blog-logo

Drumul spre Moieciu a fost transformat în drum naţional cu acte în regulă. Urmează reparaţia

Drumul spre Moieciu a fost transformat în drum naţional cu acte în regulă. Urmează reparaţia

Drum cu gropiAutorităţile guvernamentale au luat decizia să clasifice şi DJ 112 F, care leagă Moieciu de Jos de Moieciu de Sus, în drum naţional, ţinând cont că şi acesta se află într-o stare jalnică şi are nevoie de reparaţii capitale, mai ales că este un drum de interes turistic.

Secretarul general al PSD Brașov, Marius Dunca (șeful Agenției Naționale pentru Protecția Consumatorilor), a precizat că, potrivit informațiilor primite de la CNADNR, lucrările vor fi finalizate în acest, iar după publicarea Hotărârii de Guvern.

Pentru ca drumul să poată fi preluat de Companie Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR) era însă nevoie de o serie de demersuri birocratice, începând de la elaborarea unei hotărâri de Consiliu Judeţean şi finalizând cu o hotărâre de Guvern. În şedinţa de Guvern de ieri s-a adoptat hotărârea prin care această şosea a fost dată în administrarea Departamentului pentru Proiecte de Infrastructură, Investiţii Străine, Parteneriat Public-Privat şi Promovarea Exporturilor din cadrul CNADNR.

Alte articole:   63,82% dintre candidații la posturile de director în școlile brașovene au promovat proba scrisă

„Prin transmiterea către Departamentul pentru Proiecte de Infrastructură, Investiţii Străine, Parteneriat Public-Privat şi Promovarea Exportului a sectorului de drum judeţean DJ 112F km 0+000 – km 8+450, se vor realiza lucrări de amenajare şi modernizare”, se precizează în hotărârea de Guvern.

Reprezentanţii administraţiei judeţene au precizat că este nevoie de reparaţii, dar şi de lucrări de extindere a capacităţii acestei artere care are o lungime de 8,4 km, dar şi de reamenajarea elementelor geometrice şi de efectuarea unor amenajări necesare scurgerii apelor pluviale.

Investiţie de peste 4 milioane de euro

Consiliul Judeţean a întocmit proiectul tehnic pentru repararea acestui drum, anul trecut, iar în conformitate cu estimările făcute de proiectant ar fi nevoie de 19.038.550 de lei (4,16 milioane de euro) pentru realizarea investiţiei, ţinând cont că pe anumite tronsoane este nevoie şi de consolidări ale terasamentului, dar şi de montarea unor ziduri de protecţie pentru a evita alunecările de teren de pe versanţi.

Alte articole:   Noi stații de autobuz pentru linia destinată transportului elevilor, la Făgăraș

„Atât datorită reliefului străbătut, cât şi construcţiilor existente în localitate, traseul drumului poate fi caracterizat ca fiind foarte dificil, cu foarte multe sinuozităţi, procentul de curbe fiind foarte ridicat. Starea părţii carosabile este necorespunzătoare, din cauza traficului intens din această zonă, producând discofort şi nesiguranţă”, se precizează într-un referat întocmit de Serviciului Drumuri şi Poduri din cadrul CJ Braşov.

Distribuie dacă îți place!

Leave a Reply

Your email address will not be published.