
De anul viitor mai multe linii se vor desfiinţa, iar altele vor avea trasee mai scurte. Pe unele rute vor circula mai puţine autobuze în funcţie de traficul de călători de la anumite ore.
Trei linii vor fi desfiinţate. Astfel, de anul viitor nu vor mai circula troleibuzele de pe linia 11 (Rulmentul – Triaj), autobuzele de pe linia 12 (Livada Poştei – Stadionul Tineretului) şi autobuzele de pe linia 45 (Triaj – CET – Gară).
De la 1 ianuarie, mai multe linii vor avea trasee reduse. Autobuzele de pe linia 2 (Rulmentul – Livada Poştei) nu vor mai avea capăt de linie în Livada Poştei, ci vor întoarce pe strada Castanilor. Nici autobuzele de pe linia 37 nu vor mai circula până în Livadă, acestea urmând să întoarcă în Centrul Civic. La fel se va întâmpla şi cu linia 34 barat, care vor întoarce tot în Centrul Civic. Linia 25, care face legătura între Avantgarden şi cartierul Astra, ar urma să aibă un traseu mai scurt, respectiv cu capăt de linie la Gară. Cei care vor să ajungă din Avantgarden în Astra sau invers vor trebui să ia de la Gară troleibuzul 8 sau autobuzul 23.
Tot de la 1 ianuarie graficele de circulaţie ale liniilor 1, 2, 5, 6 şi 8 ar urma să fie modificate, respectiv să fie scoase anumite curse din intervalele orare când nu este cerere foarte mare, scrie bzb.ro.
Dacă ați baga autobuz și pe bod colonie ar fi ceva minunat cum este 40 pe stupini sau18 Ghimbav
Dupa ce ca 25 circula atat de rar si e de foarte multe ori plin ochi vreti sa-i mai si scurtati traseul? O idee foarte proasta!
Daca tot desfintati linia 45,macar prelungiti linia 34 pana la Triaj(sau 34 barat),unii oameni au copii la scoala din Triaj…!
O noua decizie imbecila a idiotilor de RAT Brasov! Il invit pe stimabilul domn director Cristian Radu sa circule in fiecare dimineata si la pranz cu autobuzul 36, sa vada conditiile la care supune brasovenii din cartierul Tractorul sa mearga la serviciu sau la scoala. Dupa ce ca si acum, cand exista totusi 2 linii care leaga acest cartier de centru, calatorii merg ca sardelele (cei fericiti, care reusesc sa se urce in autobuzele infecte care deservesc aceste linii!), incepand cu ianuarie, calatoria catre scoala sau locul de munca va deveni o batalie pentru supravietuire. De ce? Pentru ca niste imbecili dintr-un birou de la RAT decid sa taie din pix niste linii, niste curse, ca sa dea bine la „imparatie„. Rusine sa va fie! Pana una alta, ar trebui sa intelegeti un lucru, toti cei de la RAT Brasov, incepand cu vremelnicul ocupant al postului de director general, pana la restul directorilor si directorasilor, purtatorul de cuvant, soferii si femeile de serviciu: NU NOI, BRASOVENII, SUNTEM LA DISPOZITIA VOASTRA, CI VOI LA DISPOZITIA NOASTRA! RAT-ul este un serviciu public, finantat si sustinut din taxele si impozitele platite de noi, brasovenii! Iar eu va promit un lucru: imbecilitatile pe care le debitati din birouri nu vor ramane asa! Cata vreme va bateti joc de cei din cartierul Tractorul, pe care ii considerati probabil cetateni de mana a doua sau a treia ai Brasovului, obligandu-i sa circule ca niste animale, inghesuiti cite 200-250 intr-un autobuz cu cel mult 100 de locuri, va trebui sa raspundeti in fata autoritatilor de control (OPC, ARR) si a cetetenilor. By the way, pe cei din Primaria Brasov si Consiliul Local Brasov, alti mancatori de bani publici, ii intereseaza cat de cat de cetatenii acestui cartier? Sau doar in mai-iunie, o data la 4 ani, cand vin si cersec voturile noastre pentru a se catara in fotoliile de primar, viceprimari sau consilieri locali? RUSINE RAT Brasov! Rusine Consiliul Local Brasov! Rusine Primaria Brasov!
