Competence Call Center își dublează numărul de angajați la Brașov

Competence Call Center își dublează numărul de angajați la Brașov

call center ccc

2015 a inceput pe un un trend ascendent pentru furnizorul de servicii de contact center, Competence Call Center (CCC).

In prezent, CCC are peste 500 de angajati in Romania, iar pana la finalul anului planifica sa isi extinda echipa si sa recruteze in jur de 270 de noi angajati pentru cele doua sedii, din Bucuresti si Brasov.

Deschis in 2007, sediul din Bucuresti are in prezent peste 400 angajati, iar sediul din Brasov in jur de 100. Sediul din Brasov a fost inaugurat oficial la 1 iunie 2014, iar pana la finalul lui 2015, obiectivul companiei este sa isi dubleze numarul de angajati din acest sediu.

„In acest moment recrutam in special vorbitori de franceza, germana, engleza, spaniola si italiana. Pe langa cunostintele de limba straina, ne intereseaza in special acei candidati care au abilitati bune de comunicare, empatie, dorinta de a invata si de a gasi rapid solutii“, a precizat Iuliana Circu, Manager Resurse Umane, CCC Romania. 

Abilitatea tinerilor romani de a vorbi mai multe limbi straine a transformat Romania intr-o destinatie preferata de contact centerele de top. Statisticile arata ca in Romania exista in jur de 8 milioane de vorbitori de limba engleza, 4,7 milioane de limba franceza si intre 1,5 si 2,5 milioane de vorbitori de limba germana, italiana si spaniola (sursa: OIF, Institutul Goethe, British Council, Institutul Cervantes).

Lunar, echipa Competence Call Center din Romania ofera suport la peste 255.000 de apeluri (date sau preluate), in 9 limbi straine: engleza, germana, spaniola, italiana, franceza, romana, rusa, portugheza si greaca.

 

Loading...

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Anunţuri mică publicitate

0 Shares
Share via
Copy link
Powered by Social Snap