Accident mortal azi-noapte, pe Calea Bucureşti

Accident mortal azi-noapte, pe Calea Bucureşti

accident calea bucurestiAccident grav de circulație azi-noapte, pe Calea București, la trecerea de pietoni.

Victima este un bărbat de 60 ani, care se angajase regulamentar în traversarea străzii.

Un echipaj SMURD s-a deplasat imediat la locul accidentului, dar încercările de resusictare au rămas fără efect. „Bărbatul era în stop cardiorespirator. A fost resuscitat mai bine de 40 de minute, dar, din păcate, în ciuda eforturilor depuse de medici nu a răspuns manevrelor de resuscitare”, a precizat purtătorul de cuvânt al ISU Brașov, cpt. Ciprian Sfreja.

Accidentul s-a produs pe principala arteră de circulaţie din Braşov, Calea Bucureşti. Şoferul care a provocat accidentul este deputatul Mihai Donțu, în vârstă de 42 de ani. Era la volanul unui autoturism BMW pe care îl împrumutase, din cauză că mașina lui era în service.  Circulația se făcea  într-o zonă în care se circulă cu viteză, limita admisă fiind de 70 de km/oră. Parlamentarul se îndrepta spre casă, la Săcele, și conducea în condiții de iarnă, pe ninsoare, întuneric și cu vizibilitate redusă. Donțu spune că efectiv nu a văzut pietonul pe care l-a accidentat mortal.

Alte articole:   ÎN DIRECT Dezbatere pe tema viitorului Industriei Manufacturiere în Regiunea Centru

 

Cercetările sunt continuate de polițiștii Biroului Rutier Brașov, sub coordonarea unui procuror de la Parchetul de pe lângă Judecătoria Brașov.

Polițiștii continuă cercetările pentru stabilirea împrejurărilor în care s-a produs accidentul.

Un cititor ne-a transmis că trecerea de pietoni este cea mai periculoasă din Brașov, pentru că viteza de circulație în zonă este de 70 km/oră, nu există presemnalizarea trecerii de pietoni, ci doar semnul din dreptul trecerii, iar noaptea, daca pietonul este îmbrăcat în negru, la viteza respectivă este greu să eviți accidentarea lui.

Distribuie dacă îți place!
  1. Si pietonul prost… l-a vazut pe asta ca vine si exact atunci a vrut sa treaca, ca vorba aia, are prioritate…
    La ora aia strada era pustie, murea daca ai astepta o secunda sa treaca masina?!

    Reply
    • Cum poti sa vorbesti asa prostii!!!

      Tu gandesti ce spui?, sau esti unul dintre soferii care nu incetineste cand se apropie de trecerea de pietoni, mai mult ca sigur ca asa este, dupa cum te exprimi.

      Mai ales ca masina este de Brasov, unde ca sofer ar cam trebui sa cunosti toate trecerile din Brasov, nu?

      Reply
      • Poate sunt unul din soferii care circula ceva mai tare, dar de fiecare data cand ma apropi de o trecere de pietoni sunt cu piciorul deasupra pedalei de frana 🙂

        Vinovatul este clar soferul, dar si pietonul putea sa evite nenorocirea …

        In zona nu sunt camere de supraveghere?!

        Reply
      • Dacă are doar haine negre nu se poate îmbrăca decît cu ele, sau să umble în pielea goală!

        Reply
  2. S-ar impune peste tot iluminatul public „alb” ca pe strada Tudor Vladimirescu sau ca in parcare la Coresi. Cu luminile astea chioare portocalii care sunt acum si, in unele locuri, doar pe o singura parte, normal ca nu vezi pietonii seara/noaptea. chiar nu se sesizeaza nimeni?

    Reply
  3. lumina nelumina…e vinovat..dar de ce nu se face public numele soferului…e deputat?

    Reply
  4. Am trecut pe acolo imediat dupa accident, in sens invers. Soferul BMW-ului se daduse jos si era la capataiul victimei. Erau deja masini stranse acolo si au facut un fel de blocaj sa nu intre altii in ei. Dupa ~ 25 de minute cand m-am intors, era Smurdul acolo si inca se executau manevre de resuscitare a victimei pe caldaram… D-zeu sa-l odihneasca.
    Trecerea aia de pietoni nu este luminata deloc!! E jale in Brasov cu trecerile de pietoni neiluminate!
    Ar trebui facut ceva sa iluminam cu cate cel putin 4 felinare fiecare trecere, in tot orasul, indiferent de pozitionarea trecerilor. Am evita multe multe accidente.

