blog-logo

Erwin Albu, un impostor cu ștaif

Erwin Albu, un impostor cu ștaif
Erwin Albu

Erwin Albu

Am primit și eu, în urmă cu ceva timp, un mail de la Erwin Albu. Prin care se lăuda ce inițiativă tare e la Codlea, unde a reînființat o cooperativă. Și că, vezi Doamne, a implementat un sistem nemțesc prin care scoate produsele la poartă și fiecare își ia ce și cât îi trebuie și lasă banii într-un colț.

Demagogia frumos îmbrăcată a prins și la câțiva colegi, cărora, le spun cu părere de rău, că s-au lăsat înșelați de acest individ. (Despre altă minciună, cu protestul că vrea să facă muncă în folosul comunității că nu este de acord ce face Primăria cu banii lui din taxe și impozite s-a mai scris AICI. De fapt, nicio legătură cu banii și impozitele, ci de faptul că individul avea de plătit pentru circurl pe car eîl făcea la protestele „spontane” și pentru depășirea vitezei legale…).

Alte articole:   Dosarul Goriţa - Coliban se judecă cu... Coliban!

somatie erwin albuRevenind la chestiunea în cauză – Erwin Albu, băiat bun, de altfel, doar că are o singură hibă: tot vrea să candideze pe undeva și poate să îl și voteze careva… Dar cum să îl voteze cei cărora le râde în nas că el este mai deștept decât ei și încalcă legea? Și, tupeu mai mult decât jegos, protestează că i se cerere să intre în legalitate, după ce a primit o somație de la Primăria Codlea!

Eu unul, mai degrabă, acuz Primăria Codlea că nu i-a trimis direct o amendă, de parcă suntem la piață și negociem la tarabă respectarea legii. Iată cum își bate joc Erwin de toți codlenii:

Alte articole:   Rafila, despre numărul mic de teste:„S-ar putea să aibă un răsunet mare peste 10 zile”

1. A ocupat domeniul public fără autorizație. Câți dintre codleni își permit acest lucru?

2. Spune că nu face comerț, că omul face donații pentru produsele luate :)))) Asta e evaziune fiscală pe față. Ca să nu mai spun că, teroretic, fiscul ar trebui să-i ceară 16% din veniturile obținute. Dar, nu, el e șmecher, nu ca proștii ăia de țărani din piață, care plătesc taxe, impozite, închiriază tarabele etc.

3. Lui nu-i trebuie carnet de producător. La ce i-ar trebui? Asta dacă cineva este dispus să îl creadă pe Erwin că se spetește ziua-ntreagă la copilit de roșii și la prășit ardei, vinete etc. Apoi, cine garantează calitatea produselor? Cine este responsabil? Cât de „naturale” sunt produsele. Au fost folosite ierbicide, peticide? Dacă cineva are o reacție alergică la vreo substanță folosită?…

Alte articole:   Două șantiere vor fi deschise în 2021 la Maternitate

4. Erwin Albu se dă sas și zice a preluat modelul din Germania. Pe bune, acolo nu se fac astfel de golănisme. În Germania nu se fac donații pentru produsele pe care le iei. Au mai fost și alții prin străinătățuri….

În concluzie, un impostor, un individ care nu face altceva decât circ ieftin, pe gustul presei tabloide, a demonstrat cum dintr-un model de afacere corectă faci o ilegalitate și țipi tot tu ca din gură de șarpe că te-au călcat hoții!

Distribuie dacă îți place!
  1. Măi Sebastian Dan, așa cum am scris si eu, Erwin Albu este un circar și un impostor. Și în cazul de față va căuta circ ca să iasă în față. Desigur, o victimă a autorităților și a administrației locale. Ce legume cultivă impostorul dacă ele este mai tot timpul plecat pe coclauri și prin cele străinătățuri? Eu zic că alții se spetesc și el profită. Daca a făcut cooperativa aia, de ce nu comercializează produsele prin cooperativă, organizat, legal? Hai, s-a cam lămurit lumea cine este Albu. Eu m-am lămurit și săturat. De mult.

    Reply
  2. o fi cum zici tu .. da ia uita-te la data HCL … si vezi nu iti da cu virgula putin ?

    Reply
  3. Locuiesc in Germania de 1 an de zile,si vreau sa va spun,ca pe aici chiar se fac astfel de golanisme,unii oameni chiar au tarabe la poarta cu dulceturi,miere.fructe si/sau legume si o cutiuta unde se lasa banii pe produsele respective…a! si nu le ia nimeni impozit pentru asta 😀

    Reply
  4. avem certitudinea ca aceste produse respectă normele sanitar-veterinare?

    Reply
  5. Alexandru Petrescu ce golanisme :)) .altii fura cu miliardele. Cand o sa fiti asa de aspri cu ponta si restu atunci va vedem curajul.

    Reply
  6. HCL 136\15.12.2015 ? Nici cu Primaria Codlea nu imi este rusine 🙂

    Reply
  7. Alexandru Petrescu daca sunteti sceptic si nu aveti certitudinea ca respecta normele sanitar veterinare nu va autoserviti e foarte simplu! as dori sa va intreb cu tot respectul daca stiti cum se respecta normele sanitar veterinare intr-o fabrica de mezeluri de exemplu.acolo sigur se respecta normele pentru ca au eticheta ?poate nu e cel mai bun exemplu pentru ca dl Erwin nu are fabrica de dulceturi ,are doar cateva borcane la poarta ,dar sper ca imi intelegeti ideea.

