blog-logo

Încă un ACCIDENT MORTAL pe trecerea de pietoni în Brașov!

Încă un ACCIDENT MORTAL pe trecerea de pietoni în Brașov!

IMG-20160119-WA0004IMG-20160119-WA0003

Săptămâna și victima pe trecerile de pietoni din Brașov! De data aceasta, evenimentul nefericit s-a produs în cursul acestei dimineți, pe Calea București, la trecerea de la intersecția cu străzile Soarelui și L.C. Babeș. Victima este o femeie de 64 de ani, care a decedat pe loc la impactul cu un autoturism cu numere de Buzău, șofer în vârstă de 73 ani. Poliția continuă cercetările și la această ora. Vom reveni cu amănunte…

Distribuie dacă îți place!
Alte articole:   Tot ce trebuie să știți despre folosirea tablourilor ca decorațiuni
  1. Vrem pasarele pietonale …

    Reply
  2. […] post Încă un ACCIDENT MORTAL pe trecerea de pietoni în Brașov! appeared first on News […]

    Reply
  3. La 73 de ani soferul ala clar nu mai are reactia unuia tanar. Probabil a observat prea tarziu persoana care traversa strada, care mai mult ca sigur s-a grabit si ea sa sara in fata masinii pe principiul ca daca e pe trecere are prioritate. Deci, „cel mai bine”, sa facem treceri de pietoni suspendate prin aer! Cei care nu mai pot din cauza varstei sa urce scarile… ghinion” Vor ramane pana la sfarsitul vietii pe aceas parte a strazii. Sa-si ia adio de la trecut strada!

    Reply
  4. Doi ani cu suspendare pentru sofer si pupaturi in dos de la „oamenii de bine” pentru cei ce au „fluidizat” atat de eficient traficul in Brasov. Ba, pietonilor, nu intelegeti ba ca de fapt nu aveti prioritate?! Unde va credeti ba, in Ieuropa?

    Reply
  5. II multumim din inima d-lui primar Scripcaru, el e responsabil pentru cele N sensuri giratorii, si tot atatea victime , mortale si raniti grav. Sper sa ii fie rusine si sa consitentizeze vreodata ca Brasovul nu e ca in Europa si ca multi automobilisti sunt Criminali la volan, nu acorda prioritate si nu reduc viteza la treceri de pietoni. Pe langa zecile de milioane furate de Scripcaru, pe langa hotelul ce si l,a facut langa gara, pe langa panselute si drumuri bune ,asfaltate cu o parte din firma sa, sper ca brasovenii sa consitentizeze ca ce a facut acest Criminal pentru Brasov- nu a facut pt a fluidiza orasul, pt a se construi si asfalta, ci pentru Interes Personal. DAr, de nu se pronunta justitia, e in stare sa candideze si sa ia din nou, ca atata minte au brasovenii, sau, Un alt mafiot, Nita Costica sa,si vanda din nou propriul candidat, vezi Leonte si alegerile din 2012. Pentru aceste victime nevionovate si pentru ca si noi putem fi maine acolo, pe strada, morti sau raniti propun sa iesim in strada, sa blocam soselele, poate, atunci, in ultimul ceas vor consitentiza si politrucii hoti si soferii criminali, ce fac ei si cum se comporta pe strada. Rusine sa le fie. Domnul s-o ierte pe acea femeie nevinovata.

    Reply
    • Putin eronata treaba 🙂
      Nu am auzit de morti in giratorii sau la trecerile din imediata lor apropiere ci numai la trecerile din portiunile de drum drept 🙂
      Asteptam sa vedem ce le poate capu’ viitorilor candidati la primarie 🙂

      Reply
      • Hai sa lasam miturile fabricate cu dedicatie pentru giratorii.

        S-au intamplat accidente exact si la trecerile de langa giratorii, vezi pe Calea Bucuresti la Spitalul Judetean sau la Gara Brasov sau la Carrefour etc etc.

