blog-logo

Contre Dunca – Ialomițianu pe tema Aeroportului: „A dat vreun ban cât a fost ministrul Finanțelor?“

Contre Dunca – Ialomițianu pe tema Aeroportului: „A dat vreun ban cât a fost ministrul Finanțelor?“

marius duncaSecretarul executiv al PSD Brașov, Marius Dunca, i-a dat replica fostului ministru de Finanțe, Gheorghe Ialomițianu, care declara că, „dacă PNL ajunge la guvernare, o să dea bani să se facă aeroportul de la Ghimbav – Brașov“ (Amănunute AICI!).

„În întreb public pe dl. Ialomițianu: Ce a făcut pentru Aeroportul Brașov cât a fost Ministrul Finanțelor și câți bani a alocat? El și-a adus aminte de Aeroportul Brasov doar când a intrat în opoziție”, a afirmat Dunca.

Pe de altă parte, social-democratul a prezentat o adresă trimisă de Sorinel Ciobanu, directorul general al Companiei Naționale Aeroporturi București,  către Mininsterul Transporturilor. „Eu nu vorbesc. Am promis că mă ocup de problema Aeroportului de la Brașov și vă prezint concret ce pași s-au făcut. După discuția pe care am avut-o cu reprezentanții Companiei Naționale Aeroporturi București, aceștia au trimis o notă de fundamentare către Ministerul Transporturilor, prin care susțin asocierea cu Consiliul Județean Brașov pentru finalizarea Aeroportului de la Ghimbav“, a precizat Dunca.

Alte articole:   Lucrările de restaurare a Cetății Medievale Râșnov avansează din ce în ce mai mult

Bucureștenii au nevoie de un aeroport de rezervă, în cazul în care vremea nu permite aterizarea/decolarea aeronavelor în Capitală. Cel mai apropiat aeroport, în acest context, ar fi „Mihail Kogălniceanu“, de la Constanța, dar aici încep să fie operate tot mai multe zboruri militare. De aici, ideea de asociere cu Brașovul, iar Ministerul Transporturilor să aloce bani pentru finalizarea lucrărilor, având în vedere că, până în acest moment, Consiliul Județean Brașov a reușit să toarne betonul pistei lungi de 2.850 de metri.

„Zona Brașovului este foarte importantă atât din punct de vedere al populației și activității economice, dar și din punct de vedere al activității turistice. Există studii care analizează zona Brașovului din punct de vedere turistic și economic, care consideră oportună construirea unui aeroport aici“, se arată în adresa trimisă de Sorinel Ciobanu la Transporturi. El menționează expres că aeroporturile bucureștene sunt influențate de aceleași condiții climatice, iar Brașovul este o soluție, fiind aproape de Capitală.

Alte articole:   Avertizare Salvamont Brașov: Schimbarea consistenței zăpezii crește riscul producerii unor accidente

„Considerăm că este oportună, la acest moment, crearea unei comisii cu reprezentanți ai Ministerului Transporturilor, ai Companiei Naționale Aeroporturi București, Autoritatea Aeronautică Civilă Română și ROMATSA, care să stabilească necesitatea continuăîrii acestui rpoiecte și modalitatățile în care acest lucru se poate face, urmând ca, ulterior, să se stabilească etapele și termenele de realizare“, se arată în adresa către Ministerul Transportuilor.

„Acum, totul depinde și de Consiliul Județean. Noi venim cu lucruri concrete și aș vrea ca toți politicienii să lăsăm deoparte minciunile și să rezolvăm problemele pe care le-am promis cetățenilor”, a încheiat Dunca.

În prezent, în România există 17 aeroporturi, dintre care 16 sunt cu capital de stat (patru cu acționar majoritar Ministerul Transporturilor, iar 12 aparținând consiliilor județene) și unul privat (la Tuzla).

Distribuie dacă îți place!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Anunţuri mică publicitate