    Reply
    • Doamna Adela, știu ce sunt normele sanitare, cum se aplicăși cum se respectă. Din întâmlare, una din specializările mele după absolvirea faculțătii este chiar legată de producția prelucrarea și producția agroalimentară.

      Reply
  8. Alexandru Petrescu Mai du-te mai nene cu normele matale. Ceea ce facea bunica pe vremuri cu mainile goale la cuptor in curte era si este de 10 ori mai sanatos ce faci dumneata cu manusi in mana. Va dati toti cu parerea mari veterinari ce sunteti pentru 3 lei dar nu va uitati la adevaratii paduchi ai acestei Romanii care fac donatii fiicelor de juma de miliard de euro si care participa la raliuri cu masini primite cadou. Pentru voi nu ma consum prea tare pentru ca la urma urmei vei murii, insa ma tem pentru viitorul viitorilor mei copiii care nu se stie cum isi vor desfasura viata printre alta serie de oameni batuti in cap, hoti si destul de inculti.

    Reply
  9. Deci eu inteleg de aici (exceptand parerile subiectiv-artagoase fata de personajele implicate) ca nu conteaza daca vinzi otrava pe fructe atata timp cat ai o autorizatie sau bani sa o cumperi si nu poti fii un parlit de producator taran fara sa bagi branza pe casa, respectiv vila de marcat a statului …

    Reply
    • Comerciantul/producătorul are obligaţia de a cere atestat de la DSVSA în care arată ce produs este, provenienta si ce s-a folosit sau nu , ca stimulent de creştere/ combatere daunatori.Clientul nu cere asta vânzătorului, dar daca se întâmplă ceva, vânzătorul / producătorul e obligat sa arate documentul acesta organelor de anchetă.

      Reply
  10. si evaziune fiscala pe fata?????serios??nu stiu daca sa rad sau sa plang la asta! adevarul e ca dl Erwin Albu sigur se va imbogati din 2-300 de lei neimpozati!16% din 300 de lei = 48 de lei,o adevarata gaura la bugetul statului!nemtii nu impoziteaza banii din ''cutiuta de donatii'' ,pentru ca sunt suficient de citovi la cap incat sa isi dea seama ca acolo nu este un profit consistent din care sa se poata trai!si ghiciti ce! nici nu dau bon fiscal sa fie in legalitate!!!! dar pe cei care fura tara si bugetul statului cu miliarde de euro folosind tot felul de ''portite''pe aia nu ii vede nimeni???????!!!!!!!

    Reply
    • ce zici, facem o adresa la ANAF? sa vedem ce zic cei de la Fisc???

      Reply
      • cu tot respectul dar unde a fost fiscul si ANAF-UL cand s-au furat miliarde?erau ocupati sa amendeze batranicile care vindeau leustean si societatile comerciale care aveau 2 sau 3 lei pe plus.

        Reply
        • nu am spus ca ANAF-ul e usa de biserica, ba chiar am criticat abuzurile inspectorilor. in Germania existenta unei legi nu se discuta. acolo se aplica fara discutii, fara invitatii sa intri in legalitate etc. ca foarte multe legi din Romania sunt cum sunt, este adevarat, dar solutia este indreptarea legilor, nu incalcarea lor…

          Reply
        • Da, săracele bătrânici alungate de pe la colțurile unde vindeau și ele o legătură de urzici…
          De ce nu ați sărit și pentru ele Doamna Adela, așa cum săriți acum pentru Erwin Albu?

          Reply
          • am sarit,dar probabil nu pe site-ul asta,oricum mai mult decat sa ma revolt nu am ce sa fac!!si nu inteleg aluzia,si daca ar fi venit tata Floarea cu ideea asta la fel as fi reactionat,pentru ca este o idee buna!dar daca era tata Floarea probabil domnul Sebastian nu mai scria acest articol!

  11. Domnule Sebastian dan…mare ziarist de 2 lei ce esti tu…esti tare prost informat in legatura cu strainatatile!!! Mai iesi si u pe afara si incearca sa devi un ziarist nu un pupincurist de partid!!! Pana una alta ..noi..golanii si curvele din occident savuram din delicatesele taranilor individuali si cu produse foarte bune!

    Reply
  12. P.S ca o paranteza ,aici o parte din impozitele platite din salariu si altele se inapoiaza anual!!!!!!de exemplu am platit impozit la masina 100 de euro anul trecut si am primit inapoi anul acesta 45 de euro!in Romania cand se va implementa legea asta?ati fost in ''strainataturi'' dar nu ati observat prea multe!dar fiecare vede ce vrea!

    Reply
  13. Andrei Diaconu 25 iunie 2015, 12:34 AM

    „Ziaristii”copy&paste ziaristi de carton Alexandru Petrescu si Sebastian Dan evident ca au scris la comanda lui Catalin Munteanu, cine oare e furnizor de curcani si coae de curcan pentru „GORILA CUCHING :-)” unde Petrescu vrea si el sa fie un fel de Dinescu poetul. Petrescule , Sebastiane cati curcani va dat Penes Curcanu ?

