Parcarea supraetajată din Poiană, scoasă din nou la licitaţie. De această dată… clarificată

Parcarea supraetajată din Poiană, scoasă din nou la licitaţie. De această dată… clarificată
Proiect parcare Poiana Brasov

Proiect parcare Poiana Brasov

Construcţia parcării supraterane din Poiana Mică a fost estimată la suma de 24,47 de milioane de lei, iar cel târziu la finele lunii iunie ar trebui desemnat şi constructorul, dacă procedura va decurge fără prea multe impedimente cauzate de contestaţii. Valoarea garanţiei de participare este de 450.170 lei, sau 225.085 lei în cazul IMM-urilor, iar firmele interesate îşi pot depune ofertele până cel târziu în data de 26 iunie 2013. Contractul va fi atribuit în funcţie de preţul cel mai scăzut, iar lucrările ar urma să dureze 21 de luni. Banii vor veni de la Uniunea Europeană prin Programul Operaţional Regional, contractul de finanţare fiind semnat la finele anului trecut. Din toţi aceşti bani, municipalitatea nu va achita decât 2%, aproximativ 500.000 de lei. „Nu vom tergiversa această licitaţie, fiindcă este vorba despre un obiectiv important, a cărui realizare trebuie să înceapă cât mai repede, pentru a-l putea finaliza cât mai rapid”, a precizat primarul George Scripcaru.

Documente mai atent întocmite, pentru a evita contestaţiile

Edilii au luat decizia să anuleze prima licitaţie organizată pentru această investiţie, întrucât ofertanţii au avut foarte multe solicitări de clarificare şi pentru a fi evitate eventualele contestaţii caietul de sarcini a fost completat, astfel ca să nu mai existe nici o chichiţă de care contestatarii de meserie să profite.

Alte articole:   Ce suprize sunt pregătite pentru ca Braşovul să devină „Oraş de poveste”!

Parcarea va avea în total 434 de locuri şi va fi amplasată vizavi de Restaurantul Căprioara, iar accesul în parcare se face pe la parter, din drumul care leagă oraşul de staţiunea Poiana Braşov. Clădirea de parcaje este structurată pe patru niveluri fiecare având o suprafaţa de 2.869,9 mp. Vor fi două căi de acces, din şoseaua principală, dotate cu bariere, iar accesul se va face pe baza unui tichet. Această variantă clasică de parcare este avantajoasă deoarece presupune costuri mai mici faţă de o parcare automatizată, dar presupune o suprafaţă construită mai mare. Un alt avantaj îl constituie faptul că nu există rampe de acces sau de ieşire din parcare, deoarece a fost valorizată panta naturală a terenului. Astfel, accesul în parcare se va face la parter, pe latura de NE, de la cota superioară a terenului, iar ieşirea se realizează două niveluri mai jos, pe latura opusă a clădirii, direct la cota de teren de pe latura de SV, spre complexul Silver Mountain.

„La pachet” cu parcarea intră şi amenajarea unui terminal atât pentru transportul public, cât şi pentru autocarele care îi aduc pe turişti în staţiune.

 

Loading...

Leave a Reply

Your email address will not be published.

0 Shares
Share via
Copy link
Powered by Social Snap