    Reply
  5. Legea 215/2001 a administratiei publice locale sau OG 21/2002 privind gospodarirea localitatilor urbane si rurale prevad obligatii pentru Primarii, Consilii Locale si Consilii Judetene privind administrarea drumurilor publice.

    Daca o instanta este sesizata cu judecarea unui element care a fost produs pe drumurile publice (vatamarea din culpa a unui pieton), avem premisele crearii unui dosar penal.

    Oricum, soferul este principalul vinovat.

    Reply
    • IN 11 NOV. 2011 FIUL MEU, TAXIMETRIST ,CIRCULA REGULAMENTAR CU 2 PERSOANE IN MASINA ,PUZDREA BOGDAN ,A COMIS ACCIDENTUL.PE FIUL MEU, LA RIDICAT SMURDUL SI IN MOMENTUL RESPECTIV, EL A FOST VINOVATUL. timp de 4 ani sa desfasurat procesul, s-a facut expertiza si s-a stabilit ca Puzdrea este vinovatul.Si dupa toti acesti ani s-a ales doar cu cheltuiala. scarba si mizerie.hoti de avocati si judecatori.puzdrea ii restituie 600 de lei.Fiind vinovat , mintind si purtandul in tribunal 4 ani ! e dreptate ??? ce e de facut ?

      Reply
  6. Stati linistiti: x ani cu suspendare si totul e ok. Un mort? Un fleac. Faptul ca Dontiu umbla frecvent baut la volan…un nimic.

    Reply
  7. Imi pare rau de cele intamplate. De vina in acest caz este conducatorul auto. Si o alta vina o au toate autoritatile, pornind de la primarie,legiutori, politie si pana la conducatorii auto. Suntem necivilizati, ne credem stapanii soselelor, nu respectam pietonul deloc, este doar ceva…neglijabil. Am mai spus,o, pana nu i se intampla la Dontu, la copilul altui senator, premier, sef de Curte Constitutionala si sa se faca legi f aspre, puscarie,ani grei, nu scapi cu suspendare, tot asa va fi.
    Ar trebui sa incepem de la educatie, de la scoala, sa,i zica copilul la criminalul numit tata de la volan, „redu viteza, e trecere, respecta colegii din trafic”!, fii calm, e greu, poate imposibil la poporul roman. Pe toti criminalii de soferi ce nu respecta regulamentul minim, le-as lua permisul si ar trebui sa stea Obilgatoriu la puscarie, poate le vine mintea la cap.
    Imi pare rau de acest deputat, chiar , dintre putinii politiceni, il simpatizam. Domnul sa il ierte pe acel om nevinovat.

    Reply
  8. Da, si mie imi pare rau de Dontu, pentru ca nu merita un astfel de ghinion dar si mai rau imi pare de omul acela care saracu nu a avut nici o sansa! Din pacate, asta este „viziunea” membrilor Comisiei de circulatie, in care sunt toti…”Fluidizarea traficului”! Oriunde si oricum! La trecerea aia de la Metro, era un semafor care a fost desfiintat. Acum, e o intreaga aventura sa poti traversa pe acolo, printre masinile care circula cu mult peste viteza legala! Eu i-as face vinovati de accident si pe membrii Comisiei de circulatie (tot aia care au mutat si trecerea de la Primarie) si pe politistii de la Rutiera pe care nu-i vezi prin BV decat cand au control tematic, si pe aia care gestioneaza „iluminatul inteligent” al Brasovului. Am ajuns sa ne bagam degetele in ochi pe strada. Dumnezeu sa-l ierte pe sarmanul om, iar Dontu, cu tot respectul pe care i-l port, trebuie sa plateasca pentru ca e principalul vinovat de producerea tragediei.

    Reply
  9. As adauga un scurt cimentariu la cele scrise mai sus despre iluminatul public (stradal) din Brasov. Oare numai mie mi se pare ca seara se vede mai rau pe bulevardele din oras? De foarte multe ori ma surprind cautand sursele de lumina de pe stalpii amplasati la marginea bulevardelor. Culmea becul functioneaza dar nu face lumina destula. De multe ori imi aduc aminte cum era pe vreamea impuscatului cand doar ptr ca stiam unde sunt trecerile de pietoni, incetineam la maxim pentru ca nu se vedea nimic la lumina farurilor. Profit de aceasta nenorocire abatuta asupra familiei celui decedat si asupra familiei lui Mihai Dontu si (va) intreb: numai subsemnatul a sesizat ca nu este suficienta lumina in oras pentru o circulatie „save” pe timp de noapte?