    Reply
  14. Adela Mihaela de la 7.20, eu sincer cred ca tu traiesti prin vreun chibut in Israel, chestia cu Germania este doar sa te dai mare ca bunicii tai nu au fost facuti sapun prin vreun lagar nazist ….

    Reply
    • da,m-ai prins! exact asta era,nu faptul ca nu mai suport nedreptatea si faptul ca din ce in ce mai multi tineri din Romania pleaca pe alte meleaguri pentru conditii mai bune,pentru ca mai marii tarii dau legi ca sa poata trai doar ei,si pentru ca unii ”ziaristi” scriu articole despre evaziune fiscala acolo unde nu exista!!!!!!

      Reply
  15. daca sunte_ti voi mai buni si ma refer la autorul articolului si domnul alexandru petrescu atunci facet-ti voi ceva de care sa vorbim cu mandrie..scrie-ti si de politicieni influenti din brasov daca aveti curaj ….si apropo de normele sanitar -veterinare cum le spui dumneata sunt sigur ca cele ce le consumati zilnic respecta toate…pace voua …a si inca ceva incerca-ti sa vedeti sa nu mai vedeti aschia aia mica din ochiului altuia ci mai intai sa vedem adevaratele probleme din Romania…cu respect pentru toti cei care au postat sper ca nu am deranjat pe nimeni…insa pentru cei doi mai sus mentiona-ti…pute-ti sa fiti mandri sunte-ti adevarati romani care impreuna cu inca cateva milioane o sa duceti tara noastra in ruina..felicitari….imi cer scuze anticipat pentru greselile gramaticale!

    Reply
  16. Adela, cred ca stii sigur cazuri in care batranii au fost pusi sa plateasca impozite pentru ca au inchiriat o camera sa mai castige un ban. Este un exemplu, in care acei oameni nu s-au imbogatit. Taranii care vin la piata ei de ce platesc taxe si impozite pe productia de legume si fructe? Ei de ce trebuie sa aiba autorizatie de producator? Sau ei sunt prostimea. Erwin Albu este vedeta, trebuie adulat… sa fim seriosi…. Daca se poate. Daca nu, va respect opinia, indifirent care este aceea

    Reply
    • Da,in prima parte sunt de acord cu dumneavoastra,este clar,dar de ce daca cineva incearca sa schimbe ceva nu se poate?sincer eu m-as bucura ca multa lume sa ii ia exemplul..dar acum propabil ca nu o va mai face nimeni de frica fiscului si a primariei.

      Reply
      • pai nu am spus ca ideea lui nu este buna. ideea asocierii mai multor producatori nu este noua. isi pot procesa produsele si le pot comercializa ma bine. dar trebuie facuta intr-un cadru legal. corect ar fi fost sa ceara, de exemplu, primariei, scutirea platii taxei de taraba la piata. iar producatorii locali sa aiba astfel un avantaj la comercializarea produselor proprii. ca, asa, fiecare proprietar de restaurant ar fi indreptatit sa umple strada cu mese si scaune si sa nu plateasca taxa de ocupare a domeniului public

        Reply
  17. A APARUT SI CINEVA SA APERE HOTIA DIN ROMANIA ,,,,CU CVE AJUTA STATUL ROMANESC ,PRIMARIA UN GOSPODAR CARE DORESTE SA FACA CEVA ,,PASUNILE LE-A DAT LA SMENARII ,AU 10 VACI SI 5 OI SI IA MILIOANE DE RON ,,,ASA DOMNULE NU INCERCA SA PROSTESTI O TARA INTREAGA MAI BINE AI SCRIE ARTICOLE CUM FURA POLITICIENII BANII NOSTRI DIN IMPOZITE SAU DIN TVA ,,,,LASATI PRODUCATORII SA TRAIASCA ,,NU TOTI VREM SA MINCAM NUMAI CHIMICALE ,,,,,,,SI IN UNGARIA SUNT ASEMENEA MAGAZINE

    Reply
  18. Domnule Dragos Balota, am scris și de Ponta și de restul. Poftiți de cercetați.

    Reply
  19. Adela Mihaela , am înțeles ideea. Dar legea trebuie respectată. Altfel se ajunge la anarhie. De fapt toate acțiunile lui Erwin Albu îndeamnă la anarhie. Iar o societate, o comunitate nu funcționează fără reguli.

    Reply
  20. Magazinele din Ungaria de acest gen plătesc taxe și impozite?

    Reply
  21. Domnule Radu, daca intrati pe site-ul colegului Sebastian Dan – newsbv.ro, sau la noi pe gazetabrasovului.ro, veți observa că am scris despre foarte mulți politicieni influenti din Brașov. Să știți că problemele mari și adevărate din România apar datorită ”problemelor mici”. Rezolvarea pleacă de la ambele capete, și de jos și de sus. Simultan.

    Reply
  22. Andrei Diaconu 25 iunie 2015, 10:25 AM

    Alexandru.P& Sebastian cati curcani va da Munteanu pentru Gorila Cuching sa-l denigrati pe Albu ?