        Doar ca, la giratorii, trecerile sunt atat de departe de intersectie, incat pare ca nici nu fac parte din aceasta. Probabil de aceea se zice ca nu mori in giratoriu ca pieton (mori un pic mai incolo, ceeace este absolut OK pentru statistici).

        Normele tehnice din toata lumea recomanda sa nu fie mai indepartate de 50-70 m trecerile fata de giratie, pentru ca sa nu aiba timp masinile sa ia viteza dupa iesirea din giratie, dar la Brasov s-a raspandit in mod intentionat exact zvonul contrar – de fapt alt mit cu dedicatie…

        Cand mai moare cate unul acolo, nici nu-ti dai seama ca are legatura cu giratoriul, atat de departe de intersectie e pusa trecerea la Brasov. Pietonii ocolesc sute de metri ca sa treaca strada. De exemplu, cum treci din Parcul Titulescu ca sa ajungi la statia de autobuze de la Livada Postei? Desi te afli la km 0 al orasului si nu doresti decat sa-ti continui drumul pe cel mai central bulevard posibil, trebuie sa dai un ocol de 340 m (pana pe Str. Lunga) si sa traversezi patru strazi in loc de doua, sau sa dai alt ocol pana la intersectia cu Sf. Ioan, 180 m doar. Asta intr-o zona „turistica” plina de pietoni…

        Reply
    • Este vina lui Scripcaru ca un Moș de 73 de ani din Buzău, a călcat o femeie de 62 de ani din Brașov ?!
      Sunt apolitic, dar exact comentariile voastre mă determină să ies la
      Vot si să îl votez, ca să muriți voi de ciudă, PSD-istilor !
      Dacă s’ar face pasarele, iar o să sară PSD istii de cur in sus ca a furat Scripcaru bani sa faca pasarele.
      Sunteti de toată jena. Trist .. România.
      Si dacă sunteți așa bine informați, de ce nu scrieti si de Răzvan Popa si Liviu Lupu, care au falimentat Corona Brasov, făcând evaziune de milioane de euro, din banii brasovenilor ?
      Sau ei nu se pun ?!
      Sau PSD-istii care au blocat construirea aeroportului?!
      Scripcaru este de vina si pentru ca nevestele vi le fut vecinii, că voi nu puteți sa faceti bani decat furând, ca atâta va duce capul !

      Reply
      • Exact „Viorel Lis”, vorbim de fapt de Cooperativa PDL+PSD, care conduce Brasovul cel putin din 2001 incoace. Iar cel pe care-l numesti tu este de fapt capul acesteia si a dat ordin sa se faca modificari la strazi, fara autorizatie, fara respectarea legilor si a normelor tehnice, fara avizele necesare. Cei din subordine au executate ordinele orbeste, iar acum mor oameni nevinovati.

        Calculul este urmatorul: daca moare un pieton din culpa comuna a administratorului drumului (in cazul nostru municipiul reprezentat prin primar), familia acestuia probabil este una de sarantoci, din moment ce era vorba de un pieton, adica cea mai joasa categorie sociala posibila. Asadar, niste sarantoci nu-si vor permite sa faca plangere penala (vor fi imediat amenintati, vezi cazul celebru Tartaga) si nici nu vor avea bani de avocat ca sa ia pe civil despagubiri de la functionarul public vinovat. In schimb, daca-si strica suspensia un proprietar de vehicul de fitze, atunci alta e situatia. De aceea se are grija sa nu mai fie gropi in asfalt, nu din alte motive. Trecerile de pietoni nu conteaza, ele pot sa fie oricat de prost amplasate, prost vizibile, prost semnalizate – pentru ca sunt doar pentru sarantocii care nu-si permit altceva. La fel cu statiile de autobuz. La fel cu biciclistii.

        Reply
        • Ghiță, ai minte multă si tu !
          Chiar m’ai facut sa rad. :)) :))
          Adica eu sunt sarantoc si tu faci pe sarantocul ???
          Scripcaru Primar !!!!
          Nu mai generalizati, nu este aceeasi situație ca la Colectiv !

