Peste 4 milioane de vizitatori la Coresi Shopping Resort Brașov, în primele șase luni de la lansare

Peste 4 milioane de vizitatori la Coresi Shopping Resort Brașov, în primele șase luni de la lansare

Coresi Shopping Resort 1Lansat pe 27 martie 2015, Coresi Shopping Resort a pornit la drum ca un proiect curajos și unic pentru Brașov. Centrul comercial aparţine comunităţii din care face parte și este responsabil față de aceasta.

Coresi Shopping Resort a fost inspirat din arhitectura Brașovului, respectând orașul din care face parte integrantă. Întregul concept arhitectural conceput de compania Sua Kay Architects din Lisabona, reprezintă o premieră  pe piața românească a centrelor comerciale, fiind proiectat sub certificare BREEAM Very Good.

“Nu vindem metri pătrați, ci construim locuri pentru oameni și experiențe – aceasta credem că este cu adevărat misiunea noastră. La Coresi am pornit la drum dorindu-ne să oferim ceva diferit brașovenilor, nu doar prin discurs, ci și prin fapte. Dincolo de cifre si obiective, am încercat să dezvoltăm mai mult decât un simplu centru comercial, un punct de atracție pentru întreaga regiune, zi de zi. Cred că oamenii au apreciat munca noastră și ne-au venit în întâmpinare, iar la șase luni de la lansare, ne bucurăm că avem peste 4 milioane de vizitatori”, spune Tatian Diaconu, Director General Immochan România.

Alte articole:   Moldovan: „Am încredere că vom trata meciul cu CS Ocna la fel de serios ca primul joc şi ne vom întoarce acasă promovaţi”

În cele șase luni de la lansare, Coresi Shopping Resort a înregistrat performanțe peste estimările inițiale, cu o medie zilnică de peste 21.000 mii de vizitatori și o creștere previzionată de 9% în luna septembrie. Trebuie precizat că 55% dinte clienți revin cel puțin o dată pe săptămână la Coresi.

În ceea ce privește volumul vânzărilor, acesta a crescut constant, cu un procent de aproximativ 14% pe lună. Cel mai ridicat nivel al traficului de vizitatori și al volumului de vânzări a fost înregistrat în lunile iulie-august, când Coresi Shopping Resort a fost o adevărată destinație, atât pentru turiștii români, cât și pentru cei străini. Cifra de afaceri pe primele șase luni, exceptând Auchan Coresi, a fost de 25 de milioane de euro, a precizat Tatian Diaconu.

Alte articole:   04.08.2020 95 de cazuri noi de Covid-19, la Brașov, în 24 de ore. Numărul total al îmbolnăvirilor a ajuns la 3322

Acesta a anunțat că în cea de a doua etapă de extindere a Coresi Shopping Resort, vor fi dați în folosință încă 14.000 demetri pătrați, unde vor funcționa companii care comercializează mobilier și tot ceea ce ține de grădinărit, noi firme de fashion, service auto și magazin de piese auto și o zonă de fitness, dotată cu piscină.

În acest moment, Coresi Shopping Resort găzduiește peste 100 de branduri celebre, unele în premieră la Brașov, precum Starbucks, Swarovski, Zara, Douglas, Pizza Hut, Reserved sau Massimo Dutti, 13 restaurante, 5 cafenele, mai multe spații de divertisment și 8 săli de cinema, dintre care două multifuncționale. De asemenea, complexul găzduieşte cel mai mare hypermarket din Transilvania, Auchan Coresi.

Alte articole:   Spitalele din Brașov, adaptate pentru a acoperi necesarul de paturi la ATI

„Ambiția Auchan este să fim o companie românească și să creăm valoare pentru locuitorii Braşovului, în mod responsabil. Cu o suprafață de vânzare de 13.800 m2, Auchan Coresi propune clienților un comerţ cu o gamă completă și modernă de produse alimentare și nealimentare, cu prețuri competitive, cât mai aproape de nevoile clienţilor.”, spune Leonard Nistor, directorul hipermarket Auchan Coresi.

Traficul estimat la momentul lansării a fost de peste 8 milioane de vizitatori pe an, incluzând locuitorii Braşovului, pe cei din vecinătate, cât şi turiştii străini şi români. Cu un trafic de 1 milion de vizitatori în prima luna de la deschidere, Coresi Shopping Resort își reafirmă misiunea de a deveni o scenă deschisă pentru brașoveni și nu numai. Cele 360 de evenimente pe an sunt menite să transforme shopping resortul într-un adevărat „Centru de Viață”.

Distribuie dacă îți place!
Loading...
loading...
  1. Putem fi mândri de faptul că pe amplasamentul unei fabrici românești avem un supermagazin de unde putem cumpăra ceea ce produc alții.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Anunţuri mică publicitate