    Reply
  23. Si totusi.. Hotărârea Consiliului Local din 15.12.2015 (decembrie). Interesant.. Nici nu a fost luata hotărârea dar deja se pune in aplicare. Ce sa mai zic… Ziariști de top care citesc printre rânduri.

    Reply
  24. Deja e anarhie, fura toti cum vor. Trezirea domnu Alexandru . Doar ca esti tinut sub control prin legi de anarhisti.

    Reply
  25. Sebastian Dan ti se par cva sunt tarani, dar nu sunt. Ei cumparau de la sateni adevarati si erau defapt intermediari.

    Reply
  26. Andrei Diaconu 25 iunie 2015, 12:02 PM

    Cupa presei”gorila cuching” sef bucatar Perescu Alexandru sponsor penes curcanu . Vedeto cum se lega atacul impotriva lui Albu. Petrescule ciocu mic nu te mai infoia ca un curcan esti pe nicaeri nu ai stofa de ziarist.

    Reply
  27. Alexandru Petrescu ce norme tre sa respectam in legatura cu niste rosii de gradina? Eu sunt sigura ca aceste "norme sanitar -veterinare " exista numai si numai pentru a descuraja oamenii care incearca sa faca ceva, nu sa slugareasca la stat. In sfarsit se intampla ceva ceva ce ar ridica un pic producatorul … dar neh… nu ne place.

    Reply
    • Am mai spus. Ideea nu este rea. Dar dacă produci gemuri, dulcețuri, miere, trebuie respectate anumite norme. În plus, sunt o multime de mici producători care au investit pentru a intra in legalitate, pentru a avea un spațiu de producție cât de mic. Deci au cheltuit bani, au plătit taxe. Nu este cazul la Erwin Albu, dar sunteți sigură că vor apare și alti oameni să procedeze la fel, fără să respecte minime norme de igienă? Repet, am văzut porumb fiert în același lighean în care se spălau șosetele.

      Reply
      • „daca produci gemuri,dulceturi si miere trebuie respectate anumite norme”.
        Bunicii mei ( Dumnezeu sa-i odihneasca in Pace) produceau FARA norme cele mai gustoase si sanatoase gemuri si dulceturi pe care le mincam singur, cu prietenii sau le faceam cadou la altii. care NORME? hai sa fim seriosi. cit despre miere , albinele or fi invatat NORMELE?

        Reply
  28. Adela, in Germania, ca si in Danemarca (locurile in care am experimentat personal acest gen de comert) producatorii merg si declara sumele incasate si platesc impozit pe ele la primarie. Au toate actele in regula si sunt cinstiti, de aceea merge sistemul. In Danemarca am stat in mansarda unei familii care facea astfel de comert cu produse din ferma lor. Mergeau si declarau lunar atat banii obtinuti din vanzare, cat si cei din inchirierea mansardei si erau mandri cu asta. Erwin Albu nu este un model, este un om care traieste din protest si din scandal si o face prin toata tara.

    Reply
  29. Alexandru Petrescu Eu respect opinia fiecaruia si detest cearta si ura,dar nu stiu de ce mi se pare ca sunteti cam prea zelos contra omului asta,as fi curios cine sta in spatele dumneavoastra,si prin ce fel de metode va …hai sa zic…influenteaza?

    Reply
    • Domnule Csaba Plop, nu stă nimeni în spatele meu. Dacă ați fi urmărit toate comentariile mele, ați fi sesizat că am spus și repet următoarele: ideea unei cooperative este nu bună, este extraordinară. De ce nu se ”vand” aceste produse într-o formă organizată? De ce nu se organizează Erwin Albu ca PFA,II, orice formă legală? Toato lumea vorbeste și dă exemple din Germania, Austria. În SUA cel ce proceda așa era la închisoare în secunda +1! Nu mai place in România? Să emigreze domnule Csaba. Nu înțeleg de ce trebuie circ. Nu era mai simplu ca acel grup de oameni să mergă la un parlamentar cu un proiect de lege care să reglementeze aceste aspecte? O au în Codlea pe deputata Maria Grecea, nu cred că nu ar fi promovat o asemenea inițiativă. Legat de adresa trimisă de primărie, de data unui HCL/2015, este o problemă de formă sau de fond, juridic vorbind? Un functionar a greșit la redactare iar ceilalti au semnat ”ca primarul”. În incheiere, dacă doriți să vă faceți o părere despre opiniile mele, intrați pe site-ul gazetabrașovului.ro. Acolo scriu, acolo îmi exprim părerile și opiniile. O zi frumoasă.

      Reply
  30. Fara suparare, dar cred ca in primul rand acest articol este o gluma proasta, lipsita de inspiratie. Intr-adevar, aveti dreptate, acest Erwin Albu profita. Profita de cei 2-300RON castigati de pe urma catorva borcane cu dulceata si cateva legume/fructe(ca doar nu are o gama variata de produse). Nu comercializeaza prin cooperativa aia de care amintiti pentru ca in acel caz si cumparatorul plateste un pret stabilit, nu plateste cat il taie capu' (ca in momentul de fata). Cred ca toata lumea e castigata din aceasta actiune, asa ca haideti sa nu fim mai catolici decat Papa.

