blog-logo

Petre Roman, despre scandalul creșterii accizei la carburant

Petre Roman, despre scandalul creșterii accizei la carburant

petre roman2Deputatul PNL Petre Roman a declarat astăzi că, în subiectul creșterii accizei la carburant, Traian Băsescu s-a dovedit a fi nu președintele României, ci liderul opoziției.

„Este o postură populistă și ar trebui să ne amintim că există o taxă inventată de dumnealui numit rovigneta, când era ministru al Transporturilor, pentru exact același motiv ca acum. Dacă atunci era bună, acum, cînd nu mai decide el, nu este bună. Apoi, motivația pe care Traian Băsescu o aduce în față, care este corectă, pentru că această acciză apasă foarte greu pe umerii economiei, nu este credibilă în gura lui. Pentru că dacă România se află într-i stare economică gravă se datrorează măsurilor impuse de TB Guvernului Boc – tăierea salariilor și creșterea TVA. Aceste două măsuri au năruit șansele ieșirii mai rapide din recesiune și au șansele claseii mijocii și ale IMM-urilor din România”, a declarat astăzi Petre Roman.

Alte articole:   Despre noi, femeile, în pandemie

Deputatul brașovean spune că liberalii, la această oră, nu procedează cum s-au înțeles în USL. Propunerea creșterii accizei cu 7 cenți era într-un plan pe 7 ani de construcții de autostrăzi, iar suplimentarea urma să fie vărsată într-un fond special pentru dezvoltarea infrastructurii și nu la bugetul general, „de aceea PNL nu va susține măsura Guvernului, care este o deturnare față de ceea ce convenisem împreună”.

„Având în vedere că există o majoritate solidă, ordonanța va trece și va însemna o creștere substanțială a vărsămintelor la buget, dar va avea un efect foarte grav asupra economiei. S-ar putea ca această măsură să reteze mult din șansele creșterii economice pentru 2014 și 2015. Deși FMI anunță că a renunțat la metodele pauperității, în România încă le aplică, pentru că este evident că FMI conduce România”, a declarat Roman.

Distribuie dacă îți place!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Anunţuri mică publicitate