    Reply
  10. Treceti noaptea si cand nu ploua si dupa ploaie pe Tudor Vladimirescu sau pe la Coresi. Lumina alba ne trebuie peste tot in Brasov. Sa se vada pe strada. Pe 13 Decembrie noaptea dupa ploaie nu se vede nimic ca doar avem de la alesi un iluminat inteligent: pe o parte becuri pe cealalta parte (spre fostul UTB) nimic. Asta e domnilor. Hai sa facem o petitie pentru iluminatul alb. Cel de acum e chior rau. Va rog eu faceti o tura pe prima strada Tudor Vladimirescu (prima la stanga dupa pasajul de la Alba) si vedeti cat de bine se vede. Sau chiar si la Coresi in parcare. Chiar se vede mai bine.

    Reply
  11. A ciudat ca un războinic al luminii precum autorul articolului preia fara sa citeze sursa fraze dintr un articol semnat de altcineva altundeva. Acum semnalez asta aici. Data viitoare o fac mult mai vizibil. Hotul care striga hotii îmi provoacă sila.

    Reply
  12. Pe vremea lui Ceasca, trecerile de pieton erau semnalizate cu panouri mari (de fapt, cutii de platic, ca reclamele), care in interior aveau tuburi de neon + globul galben cu lumina intermitenta.

    Astazi, nimic, panourile nu sunt vizibile deloc, lumina portocalie nu este OK.

    In opinia mea, toate trecerile de pieton ar trebui semnalizate ca pe vremea lui Ceasca, marcajul rutier sa fie vizibil + limitatoare de viteza in mod obligatoriu.
    As mai schimba becurile din oras cu corpuri de iluminat tip LED, mai economicoase si mai potrivite.

    In plus, as inaspri legislatia in mod drastic: cine omoara un om, asa cum a facut Dontu, Huidu etc. etc., obligatoriu puscarie de la 5 ani in sus, din oficiu.

    Reply
  13. Nefericitul accident a avut loc din vina ambelor parti. Nu din cauza limitei de viteza din zona, nici a iluminatului. Domnul conducator auto, fie el deputat sau nu, trebuia sa reduca viteza macar la limita de siguranta impusa de vizibilitate si conditiile meteo mai ales ca trece frecvent prin zona. Domnul pieton , si in general toti pietonii trebuie sa fie constienti ca TRECEREA PENTRU PIETONI NU ESTE „PIUA” din vremea copilariei si ca el se poate opri intr-un pas dar masina nu se opreste in 2 m cat are trecerea. Limita de viteza este una realista pentru o portiune de DN1/E60 cat si perfect adaptata la gradul de sistematizare al zonei, doar trebuie sa folosim cu RESPONSABILITATE. iluminatul public, de ceva vreme, este monitorizat si gestionat in interesul bugetului beneficiarului si de cele mai multe ori intensitatea lampilor este mult sub normele impuse de lumina naturala si conditiile meteorologice ale momentului respectiv, altfel o gaselnita buna a celor de la FlashNet dar prost gestionata.Cat despre accidente… sa ne ierte DUMNEZEU! (nu-ti trebuie un an ca sa produci unul dar nici facultate ca sa te bucuri de buna sistematizare a orasului, in mare parte) DRUMURI BUNE!

    Reply
  14. Se cunoaste numele victimei cumva?

    Reply
  15. @ Cornel
    Nu, nu se cunoaste, din cauza ca victima nu era tot deputat.

    Reply
  16. Luminatul in Brasov este destul de prost, sunt o gramada de soferi care habar nu au de reguli de circulatie, sau care conduc tare pentru ca au masini scumpe. Nu poti controla un fier, daca ai viteza mare sau conditii nefavorabile. Dar si pietonii trebuie sa se asigure, sunt multi care se angajeaza in trecere fara sa se uite. daca esti la cativa metrii de trecere, chiar daca 30 km/h tot e greu sa opresti la timp.

    Reply
  17. Dontu, locuind in Sacele, a circulat pe acest drum de sute de ori, deci sa nu spuna cineva, ca nu stia de zebra, ca ar trebui sa incetineasca in apropierea trecerii de pieton.
    N-a facut-o, ca-l doare in pix.

    Pacat ca va scapa basma curata.

    Daca are un dram de onoare, ar trebui sa-si dea demisia din Legislativ, care, teoretic, ar trebui sa fie sanctuarul legalitatii si al respectului fata de lege.

    Demisioneaza, criminalule, la puscarie cu tine!

    Reply
  18. […] problemă, s-a mai întîmplat. Putea să se întîmple oricui la fel de neglijent, într-un oraș în care s-a pus accentul, în ultimii 10 ani, pe […]

    Reply
  19. Dontule, inca n-ai demisionat?

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Anunţuri mică publicitate