2 kilometri pe zi, viteza de asfaltare la „Drumul Rușinii”

2 kilometri pe zi, viteza de asfaltare la „Drumul Rușinii”

drumul rusinii2Coșmarul șoferilor care sunt nevoiți să parcurgă zilnic „Drumul Rușinii“ care face legătura între Hoghiz și Șercaia ia sfârșit la începutul lunii septembrie, ne-a declarat prefectul Mihai Mohaci.

„Astăzi am vrut să verificăm stadiul lucrărilor la «Drumul Rușinii». Se asfaltează aproximativ doi kilometri pe două benzi pe zi. La începtul lunii septembrie se va finaliza drumul în totalitate. La această oră se pune un strat de ciment și cu mixtura asfaltică se face fundația, peste care se toarnă mixtura în două straturi, iar anul viitor se va turna stratul final de 10 cm. Se lucrează de o săptămâna și se poate circula în condiții de trafic normal, ireproșabil”, ne-a declarat prefectul Mihai Mohaci.

Alte articole:   Fonduri nerambursabile pentru tinerii fără job. Câte 25.000 de euro pentru o afacere

În data de 15.06.2015 SC Drumuri şi Poduri Judeţene Cluj SA a încheiat contractul cu AS Euro Strada SRL. Obiectivul contractului este reciclare în situ cu adaos de lianti 4% a sistemului rutier existent pe grosimea de 20 de cm, din care aportul de balast este de 10 cm, un strat anrobat bituminos AB 31,5 cm. Valoarea contractului este de 8.552.733,00 lei cu TVA, iar durata lucrării de 15 săptămâni.

CLICK pe poze pentru a se mări! Foto: Simona Ionescu – Prefectura Brașov

Ordinul de începere a lucrărilor a fost dat în 26.06.2015, iar valoarea lucrărilor realizate până la această dată este de 1.095.216 lei fără TVA, respectiv 16% din total contract.

Alte articole:   Tânăr prins drogat la volan

Guvernul a adoptat în aprilie 2014 hotărârea prin care DJ 104 Şercaia – Hoghiz, cunoscut drept „drumul ruşinii”, a fost clasat din drum judeţean în drum naţional, după ce autorităţile judeţene au făcut mai multe demersuri în acest sens.

Consiliul Judeţean Braşov a solicitat ca şoseaua, care se află într-o stare avansată de degradare de mai mulţi ani, să fie preluată de Compania de Drumuri, astfel ca lucrările de modernizare a acesteia să poată fi finanţate de Guvern. Conform hotărârii de Guvern, drumul a fost preluat şi dat în administrarea Departamentului pentru Proiecte de Infrastructură, Investiţii Străine, Parteneriat Public-Privat şi Promovarea Exporturilor, trecut în domeniul public al statului, precum şi încadrat în categoria funcţională a drumurilor de interes naţional, „în vederea realizării de către Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România – S.A. a activităţilor de interes naţional în domeniul administrării drumurilor naţionale”.

Alte articole:   Soluții propuse de candidatul independent Mariana Câju pentru transportul în comun din județul Brașov

 

Distribuie dacă îți place!
Loading...
loading...
  1. „Astăzi am vrut să verificăm stadiul lucrărilor la «Drumul Rușinii». Se asfaltează aproximativ doi kilometri pe două benzi pe zi. La începtul lunii septembrie se va finaliza drumul în totalitate. La această oră se pune un strat de ciment și cu mixtura asfaltică se face fundația, peste care se toarnă mixtura în două straturi, iar anul viitor se va turna stratul final de 10 cm. Se lucrează de o săptămâna și se poate circula în condiții de trafic normal, ireproșabil”, ne-a declarat prefectul Mihai Mohaci.”

    E ceva ce nu înțeleg! Drumul ăla are 24 de km. Dacă se fac 2 km pe zi (ceea ce mi se pare uluitor în România) înseamnă că în mai puțin de 2 săptămâni ar trebui să fie gata. Apoi spune că la începutul lui septembrie se va finaliza în totalitate, iar câteva fraze mai târziu că la anul se va turna stratul final de asfalt.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Anunţuri mică publicitate