Scrisoarea cititorului: puneți la dispoziția călătorilor autobuzului nr 1 un mijloc de transport cu o capacitate mai mare

Scrisoarea cititorului: puneți la dispoziția călătorilor autobuzului nr 1 un mijloc de transport cu o capacitate mai mare
„Stimată redacție, va rugăm mult în numele unui grup de părinți din zona strada Hărmanului- intersectie cu Vlahuță și până în zona CEC – solicităm Primăriei Brașov și mai ales RAT Brașov să pună la dispoziția călătorilor autobuzului nr 1 un mijloc de transport mai mare- lung ca să poată să ne ia pe toți oamenii din stația de autobuz. A treia oară într-o săptămână ni s-a întâmplat să rămânem cu copiii ce merg la școală și noi la serviciu, în stație pentru că autobuzul de la ora 7,30 zona IUS este unul mic și nu face față numărului mare de călători. Poate că cei de la RAT nu știu sau nu vor să știe că în special după stația de la Autogara 3, autobuzele 1 și nu numai se supraaglomerează cu navetiști ce vin de la Hărman, Prejmer și alte zone. În această dimineață iarăși am mers pe jos cu copiii, dar abonamentele trebuie să le platim regulat și la timp, iar la atenționarea unui controlor și a șoferului că nu se respectă drepturile călătorilor, am fost luat și peste picior, cu glume de doi bani. Nu mi se pare normal, noi, călătorii plătind biletul de călătorie. I-am întrebat, dacă nu vă luați salariul la timp sau tăiat, vă convine? Ei răspund că sunt prea mici….poate fac șefii mari ceva, îi rugăm și  noi. Altfel, nu mai facem bilete sau abonament, să vedem unde se ajunge. Vă mulțumim și vă rugăm să ne ajutați, dimineața este frig oricum, și în câteva săptămâni poate vine și zăpada”, este textul unei sesizări primite din partea cititorilor.
Am solicitat un punct de vedere de la RATBV SA; care a venit foarte prompt, prin purtătorul de cuvânt Silviu Ștefan:
„În primul rând ne cerem scuze pentru faptul că se întâmplă asemenea incidente, pe care RATBV S.A. le tratează cu maximă atenție. Din păcate, în anumite intervale orare, în special la orele de vârf, în anumite zone ale orașului, apar situații în care capacitatea de preluare a călătorilor poate fi mai mică decât cererea de transport existentă în acel moment. Resursele actuale ale societății, din punct de vedere al parcului de autobuze și troleibuze, sunt folosite la capacitate maximă pentru a satisface cât mai mult nevoia de mobilitate a clienților noștri. Știind că sunt momente în care suntem deficitari în ceea ce privește capacitatea de preluare a călătorilor, Primăria Brașov și RATBV au pus accent, atât în achiziția de autobuze aflată în derulare, cât și în conturarea programelor cu finanțare nerambursabilă, pe achiziția de mijloace de transport de capacitate mare: autobuze și troleibuze articulate. Revenind la situația de pe traseul liniei 1, vom avea în vedere o schimbare a modului de alocare a autobuzelor articulate, iar în paralel vom face o nouă monitorizare a gradului de încărcare a acestei linii și a celor care deservesc zona în cauză”.
Loading...
  1. Nici RAT nu mai face fata la atatia moldoveni.

    Reply
  2. Da, domnule Wily, or fi, dar suntem toti romani si nu e asta cauza, ci organizarea RAT-ului. Nu cred ca iti trebuie multa specializare sa pui autobuze- mari, spatioase la orele aglomerate ale saptamanii.

    Reply
  3. Aceeasi situatie este si pe linia 2

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.