Carmolimp vizează o creștere a cifrei de afaceri cu 10%

Carmolimp vizează o creștere a cifrei de afaceri cu 10%

carmolimp

Procesatorul si distribuitorul de carne ambalata si mezeluri Carmolimp vrea sa achizitioneze producatori mici de profil, pentru extinderii activitatii in zone unde nu este prezent, bugetul alocat acestor tranzactii variind de la cateva sute de mii de euro la 1-2 milioane euro, a anuntat compania.

„Este un moment foarte bun pentru producatorii mari, cu putere financiara, sa creasca prin achizitii, avand in vedere ca sunt multe ferme mici care se confrunta cu dificultati legate de lipsa capitalului de lucru sau pentru investitii. In ultimii ani, Carmolimp a crescut organic, prin investitii in extinderea si modernizarea capacitatilor de productie, insa acum credem sunt multe oportunitati de achizitii in sectorul in care activam”, a declarat intr-un comunicat Olimpiu Soneriu, directorul general al Carmolimp.

Alte articole:   Brașovul este unul dintre orașele cu cele mai bune servicii de guvernare electronică oferite cetățenilor

Compania a extins si modernizat, in ultimii ani, capacitatile de productie detinute in judetul Brasov. „Prin achizitia unuia sau a doi mici procesatori urmarim sa ne extindem si in alte zone pe care inca nu le acoperim atat de bine. Este mult mai usor sa intri pe noi piete beneficiind de experienta unor jucatori care cunosc deja caracteristicile si nevoile consumatorilor din zonele respective. Toate astea se traduc in costuri mai mici de intrare pe noi piete”, a adaugat Soneriu.

Producătorul şi distribuitorul de carne ambalată Carmolimp a început în acest an exporturile de produse premium în Anglia, Germania şi Belgia şi estimează o creştere cu 10% a cifrei de afaceri faţă de valoarea din 2012.

Anul trecut, Carmolimp a avut o cifră de afaceri de 30 milioane de euro, în creştere cu 20% faţă de 2011. Astfel, în acest an afacerile companiei ar putea ajunge la 33 de milioane de euro.

Alte articole:   Corona speră la victorie și în partida cu AFC Astra 2

„Deşi pe tot segmentul de industria cărnii se vor înregistra, cel mai probabil, uşoare scăderi până la sfârşitul anului, Carmolimp estimează o creştere cu aproximativ 10% a cifrei de afaceri. Este posibil însă să ne mulţumim şi cu o stagnare pentru acest an“, a declarat Olimpiu Şoneriu, directorul general al Carmolimp.

Carmolimp este producător şi distribuitor de carne ambalată şi mezeluri, dar operează şi o reţea de 50 de magazine proprii şi peste 60 de unităţi în sistem franciză.

„Nu vom face nici în acest an o prioritate din magazinele proprii, dar plănuim investiţii noi pentru export. Vom face primii paşi, în acest an, spre penetrarea de pieţe externe noi, în special Anglia, Germania, Belgia şi vom viza în special produse premium marca Carmolimp, precum purceluşul de lapte semipreparat“, a mai spus Şoneriu.

Alte articole:   PMP Brașov susţine înfiinţarea unei platforme online pentru educaţia timpurie. Georgiana Buta: „Vrem informaţii utile pentru părinţi, copii şi cadre didactice, la doar un click distanţă”

 

Distribuie dacă îți place!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Anunţuri mică publicitate