    Reply
  31. Sunt dezgustat. Un articol „golanesc”, plin de jigniri si invective demne de usa cortului. Asta e jurnalism? Veniti-va in fire putin! Singurul argument e ura sau poate o suma de bani pentru a debita asemenea mizerie.

    Reply
  32. Csaba Plop , nu stă nimeni în spatele meu. Dacă ați fi urmărit toate comentariile mele, ați fi sesizat că am spus și repet următoarele: ideea unei cooperative este nu bună, este extraordinară. De ce nu se ”vand” aceste produse într-o formă organizată? De ce nu se organizează Erwin Albu ca PFA,II, orice formă legală? Toată lumea vorbeste și dă exemple din Germania, Austria. În SUA cel ce proceda așa era la închisoare în secunda +1! Nu mai place in România? Să emigreze domnule Csaba. Nu înțeleg de ce trebuie circ. Nu era mai simplu ca acel grup de oameni să mergă la un parlamentar cu un proiect de lege care să reglementeze aceste aspecte? O au în Codlea pe deputata Maria Grecea, nu cred că nu ar fi promovat o asemenea inițiativă. Legat de adresa trimisă de primărie, de data unui HCL/2015, este o problemă de formă sau de fond, juridic vorbind? Un functionar a greșit la redactare iar ceilalti au semnat ”ca primarul”. În incheiere, dacă doriți să vă faceți o părere despre opiniile mele, intrați pe site-ul gazetabrașovului.ro. Acolo scriu, acolo îmi exprim părerile și opiniile. O zi frumoasă.

    Reply
  33. Adela Mihaela Pot să confirm că "normele sanitar-veterinare" sunt…mai de ochii lumii așa. Cu alte cuvinte nitrații și nitriții din mezeluri nu sunt dăunătoare. :))))

    Reply
  34. Am incercat sa stau departe de tot acest scandal.
    Nu am intrat sa aduc aprecieri atunci cand pe toate televiziunile nationale era prezentata „cooperativa Erwin” si initial am vrut sa nu comentez scandalul actual.
    Sunt convinsa ca daca oricine altcineva initia acest frumos concept, era sprijinit de oricare cetatean al orasului, bineinteles asta dupa ce ajungea „vedeta” pe la tv, nu inainte…
    Eu recunosc, pe aceasta cale, ca am oprit de multe ori masina pe marginea drumului pentru a cumpara o ceapa sau un fruct de padure si nu am primit bon sau nu am solicitat certificat de producator. Sunt convinsa ca multi ati facut asta, sa nu ne mai ascundem dupa degete.
    Revenind, eu cred ca dam prea multa importanta unor lucruri care in mare parte au o latura pozitiva. Daca vrem sa sesizam ilegalitati si eu inchid ochii si nu vreau sa aud de „batranica ce incearca sa supravietuiasca prin vanzarea unei legaturi de urzici”!!!
    Imi doresc sa primesc altfel de sesizari, mult mai grave .
    Ca sa nu va mai solicit prea mult atentia, promit ca saptamana viitoare voi avea o discutie cu colegii din Parlament pe tema acestui subiect.
    Va multumesc !

    Reply
  35. muuuulti idioti pe lumea asta……de ce trebuie sa "te numeri" printre ei petresculeeee ??????

    Reply
  36. Constantin Otiliu , ca să aibă alții mai idioți ce să întrebe. unii așa ca tine, care jignesc fără să cunoască omul.

    Reply
  37. De astă dată totuși se exagerează referitor la Erwin Albu. Omul este asuprit de primărie și este total defavorizat în comparație cu toți ceilalți care abuzează de domeniul public.Vorbim de legalitate în Codlea? Vorbim de ocuparea domeniului public? Dar de distrugerea și abuzarea domeniului public de ce nu vorbim și nu publicăm somații ale primăriei?De ce nu publicăm somații pentru cei care au distrus trotuarul nou construit la capătul str. Nouă? De ce nu publicăm somații ca zecile de tone de moloz și asfalt aruncate pe domeniul public, departe de ochii lumii, să fie cărate de cei care le-au depozitat acolo când au tăiat asfaltul de pe strada Măgurii la începutul lucrărilor? de ce nu vorbim despre faptul că DN1 în Codlea (zonă administrată de primărie) este făcută praf și care ar fi soluțiile ca această arteră vitală să nu fie distrusă? Știm bine cine este Erwin. Dacă își plătea amenzile de circulație și contravențiile ordinare ar fi avut un pic de credibilitate. Nu le-a plătit. Dacă ar fi avut curajul să dezvăluiască proporțiile reale ale cartelului de infracționalitate ce s-a constituit la nivelul administrației locale și să -și asume propria participare la acest cartel ar fi avut credibilitate. Nu făcut-o. Să te reinventezi periodic fără să-ți asumi greșelile din trecut în mod concret și fără încerci să finalizezi acțiunile pozitive din trecut înseamnă doar un alt tip de campanie electorală a unui politicianist local autoexilat. Mare păcat. Erwin are libertatea pe care noi nu o putem avea, libertatea de a nu avea familie și copii, libertatea de a nu plăti pecuniar pentru greșelile din trecut, libertatea de a nu răspunde material. Și cu toate acestea în afara unor proteste nesemnificative pentru bunul mers al unei societăți locale nu s-a luptat cu sistemul mafiot local deși putea să o facă. Mare păcat!

