blog-logo

De ce nu sunt atrași turiștii de promovarea profesionistă a lui Macedonschi?

De ce nu sunt atrași turiștii de promovarea profesionistă a lui Macedonschi?

macedonschiConsilierul local C(h)ristian Macedonschi, care nu își mai încape în pielea de președinte al Asociaţiei pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului (APDT) Brașov, a ținut să își spună părerea prin care Brașovul este promovat în inima comercială a Dubaiului de o româncă-kuweitiană.

„Ma bucur desigur de fiecare care promoveaza locurile noastre dar nu pot sa cred ca un jurnalist confunda promovarea profesionala la targuri, conferinte sau prin articole in presa internationala precum FAZ, Süddeutsche Zeitung sau Morning Sun. In plus fara materiale profesioniste in limbile de circulatie internationala ramanem la turism de chioscareala. Se pare ca jurnalistul Sebastian Dan a ramas cu conceptii de marketing de la inceputul anilor ’90“, astfel a binevoit să aprecieze un gest benevol al unui om de afaceri care plătește o chirie de 30.000 de euro și a preferat ca spațiul de reclamă să îl folosească pentru promovarea României, în speță Brașovul și Branul.

Așa că mi-am permis să mă documentez să vedem cum face dl. în cauză marketing profesionist. Și am accesat pagina de internet a APDT Brașov (brasovtourism.eu). Că cică de-aia e mare șef. Numai că, stupoare! Profesionistul Mace, care gângurea că face o altfel de politică să ia voturile pe vremea când se visa primar, a uitat tocmai ce era important: să și promoveze turismul, nu doar să se plimbe la târguri și să împartă pliante profesioniste.

Alte articole:   Platforme anti-urși pentru deșeuri și collare, luate în calcul pentru alungarea urșilor

Uitați mai jos ce trafic zguduitor are site-ul APDT-ului în ultimele luni, perioadă în care inconfundabilul Mace nu a ratat, pe cât posibil, nicio deplasare la târgurile mondiale și galactice de turism, unde a reprezentat Brașovul.

CLICK pe poză pentru a se mări (statisticile sunt date de trafic.ro)

trafic site APDT Brasov

trafic site APDT Brasov zilnic

 

 

 

 

 

 

 

 

Acum, veți spune că tot eu sunt cârcotaș. Că a mers pe banii lui în deplasări (transport, cazare, masă), că omul a dat interviuri la ziare cu ștaif.

Păi dacă e așa, străinii atrași de Mace să vină să vadă Kronstadt-ul, nu au dat și ei o căutare pe Google, să afle mai multe? Or fi dat, dar nu au vrut să poposească pe site-ul de promovare a turismului, care are și versiune doar în limba engleză.

Alte articole:   Propunerea ministrului Educației: Introducerea materiei “Educaţie pentru viaţă”, care va include mai multe module

„Egzistă o explicație“, vorba lu’ Leana lui Pârțac: păi ce să caute omul pe un site care nu îi spune nimic? Care îi dă știri proaspete din 2009? (Iată pagina de știri a APDT, unde ultima postare datează din 16.10.2009!!!!). Apropos, cu link-urile newsbv.ro către site-ul APDT, s-ar putea să vă dublez audiența aia de toată jena: o medie de 1300-1400 de vizitatori unici pe luna, respectiv 45-50 de vizitatori unici pe zi. Rușinică, tavarișci prezindent, nu așa te vrea Johannis pe care îl tot pupi posterior pentru o altfel de Românie.

Ce nu pricepe Herr Mace este faptul că turiștii vor să afle din timp de evenimente sau să citească, să vadă clip-uri video cu zonele și atracțiile Brașovului. Numai că aceste lucruri nu există pe site-ul de promovare a turismului. Măcar să fi pus articolele alea din presa străină cu care se laudă.

Alte articole:   FOTO Trotuar surpat din cauza unui dezvoltator imobiliar, în Avangarden

Acum, că am priceput cum stă treaba cu marketingul profesionist, la care trebuie să mai punem la socoteală selfie-urile proprii ale lui Herr Mace prin Piața Sfatului și pe la târguri, prin care pretinde că susține tot felul de evenimente și atrage hoardele de turiști mai ceva cum au invadat românii Marea Britanie în căutarea de locuri de muncă, ar trebui să ne punem întrebarea: Pe bune, cine promovează totuși turismul pentru Brașov?

P.S. La mulți ani! Dar nu mai promova atât turismul brașovean, că ne doare. Joacă-te de-a consilierul local, de-a politicianul. Că (doar) la asta te pricepi: trebuie să vorbești mult și să nu faci nimic. Iar ție treaba asta îți iese cu prisosință.

Distribuie dacă îți place!
  1. In Brasov nu avem politicieni adevarati, ci doar persoane speriate e propria lor umbra…

    Cat despre promovare trebuie sa multumim tuturor brasovenilor care se plimba prin strainatate si fac reclama pozitiva „locului lor de bastina”.

    Brasovul nu are nevoie doar de turisti, are mare nevoie si de investitii. (in atentia domnulul consilier local Macedonschi)

    Reply
  2. Nu lipsa „unicilor” mi se pare problema a mai mare pentru Christian Macedonschi. Ci faptul să site-ul arată ca o șaorma expirată. Și mai trist e că la fel a ieșit și site-ul ăla pentru FOTE2021. Adică oamenii insistă.

    Reply
  3. “In tara asta prefacuta
    Cacatii scriu în loc sa puta.
    Iar scriitori-adevaraţi
    Sunt dati afara de cacati…”
    Pastorel Teodoreanu

    Reply
  4. Monumentul orașului, Basilica St.Maria, este singura din estul Europei care are statuia lui Santiago (St.Iagov Jacques Jacob James) patronul Spaniei și al pelerinilor (turiștii medievali) Unde s-a scris in mass-media turistica asa ceva?…

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Anunţuri mică publicitate