optiuni tipic comuniste. Pai hotarati-va odata!

          Pai nu era mai bine ca ala puternic sa aiba totdeauna dreptate?

          Reply
  2. Ar trebui un pic invatati si pietonii sa se asigure inainte de a cobora de pe trotuar. Ar trebui sa vanati un pic si pietonii si dupa acea sa va luati de restul lucrurilor. Nu zic intradevar sunt probleme la multe treceri de pietoni dar problema de cele mai multe ori incepe de la puetoni

    Reply
  3. Lipsa semaforizarii e cauza accidentului? Bai, fraților, da sa traversați fara semafor, nu mai stiti??

    Reply
    • Corina draga, chiar daca poate iti pare ciudat, dar nu pietonul a accidentat masina, ci invers. Se pare ca soferul nu-si mai aducea aminte ce trebuie facut in situatia in care nu functioneaza semaforul.

      Reply
  4. Crime comise de automobilisti grabiti si care nu respecta bunul simt, pana la regulament. Au si pietonii uneori vina, dar prea mica, va rog uitati-va, rupeti-va 30 de min, intr,o zi, si vedeti , observati la o trecere de pietoni, in special dupa vestitele giratorii scripcarene. Apoi,mai vorbim, sunt bune pentru fluidizare, dar intr,o tara cu oameni civilizati, la noi, vor face in continuare zeci si sute de victime. Sper sa treaca strada cat mai des, politicienii, copii lor, milionarii cu masini scumpe si mai ales smecherii tampiti. Poate vor invata ceva, minimul bun simt si calm in trafic.

    Reply
  5. Rusine tovarasului Sebastian pt acest unou articol de 2 lei!!! Acea trecere chtiar se vede din avion si probabil acel pieton nu s—a asigurat corespunzator si nu exclud ca si soferul sa fi fost prea grabit. Dar pt tov. S. Dan… numai Gantz e devina!!! Cine va plateste tovarase pt aceste articole denigratoare? Rusine inca odata!

    Reply
    • tocarasu danezu, ca sange in instalatie nu ai sa iti dai numele, daca nu esti cretin, ai vedea că semaforul nu functiona. si nu o spun eu, ci persoanele care au fost acolo. dar… asta e. presa e de vina. pupa*l in cur pe Ganztz cand te-o lovi si pe tine vreo masina sau pe cineva tie apropiat sau cand lovesti tu pe cineva, daca esti sofer. atunci sa injuri ca nu merge semaforul.

      Reply
  6. Apropo de trecerile de pietoni, sper ca se stie ca mai sus de Gemenii, spre Orizont, exista o trecere, acum desfintata. Ei bine, sar pietonii pe acolo, intr-o veselie. Nu va trece mult si vom avea accident acolo. Si e doar ignoranta pietonilor de vina. Nu-i bai, ca se traverseaza uneori si la 20 de metri de marcaj.

    Reply
  7. Administratoru’ orasului are dreptate. Sa se desfiinteze toate (da’ toate, va rog) trecerile de pietoni. Trotuarele (alea prapadite si inguste care au mai ramas) sa se desfiinteze si sa se mai creeze niste benzi de circulatie. Viteza maxima de circulatie a autovehiculelor in Brasov sa creasca la 100 km/ora. Ba chiar la 130 pe strazile cu mai mult de 4 benzi pe sens. Masina inseamna civilizatie, nu mersul pe jos si nici bicicleta.

    Reply
  8. Iata ce putem face. Putem sa le cerem autoritatilor sa ne consulte si sa ne informeze corespunzator. http://etimpultau.ro

    Sunt si pieton, dar si sofer si pot sa spun ca de fiecare data cand sunt atat intr-o postura cat si in alta ma minunez de ce vad sau intampin. Vina este a noastra a tuturor, nu putem da vina nici doar pe pietoni, nici doar pe soferi si nici doar pe autoritati. Putem sa schimbam ceva daca ne implica, daca cerem sa fim implicati, daca respectam regulile,indiferent de ce parte a baricadei ne aflam.

    Reply
  9. Carmen, fiecare accident are vinovatiile sale clare, fie ca e vorba de conducatori auto, pietoni sau reprezentantii administratorului drumului respectiv. Aceste vinovatii se pot stabili de catre organele in drept. Mai termina te rog cu „e vina noastra a tuturor”. Nu e vina mea ca cei platiti din taxele si impozitele noastre nu isi respecta obligatiile legale sau ca unii soferi conduc agresiv si neatent.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

0 Shares
Share via
Copy link
Powered by Social Snap