    Reply
  38. multumesc pentru acest comentariu, dl. Agache. Voi prelua sesizarile dvs. si le voi trimite la Primarie, sa vedem ce raspuns primim

    Reply
  39. Și eu vă mulțumesc pentru solicitudine. La Codlea lucrurile sunt scăpate de sub control în ceea ce privește așa zisa reabilitare făcută de Compania Apa. Și noi mai avem o singură șosea vitală care tranzitează zona și anume DN1 și vor să o distrugă și pe aceea după modelul străzii Nouă. În Brașov mașinile care nu respectă tonajul permis pentru standardul de șosea respectiv intră acolo numai cu permis special de la Primărie și oricum în mod excepțional. În Codlea, nu există reguli și fiecare abuzează de domeniul public după bunul lui plac. Nu există limitări și acest lucru se face în mod intenționat de către cartelul infracțional transpartinic ce guvernează aici. Și îmi asum răspunderea pentru fiecare cuvințel. Cu stimă

    Reply
  40. Alexandru Petrescu certitudinea asta nu aveti cu siguranta nici din partea samsarilor din piete care platesc tarabele si sunt "foarte corecti" , saracii de ei in opinia unora ca dvs.

    Reply
    • aici aveti dreptate. politia locala ar trebui sa verifice certificatele de producator si daca ce scrie in certificate ca produc au si la taraba. insa samsarii din piete au platit taxe pentru a obtine acel certificat, au platit taxa de ocupare a domeniului public pentru taraba respectiva….

      Reply
  41. Alexandru Petrescu si Sebastian Dan, aveti ori probleme majore de cultura/educatie, ori de moralitate. Aia cu normele DSV si HACCP, duce la injectarea a n chimicale in cam toate alimentele de la hyper/super marketuri…asa ca va urez Pofta Buna! Iar cu taxele noastre, se vede ca traiti din ele! Statul ar cam trebui sa traiasca din resursele tarii si mai putin din taxe si ar fi un mai bun manager! Nu sa ia banii de taxe si sa ii risipeasca pe "jurnalisti" ca voi.

    Reply
    • George Rujan -eu unul traiesc din ceea ce fac, si fac bine, cat timp nu am murit de foame,. insa nu inghit indivizi care isi bat joc de tot, ca erwin albu, chiar si de dvs, care ia amenzi de circulatie si nu le plateste, si pretinde ca face munca in folosul comunitatii, de exemplu. care nu vrea sa respecte niste legi pe care 99% din locuitorii acestei tari le respecte. haideti sa fim seriosi, daca se poate….

      Reply
  42. Felicitari autorului articolului !!
    In sfarsit, cineva a pus problema corect.

    Reply
  43. Sebastian Dan primaria si fiscul are in tine un pupator in cur de nadejde !!!

    Reply
  44. Alexandru Petrescu da' micii din piata formati in mainile celui care a fost cu cateva minute inainte la toaleta si nu s-a spalat sunt conform normelor sanitare?? si mustele care bazaie carnea de pe galantare sunt sterilizate?? este impresionanta imbecilitatea celor care condamna o actiune de o normalitate atat de absoluta incat le depaseste limita de intelegere.

    Reply
  45. De ce oare, atunci cand cineva incearca sa faca ceva bun pentru comunitate, incep sa i se faca tot felul de „sesizari” si somatii ca sa intre, vezi Doamne, in legalitate? Nu se vrea ca ideile bune si favorabile omului de rand sa fie tolerate si aplicate pe motiv ca nu sunt venite de la factorii decizionali…Pai uitati domnilor ca acestia ar trebui sa tina cont de parerile si vrerea poporului? DE ASTA ATI FOST ALESI MAI FUNCTIONARILOR: SA-I SLUJITI SI SA FACETI BINE IN FOLOSUL CELOR CE V-AU PUS ACOLO!!!
    Imediat ce v-ati vazut inscaunati v-ati si dezis de alegatori: „adica ce, va spun ei ce sa faceti? Haida-de, EI sunt oameni grei, futu-le muma-n cur…!

    Reply
  46. Esti un rahat , esti un ziarist fara clasa! Zdreanta!

