blog-logo

Legătura dintre trecerea de pietoni din curbă, de la SIF Transilvania, şi vânătoarea iepurilor cu trei urechi

accident trecere pietoni brasovReprezentanţii Poliţiei Rutiere spun că au trimis o informare către Primăria Brașov prin care atenţionează că multe treceri de pietoni nu sunt semnalizate corespunzător, fiind una dintre cauzele accidentelor petrecute în ultimul timp pe trecerile de pietoni din Brașov.
Potrivit acestora, peste 30 de treceri de pietoni nu sunt iluminate corespunzător pe timp de noapte, dar și alte zeci de treceri care nu sunt marcate şi semnalizate corespunzător şi nu pot fi observate de şoferi nici măcar pe timp de zi, spune cms. șef Liviu Naghi, purtătorul de cuânt al IJP Brașov.

Una dintre trecereile de pietoni care ridică mari semne de întrebare este cea care a fost mutată în curbă, în zona SIF Transilvania, chestiune sesizată de un cititor al newsbv.ro AICI.

Alte articole:   Șoferii pot cere în continuare restituirea taxei auto. Perioada în care pot depune cereri a fost prelungită

Iată și răspunsul pe care acesta l-a primit din partea Poliției (CLICK pe poză pentru a se mări!):

raspuns politie trecere pietoni in curba Adică, un fel de apă sfinţită, nici că e bine, nici că e rău, că se reanalizează în funcţie de numărul de accidente care a avut loc acolo (deci trebuie să mai aşteptăm accidentele), şi că s-a montat un un limitator de viteză („milițian culcat”), dar asta doar după ce a izbucnit scandalul în presă.

În concluzie, mare atenție la trecerea aia de pietoni, că nu se reanalizează decât după ce au loc accidente. La fel ca în bancul cu iepurele care alerga disperat că s-a deschis sezonul de vânătoare la iepurii cu trei urechi. Întrebat de ce este atât de speriat, că el are doar două, urechilă a răspuns că vânătorii întâi trag și pe urmă numără urechile. Așa și în cazul de față: avizul se reanalizează în funcție de accidente…

Distribuie dacă îți place!
  1. […] post Legătura dintre trecerea de pietoni din curbă, de la SIF Transilvania, şi vânătoarea iepurilor … appeared first on News […]

    Reply
  2. Traiasca limitatoarele de viteza!!! Sa le punem din metru in metru. Sau nu: mai bine punem cuie, borduri, ziduri! Da-le dracu de masini: ai bani sa umbli cu masina, atunci ai bani si sa-i schimbi bucsaraia, amortizoarele si toate cele, macar la cateva luni.

    Reply
    • Pe de o parte, „administratorii-manageri” (ce bine suna, nu ?) ai orasului pun limita maxima de viteza 60 sau 70 km/ora (adica, poti merge fara nici o problema cu 70-80 km/ora, fara sa fii sanctionat), fac strazi cu 3-6 benzi pe sens (ca sa te invite sa-i dai pedala), si pe de alta parte iti pun o gramada de limitatoare de viteza. Asta, 6 luni pe an, pentru ca 6 luni, iarna, ele sunt scoase. Iar pietonii, saracii, pentru a traversa o intersectie cu giratoriu, trebuie sa mearga pe jos 1 km.

      Reply
  3. Problema e ca în tot Brașovul trecerile de pietononi nu sunt iluminate corespunzător, cine e șofer știe….poate Primăria face ceva în sensul ăsta!

    Reply
  4. Aceeasi problema este in la trecerea de pietoni din fata BT (fostul Volksbank), la intersectia Calea Bucuresti cu Strada Carpatilor. Eu ca pieton imi dau seama cat de dificil este pentru soferi sa vada pe cei care vor sa traverseze. Multi dintre ei intra si cu viteza si nu au timp sa evite pe oricine este pe trecere. Masinile parcate din fata BT-ului reduc vizibilitatea. O solutie? Poate suna putin fortat dar viata oamenilor este pusa in pericol.

    Reply
  5. idiotii de la RAT 19 ianuarie 2016, 10:55 PM

    de ce nu faceti domnule un articol si despre aberatiile RATBV cu mai multe trasee pe acelasi numar de autobuz?! 30 cu 7 si 3 cu 5?
    Pentru ca va deranjati prietenii?!

    Reply
  6. De ce sunt puse indicatoarele de trecere de pietoni, cele dreptunghiulare cu fundal albastru, la inaltimea capului omului ? Cele de la trecerile de pietoni de la giratorii, in asa zisa zona de protectie a pietonilor. Ca pietonii sa se uite pe dupa indicator, sa fie mai usor de lovit intr-o parte si in partea cealalta mai usor de luat carnetul soferului daca pietonul sta in spre sensul celalalt ca sa vada? Sa nu ii mai punem la socoteala pe cei care nu se asigura, pietoni, da pietoni sinucigasi, unde e politia sa le dea amenda si acestora ca nu se asigura?

    Idee, daca nu e normata deja aceasta treaba, indicatoarele acestea la minim 1,9m ( un metru si 90 de centimetri ) inaltime de la sol la partea de jos a indicatorului.

    Politia sta sa ia carnete… Plan de carnete si amenzi.

    Dupa ce era sa mi se rupa picioarele de 2 ori pe trecerea de pietoni de soferi care ma asteptau sa trec, care erau opriti, dar au smucit masinile… Ma simt in siguranta cand trec prin loc nepermis de cat cand trec pe trecerea de pietoni.

    Reply
  7. Nu e vorba că trecerile de pietoni nu sunt semnalizate corespunzător. Problema e că nu mai sunt semaforizate. Singurul element care oferă siguranță pietonilor e semaforul. Poți să pui o mie de „polițai trântiți”, poți să pui reflectoare la treceri, degeaba. Criminalul Scripcaru a distrus acest oraș încet, încet, în ultimii ani.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

De top în Brașov