          Reply
          • Pai sigur ca nu este aceeasi situatie ca la Colectiv! Multumim ca ai recunoscut-o involuntar!

            Acolo drama a fost exploatata electoral de pseudoneoliberali, aici exact pseudneoliberalii incearca sa musamalizeze vinovatiile.

            Dar mortul ramane tot mort, trec cateva zile, presa primeste alte subiecte fumigene intre timp, iar trecerile de pietoni din Brasov raman cele mai desavarsite din univers si absolut de nestramutat, pentru ca insusi Zeus le-a stabilit pozitia lor, aratand cu degetul din inaltimile Olimpului.

  6. Ai mare dreptate Viorele. Toate hotiile ce s-au facu in oras cu banii primariei, fii sigur ca s-a facut sub supravegherea stricta al lu Scripcaru. Tu crezi ca numai hotelul e al lui, are destule, dar pe alte nume. Barurile de langa primarie ale cui crezi ca sunt?? Plus multe altele. Dar asta este alegatorul, poate isi da seama in al 12-lea ceas.

    Reply
  7. Sa se trezeasca?!?… Fara ajutorul DNA-central? Cu alegeri intr-un singur tur? Cu prietenul Costica Nita, care face de trei legislatii blat cu propriul candidat, fiind platit sa-si bage autogol?

    Reply
  8. Un om a murit si noi ne repezim sa gasim vinovati, sa ne aruncam frustrarile pe net… :(!
    Vreti vinovati? Atat soferii cat si pietonii! Sunt si pieton si sofer. Am vazut situatia din ambele parti. Era sa fiu calcata pe trecerea de pietoni: cu asigurare, cu masina de pe prima banda si a doua oprite..dar la.a.treia banda..soc sa ma faca una cu pamantul..noroc ca imi ridic privirea din pamant si mai verific odata! Soferul in batranel a facut un singur gest, dupa ce m-a obsevat, si-a ridicat mainile spre rugaciune…dar sa calce frana nici vorba! Am avut pietoni care s-au aruncat in fata masinii! Desi eram in coloana si eram ultima masina…am calcat frana si tot eu am fost apostrofat!
    Vinovati sunt toti cei care nu respecta reguline si nu sunt preventivi! Toata lumea se asteapta sa fie respectata in trafic dar nimeni nu respecta pe nimeni! Toti sunt asi la sofat si la trecut strada cu capul in urechi, mai pe la treceri mai pe la 50-100 de ele…ca deh….sa ma vada celalat si sa calce frana…sa fuga cat il tin picioarele!

    Reply
    • Asa este, avem o problema cu respectul, toti vrem sa fim respectati dar ii respectam la randul nostru pe ceilalti?!
      Iar daca vom cauta o solutie pentru fluidizarea traficului trebuie sa o facem fara sa nedreptatim pe nimeni, nici soferii nu merita sa piarda de 2 ori mai mult in trafic si nici pietonii sa ocoleasca kilometri pana la cea mai apropiata trecere…
      Eu personal sunt pro giratorii, s-au dovedit foarte bune.

      Reply
  9. Sunt dezamagit de raspunsuri si comentarii..e aiurea, nu sunt si nu voi fii niciodata psd,ist.Doamne fereste! Nu e primarul repsonsabil pentru toate, dar uitativa bine si judecati, e normal, ca in nici o luna sa moara 3 oameni, pe trecerea de pietoni?/
    De vina este el, boul de primar scripcaru, ca el este primar si nu a facut nimic pentru a stopa accidentele si cei de la volan, criminali.au vina, in parte, uneori, putin si pietonii, ca nu isi misca fundul, prea repede, al graba, boilor de automobilisti, da,am vazut si aiuriti, vorbeau la telfon, nu se uitau la trecere, etc, dar marea vina o parta, graba, graba,. Graba si Crima celor de la volan.Tine de civilizatie, de respect, doamnelor si domnilor sa lasi pietonii sa circule, sa fii calm, sa acorzi prioritate, dar noi, nu vom invata asta, decat dupa multi, prea multi morti, copii, batrani, adulti, nevinovati.Sper ca Toti sa plateasca pentru toate acestea,