    Reply
  47. da genocidul care se face cu mancarea nul vezi bai pepenarule /omul asta a vrut sa dea un model si vinde legume nu pui morti pulpe injectate si alte panarame,si dak candideaza ve e frica k va ia locul flamanzilor

    Reply
  48. Alexandru Petrescu Hai ca la chestia asta cu normele sanitar veterinare m-am imprastiat de ris…. Stau si ma intreb daca bunica o fi respectat normele astea cind facea magiun si dadea cite un borcan tuturor vecinelor, si ma mai intreb daca cele care-i dadeau inapoi cite unul de zacusca sau niste iaurt de casa le-or fi respecat…. hmmm, infractoarele, ce amenda meritau ele…. Sa faca ele asa troc fara sa plateasca taxe preamaritului stat care si le baga in buzunar fara sa faca ce ar trebui cu aceste taxe: scoli civilizate, spitale civilizate, sosele civilizate… si sa nu respecte ele NORMELE, dom'le, sa nu bage inspectorului sanitar veterinar pliculetul in buzunar sa pape si copiii lui o pita mai dulce, asa, ca doar e functionar la STAT, nu?….. Cind ma gindesc citi ani am platit impozite de-a moaca statului roman si am ajuns sa imi operez fetita pe banii statului britanic, ca statul MEU mi-o lasa sa moara, imi vine sa va spun voua, astora care ridicati de cur statul si impozitele si inspectorii, vreo citeva de dulce… Trezeste-te omule, statul nu da doi bani pe tine! Nu esti in Germania, unde statul face ceva util pt tine cu banii tai, ci in Romania, unde statul isi baga banii tai in buzunar si tie iti da cu flit!

    Reply
  49. In ce priveste asazisa evaziune fiscala! In Romania, toti agricultorii platesc impozit pe norma de venit si nu pe venitul sau profitul realizat efectiv. Asadar omul plateste acelasi impozit fie ca realizeaza un venit de 10lei/ha sau de 100mil lei/ha.

    Reply
  50. pana la urma omul ala creste/produce tot ce pune la poarta el de capul lui? adica daca nu e bun pot sa ma duc sa ii bat obrazul? a cui e raspunderea? intreb si eu.

    Reply
  51. ai incercat, nu?
    nu-l mtin in brate pe Erwin, ca nu-l cunos.
    dar spre diferenta de Dumneata, ziaristule obscur, macar pot sa-l apreciez.

    Reply
  52. Acest "circ" a scos la iveala cat ne pasă nouă de capra altuia. Nu va obliga nimeni sa cumparati si consider ca a dat dovada de bun simt in felul in care a ocupat spatiul public. Sincer, mai puneti dracului osul la munca. Stati cu pixul in mana si debitati tampenii sperand ca vor iesi vreodata bani. Cateodata si libera exprimare ar trebui sa aiba limite.

    Reply
  53. ce s-ar face presa dca nu ar exista oameni ca acesta? nu ar mai avea subiecte de scandal si nici teren pentru a practica sportul aruncatului de rahat in capul altora

    Reply
  54. Alexandru Petrescu, replica aia nu e scrisa de tine, nu? Te urmaresc de ceva timp si stiu ca nu poti fi asa de roman incat sa speli corcodusele pe care le mananci cand sunt verzi.
    Cea mai scumpa norma a taranului autentic este 'din astea mananc si eu si familia mea'.

    Reply
  55. Certificatul vieții !!! De parcă, dacă erau roșiile toxice și el își făcea certificat de producător, ieșea toxicitatea din ele. Sa fim serioși oameni buni !!! La ce corupție avem voi credeți ca mai verifica cineva starea legumelor? Ai dat banul, ai luat certificatul și produci. Și încă ceva … cu toții avem sau am avut bunici/părinți sau chiar am locuit sau locuim la țară. Pai da-o-n colo de treaba ! Când îți punea o roșie pe masa cereai certificat de producător ?!!! Cum îți dai seama ca e buna? O mirosi sau o guști. Ce mama minuni. Ce am ajuns sa citim eticheta. Cati dintre voi ați cerut unui vânzător în piață sa va arate ca are certificat de producător și sa va povestească proveniența legumelor? Toți? Mă îndoiesc. Cu toții mergem în piață și cumpărăm un kg de castraveți care arata mai bine, sau mai rău, în hypermarket și luam de-ăia vidati ca sunt mai igienici. Oameni buni ați ajuns sa nu mai prețuiți calitatea produselor crescute natural în gradina, ca vezi doamne sunt date cu piatra vânătă sa nu le mănânce gândacii. Și voi ziceți ca e ierbicid. Fac pariu ca ăla care zice „de unde știu eu Cum e crescuta roșia asta. Aveți certificat? „, habar nu are care e gustul unei roșii de gradina sau a unui morcov. Cata inteligenta artificiala avem în tara ăsta, de Nu-i adevărat. Bă v-au spălat ăstia pe creier cu televizoarele! As interzice televizorul în românia. Pardon, nu am nimic cu televizoarele. As interzice știrile și jurnaliștii.
    Rog cârcotașii sa se abțină dacă cumva am greșit ceva la ortografie. Mesajul e clar și sper sa îl înțeleagă toată lumea.

    Nu am nici o legătură cu nimeni. Sunt un om normal, trăiesc la oraș, nu cultiv legume,așa ca sper ca nu am nevoie de certificat. Mă deranjează uneori și nu mă pot abține sa nu comentez, câtă prostie umana exista.

    Și un comentariu și mai la subiect: omul ăla pe care tot îl criticați, a făcut un gest umanitar foarte frumos. Și referitor la donația din posta, îi doresc atunci sa plătească impozit când va plati și biserica ! Biserica a căror oameni se plimba în mașini scumpe ! Nu acest om care își risca bunurile proprii pentru a sari în ajutorul unui cetățean care nu tot timpul își permite sa își cumpere ceva. Îți împrumută și bicicleta fără contract de custodie.