Aveți mare dreptate, exact așa se întâmplă și pe liniile 31 și 32! Călătorim ca animalele unii în ceilalți, dar plătim foarte mulți bani! M-aș mira ca un abonament pe toate liniile să devină 70 de lei!
La fel ca la linia 36 se întâmplă și la liniile 31 și 32 care deservesc cartierul Răcădău. Mi-aș dori ca cei de la RAT să vadă ce este dimineața în autobuzele de pe linia 31 și cum stau oamenii băgați efectiv unul în celălalt. Ca să nu mai vorbim de noile panouri electrice!!! Păi panouri electrice ne trebuie nouă când autobuzele care ne aduc la serviciu sunt infecte? Scaune împuțite de nu poți să te așezi! Aici mă refer în special la rablele acelea verzi care circulă pe liniile 31, 32, 36, 5, 25. Eu dau acum 126 Ron pe un abonament pe toate liniile și mi-e silă să mă așez pe scaun în 31, mi-e silă pur și simplu, dar noi investim în panouri electrice. Cu ce mă ajută pe mine ca pasager un panou electric? Cu ce? Au investit foarte mulți bani în ceea ce nu trebuia, în loc să curețe autobuzele, să cumpere autobuze din acelea lungi în care să putem călători decent. E o bătaie de joc ceea ce se întâmplă, iar eu, dacă ar exista vreun competitor pentru această companie RAT, nu m-aș mai gândi de două ori și nu m-aș mai urca veci în autobuzele lor sub orice critică!!! De asemenea lasă pe oricine să se suie în autobuze, toții boschetarii stau iarna în autobuze, de pute încât îți vine efectiv să vomiți. Ar trebui ca cineva să aibă responsabilitatea de a nu lăsa persoane care nu plătesc călătoria să se suie în autobuze, nu se mai poate așa ceva!
Anonim….nu este niciun competitor si nici nu va fi dar…daca ar fi sa zicem curse de maxi taxi care sunt in alte orase,de mergi in niste conditii greu de suportat,de aglomeratie etc te ai baga? sau ce zici de Codreanu care se visa pe unele linii din oras,cu jegurile lui de autobuze de lumea a treia?Noi trebuie sa cerem mai multe autobuze pe liniile importante din cartiere catre centru…eu sunt din Noua si nici cu 17 nu imi e rusine….aceeasi probl….jale. Dar nu vorbim de competitori care daca ar fi,ar face mai mult rau decat bine!
Ganditi-va la binele calatorilor nu la binele vostru! RUSINE SA VA FIEI !!!!!! Sunt f multi calatori la orele de varf: dimineata la 8 si la 16 care merg in centru la scoli sau angajati la institutile din centrul orasului de pe Vlahuta. Nu reduceti traseul liniei 34 barat la orele de varf!!!
Incercati de ganditi in folosul cetatenilor care doresc sa foloseasca in continuare transportul public, nu sa se chinuie ,,zburand” dupa mijloace de transport ce ar deservi trasee din ce in ce mai scurte; exemplu este acest 34b care in loc de a deservi mai multi calatori si catre Grivitei( Onix, Electrica,13 decembrie,etc) cu legatura catre centru ( scoli , institutii , dar CENTRU in special)urmeaza a deveni inutil cu intoarcerea propusa; serios, tineti cont de cei care sunt ,, beneficiarii” acestor hotarari deplasate( 37, 2 in aceeasi situatie). Scuze, dar parca sunt facute impotriva cetateanului care chiar isi doreste oras verde si conditii cat de cat civilizate… mai ganditi!Copii, varstnici, care pe langa noi ceilalti s-ar trambala prin statii sus -jos, jos -sus pentru distante care in anii 80 erau acoperite de trasee normale( capete de oras, lucruri gandite). Daca nu puteti sau nu se vrea , lasati eventuala concurenta care sigur s-ar plia pe interesul locuitorilor , dar mai reflectati!