    Reply
  10. Nu stiu cum s a petrecut accidental dar sunt de parere ca si pietonii sunt vinovati ca nu se asigura mai ales ca pe aceasta vreme chair daca pui frana foarte greu te opresti datorita zapezii si a ghetii!!

    Reply
    • De un an de zile locuiesc intr-un oras din Anglia si obisnuita ca in Romania , mereu ma opresc la trecerile de pietoni pentru a ma asigura si astept sa treaca masinile , dar soferii nu permit asa ceva. Intotdeauna opresc si te invita sa traversezi. Dar unde nu exista educatie nu poti pretinde asa ceva……

      Reply
  11. Sunt sofer si, recunosc, imi place sa traversez orasul in cateva minute, mergand prin giratorii si pe multele benzi de circulatie cu 70 sau 80 km/ora.
    DAR, pentru ca traiesc totusi intr-o comunitate, nu pot sa nu remarc cum isi bate joc Primaria de pietoni, cum ii pune sa ocoleasca sute de metri pentru a traversa o strada. Mai mult, ocolul se face pe niste trotuare reduse, de multe ori, la jumatate de metru latime.
    Au transformat Brasovul intr-un oras al masinilor. Restul, in viziunea lor, adica pietonii, biciclistii, sunt cetateni de rang inferior care n-au bani pentru suprema realizare, „masina mica”. Vedeti, (si)asta ne diferentiaza de Europa civilizata.
    Mai mult, aceasta situatie creaza si frustrarea pietonilor, care, pe rarele si periculoasele treceri de pietoni se reped agresiv sa traverseze.
    Sigur, sa nu ne imaginam ca cineva din Primarie se gandeste la chestiile astea. Importanta este viteza de deplasare a masinilor prin oras, distrugerea spatiilor verzi si a trotuarelor pentru a face mai multe, si mai multe benzi de circulatie, giratorii si parcari.

    Reply
  12. Multe masini in circulatia brasoveana, conduse de multi soferi neatenti, nervosi, grabiti. Vorbitul la telefon la volan fara handsfree e moda. Probabil ca si marirea vitezei maxime la 60-70 km/h e o cauza, dar nu numai. Dar nici cu pietonii nu imi e rusine…grabiti cu tupeu si fara educatie rutiera minima. Parca trecerea de pietoni ar fi a lor!

    Reply
  13. Cornele, trecerea de pietoni este al pietonilor.
    In rest, strada, drumul mare este al soferilor.
    F. simplu: daca toti ar respecta cele de sus, iar nesimtirea n-ar fi acasa la romani, totul ar fi OK.

    Reply
  14. Aici e toată esenţa problemei: într-adevăr trecerea de pietoni este a pietonilor şi tocmai de aceea primăria le face cât mai rare cu putinţă şi cât mai greu de folosit, pentru că există persoane cărora, în calitate de automobilişti, nu le convine să apese din când în când şi pe frână.

    Dar cum să-i mai vină să creadă cuiva că trecerea de pietoni este a pietonilor, din moment ce în Braşov până şi trotuarele au devenit ale maşinilor, cvasi-legal. Vezi parcajele în spic trasate pe trotuare astfel încât ocupă tot spaţiul (B-dul 15 Noiembrie, Castelului etc), vezi uneori chiar lipsa totală a trotuarelor (Dobrogeanu-Gherea, Kogălniceanu în centrul civic etc). Toate amenajările rutiere făcute în ultimii ani vădesc un dispreţ deloc camuflat pentru cei nemotorizaţi şi invită automobiliştii să-şi folosească tupeul la maximum în trafic.