    Reply
  56. In primul rand invata sa scrii corect, dupa aceea revino la tastatura.

    Reply
  57. Dupa ce am citit ceea ce am citit, spun cu durere in suflet ca nu ma pot exprima altfel decat in termeni ”golanici” : Lumea e atat de invidioasa pe cei care ies din rutina incat il ingroapa cat mai repede posibil.

    Reply
  58. Alexandru Petrescu ”norme sanitar-veterinare” la ce ? omul vinde slanina, carne de porc,vita,oaine ? Te pomenesti ca mai nou expira si legumele, sau a aparut o noua forma de trichineloza care se instaleaza la fructe ?

    Reply
  59. Alexandru Petrescu este minunat ca te pricepi la scris si daca esti corect si impartial inseamna ca ai o multime de articole despre cum ne fura statul prin taxe nefiresti care pur si simplu nu i se cuvin. Imi poti recomanda sa citesc un astfel de articol despre taxe abuzive? Daca da, atunci ai tot respectul meu. Daca nu, o sa ii cred pe toti cei care au comentat aici.

    Reply
  60. Daca aveti atatea nelamuri cumparati din Supermarkt, alea sunt "Bio si certificate". Va garanteaza ca o sa ajungeti in spiral si nici nu o sa muriti in urmatoarea ora. Rau e sa fi incult. Din gunoaie sa mancati e sigur mai bine. Invidia va omoara

    Reply
  61. Exact asta ar trebui sa faci si tu. "revino"=revin-o

    Reply
  62. Alexandru Petrescu , idiot e fiul lu ma-ta , oligofren cretin ce esti !

    Reply
  63. Sa-mi sugi spuma din jurul pulii, gunoiule. Mereu tre sa fie unul ca tine. Ma cac in locurile in care ar trebuii sa ai bun simt si validitate ca jurnalist, e loc berechet.

    Reply
  64. da-te mai mai spre doamna ma-ta, ca nu esti decat unul din gramada de creiere spalate. Marea majoritate nu aveti curaj sa iesiti in fata, sa va cereti drepturile. Stati toti si o luati la buci, si probabil ca deja va place. Sau esti vreun functionar de la primarie de te bagi asa, sa incurci apele?

    Reply
  65. Sebastian Dan Cu tot respectul, fara a intra in detalii, ne puteti spune cat a fost impozitul pe venit al bisericii in ultimul an, 2 ani, 3 ani? Eu nu am gasit nici macar o sursa oficiala; si dupa ce comparam veniturile si cheltuielile la bugetul statului, cred ca ne putem da cu parerea despre evaziune si legi.

    Reply
  66. Nu stiu prin ce tari ai fost tu dar in Danemarca vezi tot la 3-4 care borcane cu miere si cartofi gata cântăriți,preț stabilit si cutie pentru plata. Si acolo toti sunt producători? Serios? Oricum noi știm doar sa criticam si sa dezmembrat orice bun care ne-ar putea scoate din foamea

    Reply
  67. * dezmembram auto corecție. Mai erau multe de spus dar cred ca vor fi oricum in zadar …

    Reply
  68. Nu sunt de acord cu articolul scris mai sus si va spun si de ce.
    1. Si in Germania se fac astfel de „golanisme”
    2. Preferați sa cumpărați de la supermarket unde se falsifica certificatele de proveniența sau conținutul produselor ( vezi mierea care este toată falsificata! Si daca spun toată credeți-mă este toată !)
    3. Prefer sa i-au produse de la un țăran de pe marginea drumului care vinde ceea ce a pus in gradina pt el personal si cu siguranța nu a folosit produse chimice, in loc sa iau de la piață unde se face agricultura intensiva, se stropesc cu diferite substante mai mult sau mai puțin cancerigene si apoi sunt vândute țiganilor care le duc la piață-cheie preț de 10 ori mai mare!!! Oare ei au certificat de producător ?!?!? Si daca da unde dracu le produc???? In țigănie ????
    4. Gasiti-va subiecte mai interesante si mai importante decât aceste nimicuri care nu fac altceva decât sa distragă atenția de la adevăratele probleme ale acestei tari!!!!
    RUȘINE !!!!!

    Reply
  69. Oameni buni, verificati pe cei ce se dau mari eroi. De exemplu intrati pe portal just. ro si cautati ldupa nume : erwin albu. Multe dosare atat penale cu evaziune cat si civile. Omul nu e usa de biserica doar cere ajutorul populatiei indobitocite…..

    Reply
  70. Marius Contor , nici vorbă. Forma de vocativ este „revino” exact ca în „vino”.

    Reply
  71. Mai, autor mizerabil ce esti ! ! ! De aceea merge tara asta asa, cum apare ceva bun sar zece nenorociti sa distruga tot!

    Reply
  72. Ca sa vezi!! Articol NEsemnat!! Te-ai fi asteptat la altceva? 😛

    Reply
  73. Ba autorulue eu te am depistat …si esti ortodox, psd-ist si pupator de c-u-r-u-r-i.
    Morti mati de jigodie nenorocita. Sigur esti regatean…venit de prin moldova…memancat si cu muci la ….

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.