    Foarte semnificativ este şi modul în care primăria hotărăşte dacă o trecere de pietoni e OK: dacă nu e înregistrat deocamdată nici un mort, înseamnă că e bună; dacă apare un mort, se introduc denivelatoare şi eventual o lumină galbenă intermitentă; dacă apar mai mulţi morţi, se pune un semafor comandat. Este o filozofie cinică şi în total dezacord cu tot ceea ce înseamnă proiectarea rutieră profesionistă. Îmi pare foarte rău că tocmai în oraşul în care trăiesc se întâmplă toate astea, niciodată nu am crezut că se va ajunge aici într-un oraş care a strălucit cândva de civilizaţie şi respect între concitadini. Dar vremurile se schimbă pentru că oaemnii se schimbă. Doar cu amenzi şi fără educaţia celor şapte ani de acasă nu se poate face mare lucru.

    Reply
    • Pai din pacate trecerea de pietoni taie o strada. Pe strada circula masini, ca doar nu o sa circule pe trotuar. Cine trebuie sa se fereasca oare, personal, inainte de traversare? Asta cu toata proritatea conferita de lege. Desigur ca cel mai slab-pietonul, daca tine la pielea lui si la consecintele posibile. Altfel, cine oare se poate opri mai repede? Masina sau pietonul? Noaptea cine e mai vizibil? Masina cu faruri sau pietonul cu haine inchise? De meditat! Am carnet si fac si pe pietonul deseori, pt asta inteleg mai bine cand si cum sa traversez- cu ochii cat cepele! Cati pietoni fac asta oare? Ca de aruncat pe trecere e simplu, ca are dreptul nu? Uite ca se moare cu dreptatea in mana la noi si aiurea. Ce drept pe lumea asta si in viata?

      Reply
  15. Doamne, Doamne, ajuta ne sa ne trezim. Din pacate am cunoscut o pe acea Doamna care nu mai este, a fost mama unui prieten din copilarie, am crescut in acea zona si stiu foarte bine si strada si trecerea de pietoni. Ce treaba are Scripcaru cu femeia moarta? Ce treaba are Scripcaru cu soferii nebuni care nu opresc la trecera de peitoni? Sunt si sofer, sunt si pieton si ieri chiar ma uitam dupa un Nissan cum efectiv a trecut ca nebunul pe langa mine pe trecerea de pietoni. A gtrebuit sa ma opresc eu pe scuar, iar asta se intampla in municipiul Sfantu Gheorghe, nu in Brasov unde Scripcaru a facut toaterelele. dar daca nu facea NIMIC si nu fuidiza traficul??? Atunci era rau ca nu a facut. Toate acestea se fac dupa un plan, dupa niste calcule, dar vorba cuiva ce scria mai sus, educatia din pacate nu ne caracterizeaza, intotdeauna aratam cu degetul, este mult mai usor…Ne este foarte greu sa ne uitam in curtea noastra, sa vedem noi cu ce gresim, noi cu ce particima civic pentru dezvoltarea orasului si a tarii. Este atat de usor de dupa calculator sa ne dam cu parerea, dar cand se dau legi, sau se face ceva ce nu ne place, de ce nu reactionam altfel??

    Dumnezeu s-o ierte pe acea femeie si pe acel sofer care din pacate nu cred ca mai are acele reflectii care ar trebui unui sofer!!!!

    Reply
    • Va referiti la reflexele la volan poate, ca Reflectii rutiere era o emisiune tv pe vremuri. Da, se facea si o astfel de emisiune la Tvr.

      Reply
  16. S-a intamplat pe a doua banda de circulatie pe acelasi sens de mers. Cine este sofer stie prima regula nescrisa la trecerea de pietoni: daca masina din dreapta sau stanga opreste la trecere, chiar daca nu vezi pietonul, opresti obligatoriu. Poate omul de 73 de ani a uitat….

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Anunţuri mică publicitate